- Waardering
- 18.834
Same here. Net halfuurtje geleden post workout meal op, zo direct pre bed en slapen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here. Net halfuurtje geleden post workout meal op, zo direct pre bed en slapen.
.Die zijn overhands, ja! En thanks

Dit is week 6. Deze blast duurt nog 4 weken dus zal eerder 93-94 worden, vermoed ik.Goed bezig hoe lang was je kuur ook alweer?
Hoop dat je op 95 eindigt

Goed bezig hoe lang was je kuur ook alweer?
Hoop dat je op 95 eindigt
Wat hier wordt gezegd inderdaad! Ik was vanmorgen 91,6kg, maar ik ga een week op wintersport dus ik durf niet te zeggen wat het eindgewicht zal worden. 95kg is wel een mooi strevenDit is week 6. Deze blast duurt nog 4 weken dus zal eerder 93-94 worden, vermoed ik.
.Voeding is de afgelopen anderhalve week al van 3800 naar 4300kcal gegaan. Ik denk persoonlijk dat het eerder aan het griepje ligt waardoor ik zo gigantisch veel vocht verlies ‘s nachts.
Voeding is de afgelopen anderhalve week al van 3800 naar 4300kcal gegaan. Ik denk persoonlijk dat het eerder aan het griepje ligt waardoor ik zo gigantisch veel vocht verlies ‘s nachts.
Tot nu toe 5kg als ik vanmorgen als ijkpunt neem. Denk wel dat ik wat zwaarder ben dan 90kg though.Kan, alhoewel de nightsweats ook een side kunnen zijn. Hoeveel kg ben je tot nu toe aangekomen?
Tot nu toe 5kg als ik vanmorgen als ijkpunt neem. Denk wel dat ik wat zwaarder ben dan 90kg though.
Klopt, ook droger geworden inderdaad! Ik hoop er toch nog wel wat kilo’s en met name ook kracht op te plakken.
Thx bro! Jij volhouden dat cutten he, straks beachproof en dry as phuck
.Lastig. Qua kracht is het echt wel leuk, maar dat is anavar ook. Ik heb het denk ik niet lang genoeg gerund om er definitief een oordeel over te kunnen geven. Ik ben zelf wel fan van orals, dus ik zou het weer runnen mits ik er geen gyno van krijg (ga dit wel weer een kans geven). Als je geen fan bent van orals, dan is een korte ester of gewoon wat meer zetten wellicht geschikter.Kan je een verdict over de oxy geven? Zou je het weer runnen, of volgende keer liever een milliliter meer?
.
.
.
.
.Misschien toch cardio overwegen?I wish bro haha als ik in dit tempo doorga ben ik in de zomer van 2023 zo ver![]()