XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Gisteren weer UB getraind, wel erg laat want ik had nog een verplichte borrel na werk. Uiteraard nuchter. Ik heb sinds 31 december geen druppel alcohol meer gedronken, en dat houden we nog maar even zo:).

Bench:
warm-up
10x65 paused - die eerste set van Candito in week 1 en 2 zijn altijd zo laag.
10x87,5 eerste en laatste paused
8x97,5 eerste en laatste paused
6x100 eerste en laatste 2 paused incl commands
1x110 extra lange pause
Gepauzeerd op gefocust, want ik moet daar wel aan gewend blijven ivm competition lifts.

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+20
8xbw+20
7xbw+30
12xbw

OHP:
12x50
10x50
10x50
7x55

Db rows:
10x42,5
10x42,5
8x42,5
6x45

Assistance:
- Pec flyes 4 sets high rep
- Facepulls 3 sets high rep
- Bicep/tricep 4-5 sets high rep

ijzer Extra volume gedaan en de training in 1,5uur afgerond:eyebrow:. Telkens kort rust tussen de sets ivm tijdsgebrek, dus de intensiteit leed er wel onder.


Ik heb ook A+ dus dat klinkt goed, helaas net gestart met accutane dus zal het even moeten uitstellen.

What's up met de voet naar binnen draaien bij glute pins? Zodat de spier volledig ontspannen is?
Ahh, ja dan mag je inderdaad niet doneren. Eventueel kun je bij de huisarts vragen om een aderlating als je bloedwaarden daar reden toe geven.
 
Vanavond LB gedaan. Eerst gepind en dat ging verrassend smooth. Nu meer in het midden in de vastus lateralis ipv dichtbij de heup. Z-track toegepast en dat was wel echt even kutten. Je moet echt goed uitmeten waar je je hand plaatst zodat je nog wel de spuit over kunt pakken terwijl je de huid nog opzij trekt. Uiteindelijk wel redelijk gelukt. Geen pijn tijdens injectie en minimale hoeveelheid bloed erna, dus vrij succesvol so far. Ben benieuwd naar pip, want heb niet eerder wat lager geïnjecteerd.
De andere pip rechts is echt kut. Nog steeds opgezwollen en beetje rood. Slik gewoon ibuprofen. Pijn neemt wel af.

Comp squat (low-bar):
Warm-up
8x110
8x110
8x110
8x110
Technisch heel mooie reps, blij mee. Niet echt grinders, maar high rep squats blijft zwaar.

Conventional deadlift:
8x135
8x135
Dit vloog echt.

Assistance:
- Leg extensions 3 sets max reps
- Calf raises 3 sets op een ander apparaat, niet heel geweldig
- Ab rollouts 3 sets 20 reps
- Stretching
 
Vanmorgen weer UB. Nog weinig pip van de injects van gisteren ondanks virgin spot. So far so good dus, hopelijk kan ik blijven lopen dit keer:roflol:.

Bench:
Warm-up
7x105 (MR set) - had gehoopt op 8, maar donderdagavond nog gebenched en mn aanhechting schouder en borst voelde wat gevoelig

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+10
10xbw+10
12xbw

OHP:
12x50
12x50
10x50
7x60

Cable rows:
12x65%
12x75%
10x80%
8x85%
8x85%

Assistance:
- facepulls 3 sets
- cable side raises 4 sets tot failure
- bicep tricep 4 sets tot failure

God damn wat een pomp:o. Heerlijke training:D
 
Weekupdate 9
Een stuk later dan gepland, maar hier dan nog even de weekupdate van week 9. Deze week was qua pip echt een hel:roflol:. De injectie wat te hoog richting de heup gezet, daar is de olie lekker opgenomen maar is de gear gaan kristalliseren. Met andere woorden: mank lopen, heel dik en vrij pijnlijk bij beweging. Op aanraden van anderen bij injectie van week 10 de z-track methode toegepast en ook lager in de vastus lateralis gezet. Dat gaat schelen.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg

Zit weer een wat stijgende lijn in, maar ik heb nog steeds de grootste moeite met aankomen.

