Weekupdate 3
Vanmorgen vierde injectie gezet. Beide pins gingen goed. Links beetje moeite om 'm erin te krijgen, voelde als wat littekenweefsel van de vorige keer dat ik een spiertrekking had. De hCG inject was eigenlijk nog het kutst, dat naaldje was bot as f**k

.
Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
AAS:
In week 2 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxandrolone
- 2x40mg tamoxifen
Door de gegroeide knobbel aan de linkertepel besloten ook tamoxifen toe te voegen. Ik verwacht dat de zwelling gauw wegzakt. Na 7 dagen op 40mg zet ik deze door op 10mg totdat het weg is.
Vochtretentie onveranderd gebleven. Ik ben zelfs wat vasculairder geworden. Delts beginnen lekker te poppen ook

. Verder buiten de gevoeligheid aan de linkertepel geen bijwerkingen vooralsnog. Ik heb alleen (door gebruik hCG, voor zover ik weet) dat ik een soort uitloper heb op mijn rechter teelbal. Ik heb het de vorige cycle gekregen, toen is het niet veranderd na de cycle. Nu ik weer hCG gebruik neemt deze 'uitloper' toe. Het is een beetje lastig uit te leggen in ieder geval. Het is geen bolletje en het reageert op hCG dus kanker zal het niet wezen. Dit is een soort van draadje.
Zelf ben ik nog steeds stukken socialer, enthousiaster en assertiever. Die echte alpha feel

.
Voeding:
Consistent op 3800kcal. Nog niet opgehoogd, maar wellicht dat ik er wat kcal bij ga proppen.
Training:
Kracht gaat met sprongen vooruit. Ik word met de training sterker, bijna met de set wil ik zeggen. Ik kan meer volume aan en herstel goed. Pomp is belachelijk, regelmatig zit het gewoon in de weg
Fysiek:
Aders nemen toe. Krijg al opmerkingen dat ik groter ben geworden. Schouders voller, chest en rug groter. Can't complain

.