MuscleMeat

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

En de training van vanavond. Insane pomp:D.

Bench:
Warmup
10x95 laatste paused
8x100 laatste paused
7x107,5 (6-8) - kramp in de onderrug na rep 4
20x70 lol

Pullups:
12xbw
10xbw+10
8xbw+20
8xbw+30
10xbw+10
8xbw

OHP:
Warmup
10x50
8x60
4x70 PR - +1 rep spot
10x40

Db rows:
10x42,5
8x45
8x45

Assistance:
- pec flyes 3 sets wat meer heavy
- side raises 4 sets
- facepulls 4 sets
- bicep/tricep 4 sets met name laatste set tot fail
 
Als het eenvoudiger is dan aspireren dan moet het wel simpel zijn. Vanavond eens een poging wagen.

Het aspireren op zich doe ik niet extreem (in vergelijking met een paar vrienden), wanneer ik het belletje in het topje van de naald naar achter zie bewegen interpreteer ik het als groen licht. Vrienden gezien die bijna 0,5ml vacuüm trekken:emo:
Aspireer alleen in me glute aangezien ik daar wel eens bloed heb getrokken.. alle andere spots aspireer ik niet
 
Aspireer alleen in me glute aangezien ik daar wel eens bloed heb getrokken.. alle andere spots aspireer ik niet
Ik probeer wel maar heb niet het idee dat het altijd goed lukt in bv schouders:o
 
Is kuren met DHB niet een beetje het wiel opnieuw proberen uit te vinden? Het lijkt tegenwoordig "in" te zijn, maar wat voor meerwaarde heeft het nu precies tov Deca/NPP/EQ/Primo/Mast/Tren?

Een vriend van mij heeft het 4 weken volgehouden en vervolgens moeten stoppen vanwege de PIP die gewoon niet te doen was volgens hem :hahaha:
 
Aspireer alleen in me glute aangezien ik daar wel eens bloed heb getrokken.. alle andere spots aspireer ik niet
Ik probeer wel maar heb niet het idee dat het altijd goed lukt in bv schouders:o
Sinds ik in een ader heb gezeten aspireer ik helemaal niet meer. Even serieus, dat voel je wel als je in een ader zit hoor :roflol:, daar hoef ik niet meer voor te aspireren.
600mg tren E / ew. Daarna doe je nooit meer tren :p
:roflol: one way ticket to side effects city
Is kuren met DHB niet een beetje het wiel opnieuw proberen uit te vinden? Het lijkt tegenwoordig "in" te zijn, maar wat voor meerwaarde heeft het nu precies tov Deca/NPP/EQ/Primo/Mast/Tren?

Een vriend van mij heeft het 4 weken volgehouden en vervolgens moeten stoppen vanwege de PIP die gewoon niet te doen was volgens hem :hahaha:
Ik ben het daar wel met je eens. Het schijnt in theorie wel echt een goede compound te zijn, maar zo zijn er ook weer verhalen over onder andere de PIP en ook ziekteverschijnselen (halve week koorts en dergelijke).
Mijn voorkeur tot op heden ligt op test en mast. Ik wil wel eens npp een kans geven, maar nandrolone heeft ook zo zn nadelen. Hecht bijvoorbeeld aan de AR en gedraagt zich vervolgens gedeeltelijk als ER. Dus als je dan gyno krijgt dan gaat tamoxifen je niets brengen. Tren is een no-go voor mij.


Ik zit te denken aan een keer high-test of eens wat experimenteren met test suspension.
 
Is kuren met DHB niet een beetje het wiel opnieuw proberen uit te vinden? Het lijkt tegenwoordig "in" te zijn, maar wat voor meerwaarde heeft het nu precies tov Deca/NPP/EQ/Primo/Mast/Tren?

