XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen 90,8kg op de weegschaal, gewicht gaat weer omhoog dus. Vannacht ook stukken beter geslapen, bijna niet gezweet. Nu even de training van vanavond posten.

Bench:
Warmup
8x105 (MR set) best prima dit
8x90
8x90

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+15
6xbw+25
15xbw

OHP:
12x50
12x50
10x55
8x60 nice

Db rows:
12x45
12x45
10x45
8x45

Assistance:
- cable crossover 3 sets
- side raises 3 sets
- bicep/tricep 3 sets

Done:D.

Goed bezig hoe lang was je kuur ook alweer?
Hoop dat je op 95 eindigt

Dag trouwe volgers, hier ben ik weer met een update! Ik blijf hoesterig en snotterig, maar het zweten is gestopt en ik voel me ook stukken beter. Vanmorgen 91,6kg op de weegschaal en gisteren nog een update op mijn instagram gepost voor de volgers. Vanavond upperbody getraind en dat ging best prima!

Bench:
Warm-up
10x90
8x100 prima
6x107,5 (6-8) @ RPE9 dit viel zwaarder dan verwacht
8x90 paused
Eigenlijk ging het hierna pas echt lekker

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+20
8xbw+30
4xbw+40
15xbw

OHP:
Warmup
10x50
8x60
6x65 PR
2x75 PR klapper van de avond :D

Cable rows:
12x75%
12x80%
10x80%
10x75%
Repout op 50%

Assistance:
- pec flyes 3 sets
- side raises 3 sets
- facepulls 3 sets
- bicep/tricep 3 sets

Goed bezig hoe lang was je kuur ook alweer?
Hoop dat je op 95 eindigt
Dit is week 6. Deze blast duurt nog 4 weken dus zal eerder 93-94 worden, vermoed ik.
Wat hier wordt gezegd inderdaad! Ik was vanmorgen 91,6kg, maar ik ga een week op wintersport dus ik durf niet te zeggen wat het eindgewicht zal worden. 95kg is wel een mooi streven:).

Vannacht weer goed gezweet en veel eruit gemoeten om te plassen. Resultaat was 90kg vanmorgen, wat dus neerkomt op een vochtverlies van meer dan 2kg door de nacht heen. Hoestje blijft hardnekkig aanwezig ook.

Competition squat (low-bar):
Warmup
8x115 misload, moest 110 zijn
8x110
8x110
8x110
Het was 1 groot gevecht. Voelde allemaal heavy as f**k.

Conventional deadlift:
8x135
8x135

Gauw afgerond met leg extensions, abrollouts en stretches.

Voeding omhoog, je stagneert al een tijdje.
Voeding is de afgelopen anderhalve week al van 3800 naar 4300kcal gegaan. Ik denk persoonlijk dat het eerder aan het griepje ligt waardoor ik zo gigantisch veel vocht verlies ‘s nachts.

Voeding is de afgelopen anderhalve week al van 3800 naar 4300kcal gegaan. Ik denk persoonlijk dat het eerder aan het griepje ligt waardoor ik zo gigantisch veel vocht verlies ‘s nachts.

Kan, alhoewel de nightsweats ook een side kunnen zijn. Hoeveel kg ben je tot nu toe aangekomen?

Kan je een verdict over de oxy geven? Zou je het weer runnen, of volgende keer liever een milliliter meer?

Prima resultaat :thumbs: je bent ook droger geworden toch ?
Klopt, ook droger geworden inderdaad! Ik hoop er toch nog wel wat kilo’s en met name ook kracht op te plakken.
Thx bro! Jij volhouden dat cutten he, straks beachproof en dry as phuck:D.
Kan je een verdict over de oxy geven? Zou je het weer runnen, of volgende keer liever een milliliter meer?
Lastig. Qua kracht is het echt wel leuk, maar dat is anavar ook. Ik heb het denk ik niet lang genoeg gerund om er definitief een oordeel over te kunnen geven. Ik ben zelf wel fan van orals, dus ik zou het weer runnen mits ik er geen gyno van krijg (ga dit wel weer een kans geven). Als je geen fan bent van orals, dan is een korte ester of gewoon wat meer zetten wellicht geschikter.
Ik wil nog eens test suspension proberen, dus who knows:D.

I wish bro haha als ik in dit tempo doorga ben ik in de zomer van 2023 zo ver:roflol:

Weekupdate 6
Gisterenmorgen voor de training inject gezet, ging heeeel smooth. Alleen links een kleine spiertrekking, maar niets bijzonders. Zat er gauw in gelukkig haha.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg

AAS:
In week 6 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen
Gevoeligheid van de knobbel is pretty much non-existent. Het blijft ook gestaag krimpen. Ik zou zeggen dat je het niet ziet, ik voel het alleen nog.

Ik ben nog steeds grieperig. Ik blijf hoesten en snotteren, gelukkig niet meer met een knallende kop vol met snot. Ik kan gewoon trainen en functioneren, alleen soms hoest ik me een ongeluk en zweet ik me ‘s nachts een fucking zwembad. Trekt wel weer bij binnenkort, hopelijk:o.

Afgelopen weer dus grieperig geweest, daardoor ook wat sneller geïrriteerd geraakt. Verder voelde ik me wel prima, niet echt godmode maar ook niet alsof je je helemaal ruk voelt. Gewoon normaal eigenlijk. Ik probeer er op te letten om vroeg naar bed te gaan zodat ik een beetje wat nachtrust heb en wat kan uitzieken. Eetlust is goed, water drinken moet ik op blijven letten.

Voeding:
Kcals zijn nu 4300-4500 omdat ik afgelopen week door al dat zweten niet omhoog ben gegaan in gewicht. Wel droger dus, maar dat betekent ook dat ik best wat meer kan eten. De eerlust laat het gemakkelijk toe, dus dan prikken we lekker door:o.

Training:
Relatief prima trainingsweek gehad. Nieuwe PR op de OHP (2x75 strict). Squat en bench gingen oké, deadlift iets beter dan oké. Ik mag niet klagen zo met dat griepje onder de leden.

Fysiek:
Fysiek vordert prima. Word groter en droger, dus dat is mooi. ‘S nachts verlies ik wel echt een shitload aan vocht (~2kg) door al dat zweten en pissen, maar ik denk als dat ophoudt dat we weer kunnen zien hoeveel ik werkelijk ben aangekomen. Aders gaan erg lekker en ik krijg ook complimenten over schouders, chest en rug. Leuk:).

En nu genieten van mn welverdiende vakantie. Het is een actieve vakantie, dus ik eet mezelf nog steeds een slag in de rondte. There’s no way I’m coming home met gewichtsverlies:o.

Terug
Naar boven