AAS:
In week 9 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e

Qua gear ben ik echt heel tevreden over deze kuur. De enige negatieve sides die ik tot nu toe heb gehad zijn: een aantal nachten overmatig zweten (maar ook ziekig toen), kortere nachten maar wel uitgerust zijn gelukkig. De laatste 2 weken begint ook acne iets meer aanwezig te zijn. Het zit met name op mijn rug en schouders, maar ik kwam de laatste paar dagen op het voorhoofd ook een aantal mini puntjes tegen. Probeer de huid goed te onderhouden, wassen voor het slapen en dergelijke. Zal vast weer minder worden tegen de tijd dat ik ga cruisen.
Qua positieve effecten ben ik echt heel tevreden over deze samenstelling van de kuur. Ik zal nog een uitgebreide review doen over mijn blast waarbij ik terugblik op de middelen. Ik ben super assertief, positief en gezellig. Ik ben heel scherp en gefocust (ook fijn voor zakelijke dingen) en op een of andere manier weet ik altijd precies wat ik moet zeggen in gesprekken. Het is denk ik het beste te vergelijken met 'god-mode'. Het idee dat alles wat je zegt gewoon goed valt. Mijn zelfvertrouwen was altijd al meer dan prima, maar nu is het helemaal dat het je echt geen reet boeit wat anderen van je vinden. Die instelling zorgt er dan juist weer voor dat je bij anderen goed valt. Verder natuurlijk qua fysiek heel lekkere progressie gemaakt. Ik zal nog een mooie vergelijking posten aan het eind van de blast. Veel harder, voller en groter, maar ook meer aders en een pak sterker. Trainingen zijn leuk, soms dat je in de spiegel kijkt en je opeens te binnen schiet dat het wel heel schandalig wordt :roflol:.

Voeding:
Deze week was 4600 steady, maar ik ga verder ophogen want ik kom gewoon niet genoeg aan. Sommige dagen heb ik opeens weer een low dag qua bodyweight.

Training:
Trainingen gaan goed. Met name lowerbody heeft weer wat progressie gemaakt. Upperbody stagneert nu een beetje, maar ik probeer mijn trainingen nu ook sneller af te ronden. Ik vind anderhalf uur eigenlijk wel voldoende, dus ik focus dan op de main compounds en vervolgens superset en pomp ik de rest en hard doorheen. Resultaat is een dikke pomp, maar het gewicht daalt wel wat.

Fysiek:
Zoals gemeld gaat dit prima. Afgelopen week geen tamoxifen meer, dus iets meer vocht. Ik merk dat bijvoorbeeld aan de enkels, dat de sokken er weer in staan. Verder zie ik het een beetje aan mijn gezicht. Aders altijd wel aanwezig en tijdens trainen is fysiek heeeel leuk:o.
 
Sokafdruk in onderbeen herken ik maar al te goed:o

Ga je cruisen hierna?
 
Sokafdruk in onderbeen herken ik maar al te goed:o

Ga je cruisen hierna?
Yes. Ik trek de blast nog 1 week langer door (dus 11 weken in totaal) en dan ga ik 9 weken cruisen op 120mg test + hcg. Daarna cutblast:).
 
Sounds fun.

Welke compounds had je in gedachten?
Weer test en mast! Deze combi bevalt me bijzonder goed. Ik speel alleen nog met het idee van een oral. Ik heb dus nog oxymetholone, oxandrolone en stanozolol. Ik weet nog niet of ik er eentje erbij pak, en wanneer in de kuur. Vooralsnog lijkt me oxandrolone voor de laatste 4 weken wel leuk;).

