XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

Inderdaad. Voor een wedstrijd lijkt het me een must. Recreatief gebruik kan natuurlijk zeker, maar ik weet simpelweg van mezelf dat er no way back is dan.

Ik ga sowieso nog een review over mijn bulkblast schrijven en dan blik ik ook terug op de compounds (versus eerdere ervaringen). Ik ben echt heel tevreden over masteron. Ik ben gelukkig niet vatbaar voor bijwerkingen zoals haaruitval en acne. Alleen de laatste paar weken wat meer acne rondom de schouders en rug. Het valt me op, maar erger me er niet enorm aan. Verder ben ik best wel wat aangekomen (zo’n 7kg) en een stuk vasculairder geworden. Masteron zorgt wel voor aders, dat kan ik je wel vertellen. Het grootste deel van de gewonnen massa zal wel te danken zijn aan testosteron, maar het gaat gepaard met een hele leuke look. Dat platte heb ik niet zo ervaren, misschien door de hoeveelheid testosteron die ik ernaast zet. Primobolan heb ik tot 400mg gedoseerd, maar het is wel echt een zwakkere compound. Zou ik nogmaals primo draaien, dan op 600-800mg. Ik merk dat het verschil hem met name in vasculariteit zit. Dat is bij masteron gewoon veel meer aanwezig. De standbeeld-look zoals iedereen dat zo mooi aanhaalt heb ik bij primo niet mogen ervaren. Waarschijnlijk omdat ik destijds ook bulkte en dat ik het niet hoog genoeg doseerde.
Mijn keuze zou eerder op masteron vallen dan primobolan. Wellicht wanneer je gevoeliger bent voor androgene neveneffecten dat dat anders ligt, maar misschien kun je dan beter testosteron hoger doseren. Tenzij je geld teveel hebt natuurlijk:o.

Oke, dat is duidelijk :) En ja, 800mg Primo is voor weinigen weggelegd :D

Maar hoezo eigenlijk dat je uberhaupt primo en mast naast test bent gaan zetten ipv een hogere dosering test? Gevoelig voor oestrogeen? Want wat je zegt... Het is voornamelijk de test die je de massa moet brengen en de primo/mast zijn er meer voor de "looks", als ik het goed begrijp.

• Topic Starter Topic Starter
kort lontje van mezelf ( ben ook lichtelijk autoritair ) , maakt een onprettig mens van mij dus
Duidelijk. Als je dat doorhebt, prima keuze dan om dat niet weer te gebruiken. Zijn voldoende mensen die dat voor lief nemen en hun sociale leven kapotmaken voor wat gains.
Hmmm je naam doet anders vermoeden dat ace wel wat voor jou is, acereet:D
:roflol:
hehhehe :P Zijn opzich nog twee dingen die ik wil doen: een gram test ( puur voor de lulz) en tren enth
High test ben ik met je eens:D.
Oke, dat is duidelijk :) En ja, 800mg Primo is voor weinigen weggelegd :D

Maar hoezo eigenlijk dat je uberhaupt primo en mast naast test bent gaan zetten ipv een hogere dosering test? Gevoelig voor oestrogeen? Want wat je zegt... Het is voornamelijk de test die je de massa moet brengen en de primo/mast zijn er meer voor de "looks", als ik het goed begrijp.
Betere A:E ratio en uiteindelijk kuur je ook gewoon voor het uiterlijk, dus dan wil je er ook tijdens je kuur al goed uitzien. Slaat imo ook nergens op om 10 weken als een opgeblazen varken rond te lopen om vervolgens 5kg water weight te verliezen en eens te zien wat eronder zit terwijl je off bent. Die pomp en fysiek wanneer je on bent is niet te evenaren.
Vond enanthaat veel rustiger dan ace maar ik vergelijk het ook met een boatload aan voedsel vs 1750 waar ik al chagrijnig als de pest was
Note to self: eerste keer tren wanneer ik bulk:o.

