Fitness Seller

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Je hebt gelijk man zie het nu pas dacht dat alle ref waardes gelijk waren mijn excuses
Opgelost :D.
Laag inzetten is altijd prima imo, naar mate je iets dieper in de kuur komt kan je van zelf iets rapper omhoog gaan dan dat Candito voorschrijft. Heb je ook pics?
Ik zag je karma berichtje. Misschien is het wel interessant om een instagram-account aan te maken met foto’s puur voor diegenen die daar interesse in hebben?
 
Maakt een log altijd leuker als mensen foto’s posten ook voor je zelf misschien als anderen je progressie zien en dat melden.
 
Ik zal er eens over nadenken heren. Ergens lijkt het me wel een prima middenweg. Dan zullen de mensen die de foto’s willen zien wel zelf ook instagram moeten hebben wanneer ik het account beveilig, nietwaar? Dan geef ik hen toestemming mijn foto’s te zien?
 
Vanwaar Candito icm gear? Dan moet je het voornamelijk van de assistance gaan hebben..
 
Ik zal er eens over nadenken heren. Ergens lijkt het me wel een prima middenweg. Dan zullen de mensen die de foto’s willen zien wel zelf ook instagram moeten hebben wanneer ik het account beveilig, nietwaar? Dan geef ik hen toestemming mijn foto’s te zien?

Jep. Op privé zetten.
 
Vanwaar Candito icm gear? Dan moet je het voornamelijk van de assistance gaan hebben..
Wat is er mis met candito behalve het feit dat je waarschijnlijk sneller kunt verhogen dan hij voorschrijft?
 
Wat is er mis met candito behalve het feit dat je waarschijnlijk sneller kunt verhogen dan hij voorschrijft?
Precies wat ik dacht.
Qua assistance is het gewoon autoregulatie. Verder kun je misschien tussendoor ophogen. Periodiseren wordt opeens niet anders als je AAS gebruikt. Het wordt slechts effectiever.
 
Wat is er mis met candito behalve het feit dat je waarschijnlijk sneller kunt verhogen dan hij voorschrijft?

Natuurlijk kan je er voor kiezen om gewoon te verhogen wanneer jij dat wilt maar dan is het gewoon de opzet van het ub/lb schema wat je overneemt. Hebben we het over Candito dan denk ik aan een schema wat gemaakt is voor natural lifters die op dusdanige manier hun 1rm proberen te uppen door dit uitgestipelde schema te volgen. Gaat er gear in dan heeft het natuurlijk niet veel zin om te doen wat Candito je voorschrijft.
 
Natuurlijk kan je er voor kiezen om gewoon te verhogen wanneer jij dat wilt maar dan is het gewoon de opzet van het ub/lb schema wat je overneemt. Hebben we het over Candito dan denk ik aan een schema wat gemaakt is voor natural lifters die op dusdanige manier hun 1rm proberen te uppen door dit uitgestipelde schema te volgen. Gaat er gear in dan heeft het natuurlijk niet veel zin om te doen wat Candito je voorschrijft.
Ben ik het niet geheel mee eens. De opbouw van de trainingen in een cycle heeft nog steeds een meerwaarde tov lineair verhogen. Het feit dat je tussendoor je 1RM al kunt verhogen doet daar niets aan af in mijn ogen.
Maar meningen kunnen uiteraard verschillen:). Buiten dat vind ik het een fijne manier van trainen, van veel volume naar hogere intensiteit werken.
 
Ben ik het niet geheel mee eens. De opbouw van de trainingen in een cycle heeft nog steeds een meerwaarde tov lineair verhogen. Het feit dat je tussendoor je 1RM al kunt verhogen doet daar niets aan af in mijn ogen.
Maar meningen kunnen uiteraard verschillen:). Buiten dat vind ik het een fijne manier van trainen, van veel volume naar hogere intensiteit werken.

Daarvoor zitten we ook hier toch, de kijk van een ander naast die van jezelf leggen. Wordt je nooit dommer van. Ik zie wel voordelen. Je loopt niet meteen te hard van stapel. Daar zullen je pezen je dankbaar om zijn.

Over welk voordeel hebben we het dan nog meer? Ik neem aan dat je dus gewoon het schema gaat volgens zoals hij nu gepland staat.
 
Nvm.
 
Laatst bewerkt:
Daarvoor zitten we ook hier toch, de kijk van een ander naast die van jezelf leggen. Wordt je nooit dommer van. Ik zie wel voordelen. Je loopt niet meteen te hard van stapel. Daar zullen je pezen je dankbaar om zijn.

Over welk voordeel hebben we het dan nog meer? Ik neem aan dat je dus gewoon het schema gaat volgens zoals hij nu gepland staat.
Je hebt van te voren al een duidelijk plan en doel wat je die training moet bereiken. De reps die je moet halen staan gewoon voor een paar weken vast. Dat is sowieso een voordeel in mijn ogen.

Edit: Ik besef me dat dit ook voor andere programma’s kan gelden en niet specifiek voor candito, maar als je dit soort schema’s doet als je off bent dan zie ik geen reden om daarmee te stoppen als je on gaat.
 
Je hebt van te voren al een duidelijk plan en doel wat je die training moet bereiken. De reps die je moet halen staan gewoon voor een paar weken vast. Dat is sowieso een voordeel in mijn ogen.

Ik train zelf anders wanneer ik off ben, dan zou een schema als Candito mij passen. Wanneer ik on ben kom ik met meer weg, train ik voornamelijk op gevoel en pas ik eigenlijk alles toe. Van verschillende repranges naar holds en slowreps. Herstel gaat ook stukken vlotter. Ik zou juist gebruik maken van het moment.
 
Je hebt van te voren al een duidelijk plan en doel wat je die training moet bereiken. De reps die je moet halen staan gewoon voor een paar weken vast. Dat is sowieso een voordeel in mijn ogen.

Edit: Ik besef me dat dit ook voor andere programma’s kan gelden en niet specifiek voor candito, maar als je dit soort schema’s doet als je off bent dan zie ik geen reden om daarmee te stoppen als je on gaat.

Ik denk niet dat het een ideaal schema is voor hypertrofie wanneer On. Bijv borst, vier setjes benchen in piramidevorm. Dat is het. Of een enkele mr set. In week drie maar zes werksetjes verdeeld over twee trainingen. Geen optionals. Tja, ik zou er dan toch voor kiezen om er wat meer achteraan te gooien.

Juist doe ik dit soort schema’s wanneer ik off ben omdat het spelletje dan net wat anders gaat. Kracht gaat maar heel langzaam omhoog en valt ook snel terug, volume zorgt weer voor blessures en onnodig lang herstel, focus op hypertrofie is minder want dat is er bijna niet meer. Ik ben geneigd om te hard te trainen, een dergelijk schema zorgt ervoor dat ik op de rem ga. Als ik on ben wil ik juist gas geven.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het een ideaal schema is voor hypertrofie wanneer On. Bijv borst, vier setjes benchen in piramidevorm. Dat is het. Of een enkele mr set. In week drie maar zes werksetjes verdeeld over twee trainingen. Geen optionals. Tja, ik zou er dan toch voor kiezen om er wat meer achteraan te gooien.

Juist doe ik dit soort schema’s wanneer ik off ben omdat het spelletje dan net wat anders gaat. