MuscleMeat

Test/Mast + Oxy/Var

Heel interessant om te lezen allemaal, dank daarvoor! :)

AI's en SERMs zijn intrigerende middelen... Er is ook vrij weinig over bekend qua wat het nog meer allemaal doet behalve oestrogeen onderdrukken. En ik geloof ook best dat ze het meest ongezond zijn voor je van alles wat bodybuilders nemen.

Heb je al een beetje een idee wat je volgende blast gaat zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Heel interessant om te lezen allemaal, dank daarvoor! :)

AI's en SERMs zijn intrigerende middelen... Er is ook vrij weinig over bekend qua wat het nog meer allemaal doet behalve oestrogeen onderdrukken. En ik geloof ook best dat ze het meest ongezond zijn voor je van alles wat bodybuilders nemen.

Heb je al een beetje een idee wat je volgende blast gaat zijn?
Ik durf geen uitspraken te doen over SERMs en AI's qua gezondheid, maar gezond zal het zeker niet zijn. Lastig ook dat zowat alle onderzoeken op postmenopauzale vrouwen zijn gedaan...

Yes, in mn openingspost staat ie er al in. Ik ga 300 test 600 mast doen waarschijnlijk. Misschien nog een oral, maar dat weet ik nog niet zeker.

Je wilt gaan cutten op 300 test 600 mast neem ik aan? Als ik jou was zou ik lekker in je cruise langzaam cutten en dan gewoon weer gaan bulken tijdens je volgende blast. Moet prima kunnen adhv je foto's.

Je wilt gaan cutten op 300 test 600 mast neem ik aan? Als ik jou was zou ik lekker in je cruise langzaam cutten en dan gewoon weer gaan bulken tijdens je volgende blast. Moet prima kunnen adhv je foto's.
Het idee was inderdaad om te gaan cutten tijdens die blast. Ik moet zeggen dat ik vooraf had verwacht dat ik veel vetter uit deze bulk zou komen, maar dat is me dus echt alles meegevallen. Ik bulk nu nog door tot half april (wel op wat lagere kcal, bouw af naar 4500 en dan kijk ik even) en daarna verder afbouwen. Misschien dat ik dan dus al wat cut in de cruise. Voordat ik de blast begin ga ik kijken wat ik ga doen.
Wellicht dat ik de eerste 4 weken bulk en vervolgens cut.

Zou je nu vooral focussen op kracht en massa behoud tijdens je cruise.

Snelste manier om je net gewonnen massa te verliezen is gaan cutten op cruise/trt doseringen net na je blast.

Dit is overigens mijn mening na het zelf te vaak geprobeerd te hebben wat resulteerde in alles weer kwijt.

Ik zou sowieso niet cutten in je cruise.
Doen tijdens je blast haal je het meeste uit

Snelste manier om je net gewonnen massa te verliezen is gaan cutten op cruise/trt doseringen net na je blast.

Dit is overigens mijn mening na het zelf te vaak geprobeerd te hebben wat resulteerde in alles weer kwijt.
Ik zou sowieso niet cutten in je cruise.
Doen tijdens je blast haal je het meeste uit
Thx voor de feedback heren! Wordt gewaardeerd. Ik blijft sowieso nog een beetje doorbulken tot aan half april. Dan bouw ik pas af en ik vermoed dat tegen de tijd dat ik eens op onderhoud zit dat de cruise al zowat voorbij is:o.

Overigens heb ik nog een fotovergelijking met exact dezelfde omgeving/belichting gemaakt en deze op instagram gepost.

Thx voor de feedback heren! Wordt gewaardeerd. Ik blijft sowieso nog een beetje doorbulken tot aan half april. Dan bouw ik pas af en ik vermoed dat tegen de tijd dat ik eens op onderhoud zit dat de cruise al zowat voorbij is:o.
Je zou de eerste 4/6 weken van je nieuwe blast een aggrresieve mini cut kunnen doen, zo blijf je redelijk inshape maar is je blast wel x weken langer

Ook als je maar een kleine calorie deficit hebt en heel voorzichtig cardio introduceert... En er echt de tijd voor neemt?

-800 tot -1000 aangezien er dan weer meer gear in zit. Cardio moet je zelf weten maar lijkt me met zo'n deficit niet nodig.
Zal waarschijnlijk dan rond de -800 worden. Cardio doe ik automatisch want ik fiets vrij veel (lopend en met de auto is niet te doen hier). Fiets toch al gauw 40 minuten per dag op een redelijk stevig tempo.

Probeer het en je weet het.. ik raad het je sowieso af

Jij hebt natuurlijk de ervaring dus ik ga je woorden zeker niet in twijfel nemen, maar ik vind het gewoon zo zonde van me eerste paar cycle's/blasts om te cutten... :rolleyes:

Jij hebt natuurlijk de ervaring dus ik ga je woorden zeker niet in twijfel nemen, maar ik vind het gewoon zo zonde van me eerste paar cycle's/blasts om te cutten... :rolleyes:
Eerste cycle sowieso bulken. Daarna kun je eigenlijk niet meer cutten zonder gear imo:o.

Zoals ik hierboven al zij je kan een aggrresieve mini cut doen begin van je blast.

Je kan aardig diep gaan die paar weekjes zonder je al te beroerd te voelen

Damn bro -800 dat wordt ook wel een mentale uitdaging kan ik me zo voorstellen.

Wel onthouden dat vntl een pak meer massa heeft dan jij, dus waarschijnlijk inderdaad niet meer weg komt om in een cruise te cutten.

Terug
Naar boven