Een vriend van mij heeft het 4 weken volgehouden en vervolgens moeten stoppen vanwege de PIP die gewoon niet te doen was volgens hem :hahaha:
dhb heeft als voordeel dat het sneller werkt als boldenone , en de werking is sterker dan de boldenone . boldenone graniet look en betere gains dan boldenone .
Wat pip betreft ligt het echt aan de olie , heb twee labs gehad een met ontzettend mooie verpakkingen die prikte als de ziekte en een us lab en die was smooth
 
High test/ test suspension moet wel Nice zijn. Heb 2 ampullen test suspension liggen maar durf het niet echt te zetten gezien ik de kristallen kan zien:o

Tren was best Ok voor mij, zelf op 400mg. los van lichte gyno en acne dan.

Gezien je geen domme kerel bent kan je er vast mee omgaan.

Lijkt wel alsof ik je tren wil aansmeren:roflol:
 
High test/ test suspension moet wel Nice zijn. Heb 2 ampullen test suspension liggen maar durf het niet echt te zetten gezien ik de kristallen kan zien:o

Tren was best Ok voor mij, zelf op 400mg. los van lichte gyno en acne dan.

Gezien je geen domme kerel bent kan je er vast mee omgaan.

Lijkt wel alsof ik je tren wil aansmeren:roflol:
Ik ben ook een beetje bang voor die kristallen lol:o.
:roflol::roflol::roflol::roflol: misschien, heeeeeeeeel misschien, ooit eens tren ace
 
High test/ test suspension moet wel Nice zijn. Heb 2 ampullen test suspension liggen maar durf het niet echt te zetten gezien ik de kristallen kan zien:o

Tren was best Ok voor mij, zelf op 400mg. los van lichte gyno en acne dan.

Gezien je geen domme kerel bent kan je er vast mee omgaan.

Lijkt wel alsof ik je tren wil aansmeren:roflol:
test suspension is een bitch , weet dat pa die vroeger moest prikken met 18 g , trekken we normaal mee op .
 
Ik ben ook een beetje bang voor die kristallen lol:o.
:roflol::roflol::roflol::roflol: misschien, heeeeeeeeel misschien, ooit eens tren ace

Als je gewoon zou beginnen met 150/200mg tren ace per week om eens te kijken hoe en wat... Lijkt me in principe niet heel extreem toch? En qua sides zou het in theorie ook wel moeten meevallen, lijkt me. En mocht het kut zijn, is het zo weer uit je systeem.
 
test suspension is een bitch , weet dat pa die vroeger moest prikken met 18 g , trekken we normaal mee op .
Het is, voor zover ik weet, ook onwijs lastig om het te injecteren aangezien de kristallen nog wel eens willen vast willen gaan zitten in de naald waardoor het gewoon blokkeert. Was die test susp destijds op waterbasis? Op oliebasis lijkt me wel wat fijner.
Als je gewoon zou beginnen met 150/200mg tren ace per week om eens te kijken hoe en wat... Lijkt me in principe niet heel extreem toch? En qua sides zou het in theorie ook wel moeten meevallen lijkt me.
Misschien ooit. Het is niet dat ik trenbolone niet aandurf vanwege de sides, maar meer omdat je een nieuw level van kuren ingaat. Ik ben bang dat ik dan geen enkele kuur meer zonder tren draai, terwijl tren niet bepaald de 'gezondste' compound is. Je cholesterol wordt echt geneukt door tren:o.
 
Ja, klopt ook zeker wat je zegt. Ik persoonlijk zou tren alleen overwegen als ik een wedstrijd zou gaan doen. Gewoon voor de lol en voor de aesthetics zou ik die troep niet willen nemen. Wat mij vooral afschrikt zijn de mogelijke GI issues waar je vaak over hoort, aangezien mijn maagdarmstelsel sowieso al redelijk fucked is door o.a. een chronische maagslijmvlies ontsteking en een zeer prikkelbare darm :( Boldenone schijnt (had daar laatst pas iets over gelezen) ook bij sommige zeer gevoellige users kunnen zorgen voor allerlei sicke shit met je darmen.

Hoe bevalt het trouwens om te bulken met masteron? Hoe schaal je het in tegenover Primo? Zag nl. in je openingspost dat je dat ook al hebt gebruikt in een van je vorige kuren.
 
Ja, klopt ook zeker wat je zegt. Ik persoonlijk zou tren alleen overwegen als ik een wedstrijd zou gaan doen. Gewoon voor de lol en voor de aesthetics zou ik die troep niet willen nemen. Wat mij vooral afschrikt zijn de mogelijke GI issues waar je vaak over hoort, aangezien mijn maagdarmstelsel sowieso al redelijk fucked is door o.a. een chronische maagslijmvlies ontsteking en een zeer prikkelbare darm :( Boldenone schijnt (had daar laatst pas iets over gelezen) ook bij sommige zeer gevoellige users kunnen zorgen voor allerlei sicke shit met je darmen.

Hoe bevalt het trouwens om te bulken met masteron? Hoe schaal je het in tegenover Primo? Zag nl. in je openingspost dat je dat ook al hebt gebruikt in een van je vorige kuren.
volgens mij wel , maar ook met olie gezien de structuur van de kristallen NO Thanks
 
Ja, klopt ook zeker wat je zegt. Ik persoonlijk zou tren alleen overwegen als ik een wedstrijd zou gaan doen. Gewoon voor de lol en voor de aesthetics zou ik die troep niet willen nemen. Wat mij vooral afschrikt zijn de mogelijke GI issues waar je vaak over hoort, aangezien mijn maagdarmstelsel sowieso al redelijk fucked is door o.a. een chronische maagslijmvlies ontsteking en een zeer prikkelbare darm :(

Hoe bevalt het trouwens om te bulken met masteron? Hoe schaal je het in tegenover Primo? Zag nl. in je openingspost dat je dat ook al hebt gebruikt in een van je vorige kuren.
Inderdaad. Voor een wedstrijd lijkt het me een must. Recreatief gebruik kan natuurlijk zeker, maar ik weet simpelweg van mezelf dat er no way back is dan.

Ik ga sowieso nog een review over mijn bulkblast schrijven en dan blik ik ook terug op de compounds (versus eerdere ervaringen). Ik ben echt heel tevreden over masteron. Ik ben gelukkig niet vatbaar voor bijwerkingen zoals haaruitval en acne. Alleen de laatste paar weken wat meer acne rondom de schouders en rug. Het valt me op, maar erger me er niet enorm aan. Verder ben ik best wel wat aangekomen (zo’n 7kg) en een stuk vasculairder geworden. Masteron zorgt wel voor aders, dat kan ik je wel vertellen. Het grootste deel van de gewonnen massa zal wel te danken zijn aan testosteron, maar het gaat gepaard met een hele leuke look. Dat platte heb ik niet zo ervaren, misschien door de hoeveelheid testosteron die ik ernaast zet. Primobolan heb ik tot 400mg gedoseerd, maar het is wel echt een zwakkere compound. Zou ik nogmaals primo draaien, dan op 600-800mg. Ik merk dat het verschil hem met name in vasculariteit zit. Dat is bij masteron gewoon veel meer aanwezig. De standbeeld-look zoals iedereen dat zo mooi aanhaalt heb ik bij primo niet mogen ervaren. Waarschijnlijk omdat ik destijds ook bulkte en dat ik het niet hoog genoeg doseerde.
Mijn keuze zou eerder op masteron vallen dan primobolan. Wellicht wanneer je gevoeliger bent voor androgene neveneffecten dat dat anders ligt, maar misschien kun je dan beter testosteron hoger doseren. Tenzij je geld teveel hebt natuurlijk:o.
 
Cholesterol was na tren even slecht als een test only:roflol: viel doorgaans wel mee.

Ik heb overigens geen probleem met kuren te draaien zonder tren. Wss deze zomer voor het eerst terug in bijna 2 jaar
 
Cholesterol was na tren even slecht als een test only:roflol: viel doorgaans wel mee.

Ik heb overigens geen probleem met kuren te draaien zonder tren. Wss deze zomer voor het eerst terug in bijna 2 jaar
een keer ace gedaan ( niet voor mij ) . mogelijk dat ik enth probeer van de zomer
 
Back
Naar boven