- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Hmmm je naam doet anders vermoeden dat ace wel wat voor jou is, acereeteen keer ace gedaan ( niet voor mij ) . mogelijk dat ik enth probeer van de zomer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm je naam doet anders vermoeden dat ace wel wat voor jou is, acereeteen keer ace gedaan ( niet voor mij ) . mogelijk dat ik enth probeer van de zomer

hehheheHmmm je naam doet anders vermoeden dat ace wel wat voor jou is, acereet![]()
Zijn opzich nog twee dingen die ik wil doen: een gram test ( puur voor de lulz) en tren enthInderdaad. Voor een wedstrijd lijkt het me een must. Recreatief gebruik kan natuurlijk zeker, maar ik weet simpelweg van mezelf dat er no way back is dan.
Ik ga sowieso nog een review over mijn bulkblast schrijven en dan blik ik ook terug op de compounds (versus eerdere ervaringen). Ik ben echt heel tevreden over masteron. Ik ben gelukkig niet vatbaar voor bijwerkingen zoals haaruitval en acne. Alleen de laatste paar weken wat meer acne rondom de schouders en rug. Het valt me op, maar erger me er niet enorm aan. Verder ben ik best wel wat aangekomen (zo’n 7kg) en een stuk vasculairder geworden. Masteron zorgt wel voor aders, dat kan ik je wel vertellen. Het grootste deel van de gewonnen massa zal wel te danken zijn aan testosteron, maar het gaat gepaard met een hele leuke look. Dat platte heb ik niet zo ervaren, misschien door de hoeveelheid testosteron die ik ernaast zet. Primobolan heb ik tot 400mg gedoseerd, maar het is wel echt een zwakkere compound. Zou ik nogmaals primo draaien, dan op 600-800mg. Ik merk dat het verschil hem met name in vasculariteit zit. Dat is bij masteron gewoon veel meer aanwezig. De standbeeld-look zoals iedereen dat zo mooi aanhaalt heb ik bij primo niet mogen ervaren. Waarschijnlijk omdat ik destijds ook bulkte en dat ik het niet hoog genoeg doseerde.
Mijn keuze zou eerder op masteron vallen dan primobolan. Wellicht wanneer je gevoeliger bent voor androgene neveneffecten dat dat anders ligt, maar misschien kun je dan beter testosteron hoger doseren. Tenzij je geld teveel hebt natuurlijk.
En ja, 800mg Primo is voor weinigen weggelegd 
Vond enanthaat veel rustiger dan ace maar ik vergelijk het ook met een boatload aan voedsel vs 1750 waar ik al chagrijnig als de pest waskort lontje van mezelf ( ben ook lichtelijk autoritair ) , maakt een onprettig mens van mij dus
Duidelijk. Als je dat doorhebt, prima keuze dan om dat niet weer te gebruiken. Zijn voldoende mensen die dat voor lief nemen en hun sociale leven kapotmaken voor wat gains.kort lontje van mezelf ( ben ook lichtelijk autoritair ) , maakt een onprettig mens van mij dus
Hmmm je naam doet anders vermoeden dat ace wel wat voor jou is, acereet![]()

High test ben ik met je eenshehheheZijn opzich nog twee dingen die ik wil doen: een gram test ( puur voor de lulz) en tren enth
.Betere A:E ratio en uiteindelijk kuur je ook gewoon voor het uiterlijk, dus dan wil je er ook tijdens je kuur al goed uitzien. Slaat imo ook nergens op om 10 weken als een opgeblazen varken rond te lopen om vervolgens 5kg water weight te verliezen en eens te zien wat eronder zit terwijl je off bent. Die pomp en fysiek wanneer je on bent is niet te evenaren.Oke, dat is duidelijkEn ja, 800mg Primo is voor weinigen weggelegd
Maar hoezo eigenlijk dat je uberhaupt primo en mast naast test bent gaan zetten ipv een hogere dosering test? Gevoelig voor oestrogeen? Want wat je zegt... Het is voornamelijk de test die je de massa moet brengen en de primo/mast zijn er meer voor de "looks", als ik het goed begrijp.
Note to self: eerste keer tren wanneer ik bulkVond enanthaat veel rustiger dan ace maar ik vergelijk het ook met een boatload aan voedsel vs 1750 waar ik al chagrijnig als de pest was
.
.
.
. Vanmorgen 92kg op de weegschaal, rustige morgen en vervolgens naar de gym om legs te gaan doen. Ik had echt nog behoorlijke spierpijn/moeheid in mn legs, maar ik heb deze week niet de mogelijkheid om wat te schuiven met trainingen. Je weet dat het een vervelende sessie kan worden als je 's morgens al 2x op het toilet zit om lekker smeuïg te kleien
. Anyway, opgewarmd en voelde allemaal erg lekker. Stap de eerste set onder de bar, rep er met moeite 6 reps uit en ik voelde de druk op de endeldarm al lekker opbouwen. Ik dacht ditmaal het te slim af te zijn door even het toilet te verbouwen tussen de sets door, but boy I was wrong. 2e set, eerste 3 reps gaan vrij vloeiend. Vervolgens voel ik bij rep 4 de druk erg hoog worden
. Maar ja, ik was een man met een doel en een visie. Ik moest en zou de 3 sets met 6 reps volmaken. Met andere woorden: ik zak in voor rep 5, de druk op de core neemt kritieke levels aan en in een split second schijt ik een zielig hoopje in mijn broek
. Zonder met mn ogen te knipperen brace ik (letterlijk en figuurlijk) voor rep 6. Ondertussen zat het al lekker uitgesmeerd natuurlijk, maar rep 6 nog enigszins ongeschonden af kunnen maken
.
. Ik doe 3 reps, brace voor rep 4 en vervolgens met luid geraas een cadeautje achtergelaten
. Anyway, in plaats van te stoppen heb ik mn set uitgerept en daarna (weer) de walk of shame naar het toilet gemaakt.WHATEVER IT TAKES GODDAMMITJij poept je onderbroek vol, maakt het vlug schoon en gaat dan weer verder??

. Hier komt ie dan.
.Vrij goed. Je hoort altijd horrorverhalen, maar tbf ik heb bijna nergens last van. Ik heb wel wat meer acne op mn rug (is vast wat te zien op de foto’s die ik op instagram post), maar de rest van lichaam vrijwel niets. Hooguit eennwat vettere huid.