Weekupdate 5
Gisterenavond na de training pas inject kunnen zetten. Zoals al vermeld in het log kon ik pas laat trainen en daarvoor niet pinnen, dus dat was lekker kut. De pin zelf ging prima, maar mn hele vrijdagavond was op deze manier wel goed verkloot. Vervolgens op de bank geploft en er niet meer vanaf gekomen tot een uur of 12, toen voelde ik me oké genoeg om mezelf te verplaatsen naar mn bed.
Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
AAS:
In week 5 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen
Gevoeligheid van de knobbel neemt af, wordt ook stukje bij beetje kleiner. Het is naar mijn idee nu echt totaal niet meer zichtbaar (eerst zag het er wat opgezet/puffy uit), maar ik voel het alleen nog zitten.
Ik ben door dat griepje volgens mij een hele hoop vocht verloren. 'S nachts zweet ik me echt een ongeluk, het lijkt oprecht wel alsof ik volle bak aan de tren zit. Ik word zeker 2x totaal doorweekt wakker 's nachts. Ik heb echt het idee dat ik, waarschijnlijk daardoor, een heel stuk droger ben. Gewicht is ook flink gedaald terwijl ik de kcal heb opgehoogd. Ondertussen zit ik met een hoofd vol snot en hoest ik als een kettingroker die zijn einde nadert

. Dat ik ben gaan trainen deze week (en met name gisteren) was achteraf gezien niet mn beste keuze denk ik. Vandaag ook rust en hopelijk morgen weer wat beter, dan kan ik morgen UB knallen.
Mentaal begon het deze week heel goed. Zondag een privékwestie kunnen afhandelen waardoor ik een heel stuk minder stress en achterdocht had. Het begon deze week dan ook weer met het gevoel alsof je god bent. Alles wat je zegt valt goed, je straalt voor je gevoel uit dat je de hele wereld aankunt en zelfs als je iets awkwards doet dan vind je een manier om dat om te draaien naar iets positiefs. Gedurende de week voelde ik me steeds belabberder, en met hoofdpijn en een kop vol snot dan raak je toch wat gehumeurder en laat je wat meer dingen langs je heengaan.
Het enige wat echt toegenomen is, is mijn roadrage. Ik raak al snel geïrriteerd in het verkeer, maar voor je gevoel spreken alle idioten af om juist jou dwars te zitten. Ik ga echt vloekend en tierend naar bestemming

. Eenmaal aangekomen zakt dat ook wel weer vrij snel.
Verder is mijn irritatiedrempel ook duidelijk gedaald door de slechte nachtrust en het ziekig zijn

.
Voeding:
Ik heb de kcals in eerste instantie opgeschroefd naar 4050, maar dat is al gauw verder toegenomen tot 4200-4300. En nu val ik dus nog steeds af. Ik merk dat ik door de dag heen af en toe wel een momentje honger heb, dus ik zit mezelf nog niet vet te vreten hoop ik

.
Training:
De week begon goed met de squats en de pr op de bench. Eigenlijk is het na het midden van de week het bergafwaarts gegaan qua energie. Kracht is er wel, maar je bent heel gauw leeg. Hopelijk volgende week weer aan de beterende hand, dan kan ik weer knallen op de assistance ook.
Fysiek:
Gaat nog steeds vooruit wel. Zoals gezegd deze week aanzienlijk droger geworden, waarschijnlijk door al dat verloren vocht 's nachts. Ik val iedere nacht echt iets van 1,5kg-2kg af. Dan ga ik naar bed op 91,2kg en word ik wakker op 89,4kg.
En nu maar even mn beddengoed voor de 3e keer deze week wassen

.