Training van gisteren nog even loggen. Ging niet heel lekker want ik voel een pijntje aan de pees tussen mn chest en schouder... Weinig energie ook verder, dus gewoon snel doorgepompt en call it a day.

Bench:
warmup
10x95
8x100
6x107,5 (6-8)

Pullups:

12xbw
10xbw+10
8xbw+20
7xbw+30
10xbw

OHP:
10x50
8x60
7x60

Db rows:
10x42,5
8x42,5
8x42,5

Assistance:
- side raises 3 sets
- facepulls 3 sets
- tricep 4 sets
- bicep 4 sets

Voor de trouwe volgers hier weer een uitgebreide update. Tot laat op werk dus was pas half 8 thuis, vervolgens snel gepind (god***domme die Z-track methode blijft wel een beetje kutten met 2 handen zeg) en mn avondeten naarbinnem gegooid. Achterbandje opgepompt en met gierende banden naar de gym. Ik denk dat ik zo’n 200 meter had afgelegd, waarna mijn achterwiel besluit de geest te geven. De velg volledig afgescheurd, wiel blokkeerde en zo’n 3 meter verderop tot stilstand gekomen. Na veel gevloek en getier teruggelopen met de fiets in de hand, fiets bij huis gezet en gelopen naar de gym. Zo’n 45 minuten later (inmiddels 21:00u) aangekomen en toen moest ik nog legs doen...

Comp squat (low-bar):
Warm-up
2x110
1x120
10x130 (MR10) PR - f**k yes lekker ammonia gesnoven ook
10x3x125 @60sec rest - je leest het goed. 10 sets van 3... Dit was zo achterlijk zwaar. Stond hierna half over mn reiger te gaan voor een minuut of 5:roflol:.

Deficit conventional deadlift @7cm: (+2cm tov vorige training)
8x120
8x120
8x140
8x150

Assistance:
- Leg extensions 3 sets bloed pompen
- Ab rollouts 3x20
- Stretching

Binnen 2 uur afgerond, waar ik bijzonder trots op ben:D.

En toen, jawel, 45 minuten terug mogen lopen. Wat een fucking ellende. Wel 5200 kcal vandaag want die kutcardio moet gecompenseerd worden.

Hierbij de training van gisteren. Pijntje bij chest/schouder was minder dus dat was fijn. Daarna nog een foto van de rug geschoten die inmiddels op instagram staat.

Bench:
Warmup
10x102,5 (MR set) PR
1x120 paused (extra tov candito) - @ RPE 8

Pullups:
12xbw
10xbw+10
8xbw+20
6xbw+30
8xbw+10
8xbw

OHP:
10x50
8x60
8x60 easy. Heb deze evt op film mocht er interesse zijn naar OHP form

Unilateral cable rows:
4 sets varierend van 16 tot 8 reps. Pompen

Assistance:
- Cable crossover 4 sets
- Bicep/tricep 4 sets tot failure

Voor de zeer grafisch ingestelde lezer alvast een waarschuwing:o. Vanmorgen 92kg op de weegschaal, rustige morgen en vervolgens naar de gym om legs te gaan doen. Ik had echt nog behoorlijke spierpijn/moeheid in mn legs, maar ik heb deze week niet de mogelijkheid om wat te schuiven met trainingen. Je weet dat het een vervelende sessie kan worden als je 's morgens al 2x op het toilet zit om lekker smeuïg te kleien:roflol:. Anyway, opgewarmd en voelde allemaal erg lekker. Stap de eerste set onder de bar, rep er met moeite 6 reps uit en ik voelde de druk op de endeldarm al lekker opbouwen. Ik dacht ditmaal het te slim af te zijn door even het toilet te verbouwen tussen de sets door, but boy I was wrong. 2e set, eerste 3 reps gaan vrij vloeiend. Vervolgens voel ik bij rep 4 de druk erg hoog worden:o. Maar ja, ik was een man met een doel en een visie. Ik moest en zou de 3 sets met 6 reps volmaken. Met andere woorden: ik zak in voor rep 5, de druk op de core neemt kritieke levels aan en in een split second schijt ik een zielig hoopje in mijn broek :roflol:. Zonder met mn ogen te knipperen brace ik (letterlijk en figuurlijk) voor rep 6. Ondertussen zat het al lekker uitgesmeerd natuurlijk, maar rep 6 nog enigszins ongeschonden af kunnen maken:roflol:.

Maar dat was het nog niet. Nee beste lezers, the story continues. Ik dus mijzelf opgeschoond, 3e set netjes af kunnen maken en mezelf ready gemaakt voor de deadlift. Opgewarmd tot werkset en dit was weer een alles of niets verhaal. Moest en zou het maximaal aantal voorgeschreven reps doen:o. Ik doe 3 reps, brace voor rep 4 en vervolgens met luid geraas een cadeautje achtergelaten:roflol:. Anyway, in plaats van te stoppen heb ik mn set uitgerept en daarna (weer) de walk of shame naar het toilet gemaakt.

Het was iets om eenmalig op te reflecteren en vervolgens uit mijn geheugen te verwijderen. Anyway, hieronder de training.

Comp squat (low-bar):
Warmup
6x137,5
6x137,5
6x137,5
(was 4-6 required)

Conventional deadlift:
6x170
6x170
(3-6 required)

Assistance:
- Veel vegen met wc papier
- Leg extensions
- Ab rollouts 3x20
- Stretching

Jij poept je onderbroek vol, maakt het vlug schoon en gaat dan weer verder??

HAHAHAHA:roflol::roflol:

Dedication man

In b4 klysma als pre work out in de toekomst.

Als ik zou moeten kiezen tussen schijten en kotsen tijdens een leg workout, kies ik voor schijten.

f**k ik zie dat ik weekupdate 10 nog niet heb geplaatst:(. Hier komt ie dan.

Weekupdate 10
Inmiddels de z-track methode aan het toepassen en ondanks dat het echt een gepriegel is, heb ik minder pip. Zet de inject ook wat lager in de vastus lateralis nu. Scheelt ook weer.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg

AAS:
In week 9 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

Kuur gaat nog steeds heerlijk. Heb wel weer tamoxifen toegevoegd omdat ik merk dat ik weer een gevoelige linkertepel krijg en het bolletje wat er zit weer is gegroeid. Niets aan te doen, goed om te weten voor het vervolg dat ik gewoon gyno-prone ben en dus altijd maar iets van tamoxifen of aromasin mee moet laten lopen. Ik laat de tamoxifen erin totdat het weer geheel is weggetrokken (door de cruise heen dus) en pak het ook in mn volgende blast.

Voeding:
Deze week stonden de kcal op 4800-5000 want ik kwam niet aan. Ongelofelijk eigenlijk hoeveel je weg moet stouwen om maar wat aan te komen. Ik vraag me werkelijk af of alles wel verteert wordt, of dat het gewoon in 1 rechte lijn naarbeneden wordt gekeild.

Training:
Met name progressie op lowerbody. De squats gaan echt als een speer en ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets door. Dit is met name te merken bij high-volume trainingen met korte rust.

Fysiek:
Tsja. Wat valt er nog te melden. Elke week gaan we vooruit en is het zowat een soort recomp. Prima:D.

Hoe zit het met je huid mbt tot mast E?

Hoe zit het met je huid mbt tot mast E?
Vrij goed. Je hoort altijd horrorverhalen, maar tbf ik heb bijna nergens last van. Ik heb wel wat meer acne op mn rug (is vast wat te zien op de foto’s die ik op instagram post), maar de rest van lichaam vrijwel niets. Hooguit eennwat vettere huid.
Overigens heb ik altijd wel wat ‘last’ gehad van acne op de rug. In de zomer trekt het bijvoorbeeld grotendeels weg. Ik stoor me er niet echt aan, ik houd het gewoon in de gaten.

Terug
Naar boven