Trenbolone ga ik niet aanraken, dan weet ik van mezelf dat er geen kuur meer gaat zijn zonder tren... Primo wil ik in de toekomst nog wel een kans geven, maar dan wel high dose. Het nadeel is dat het behoorlijk prijzig is, dus als ik 600-800mg primo wil zetten dat ik dat echt wel in mn portemonnee ga voelen.

Ik sta uiteraard altijd open voor ideeën:D.
 
Dag trouwe volgers, weer een update van mijn kant. Gisteren LB getraind en dat ging heerlijk:D.

Comp squat (low-bar):
Warm-up
10x127,5 (MR10) PR - ammonia gesnoven voor deze set:roflol:
5x3x130 @ 60sec rest
Kapot.

Deficit conventional deadlift @ 5cm:
8x120
8x140
8x150 hookgrip

Assistance:
- Leg extensions 4 sets fail
- Ab rollouts 3x20 vanaf knie
- Stretching


Overigens ga ik weer 10mg tamoxifen toevoegen omdat ik toch weer last van een pijnlijke linkertepel krijg. Voortaan dus altijd 10mg tamoxifen ED of 12,5mg exemestane EOD mee laten lopen.
 
Laatst bewerkt:
Weer test en mast! Deze combi bevalt me bijzonder goed. Ik speel alleen nog met het idee van een oral. Ik heb dus nog oxymetholone, oxandrolone en stanozolol. Ik weet nog niet of ik er eentje erbij pak, en wanneer in de kuur. Vooralsnog lijkt me oxandrolone voor de laatste 4 weken wel leuk;).

Trenbolone ga ik niet aanraken, dan weet ik van mezelf dat er geen kuur meer gaat zijn zonder tren... Primo wil ik in de toekomst nog wel een kans geven, maar dan wel high dose. Het nadeel is dat het behoorlijk prijzig is, dus als ik 600-800mg primo wil zetten dat ik dat echt wel in mn portemonnee ga voelen.

Ik sta uiteraard altijd open voor ideeën:D.
Ander voorstel, dhb om en na bij de 400 mg .
 
Ik zal dit binnen een aantal weken of bevestigen of niet.

So far so good, begin al wat 'look' te zien en pip is er nauwelijks
moet eerlijk bekennen , valt niet tegen . al was in mijn geval wat meer cardio beter geweest
 
Duurde je kuur nou 11 weken?
In eerste instantie 10, maar ik heb voldoende gear liggen voor een weekje extra en 9 weken cruisen is wel voldoende op 120mg (iets verlaagd tov de 150mg die ik vooraf had bedacht).
Ander voorstel, dhb om en na bij de 400 mg .

Ja dan loop je, als ik de verhalen mag geloven, na elke inject met ontiegelijke pip....

eerste 3 keer last van gehad en geeneens extreem .

Ik zal dit binnen een aantal weken of bevestigen of niet.

So far so good, begin al wat 'look' te zien en pip is er nauwelijks

moet eerlijk bekennen , valt niet tegen . al was in mijn geval wat meer cardio beter geweest

Jij bent er tevreden van?

Ik ben voor het eerst in 2 jaar wat cardio aan het doen:emo:

voor iemand die een kuurtje goed aan pakt is het een welkome afwisseling lijkt mij .

Lijkt me ook idd. Moet zeggen dat, los van een beetje vocht in m'n enkels, nog geen sides heb. Benieuwd naar komende weken
Dhb lees ik inderdaad vaak dat er enorm veel pip is. Buiten dat zou ik maar eens moeten zoeken naar een goede source voor dhb, aangezien mn huidige source dit niet produceert. Anyway, laat ik hier niet teveel over zeggen ivm de forumregels.
In theorie lijkt het me een leuke compound, maar de pip en het verkrijgen houdt me nog tegen. Ik hoor wel graag van jullie wat jullie ervaring is met dhb:).
Oh en lol’d om de cardio opmerkingen :roflol:.
 
Back
Naar boven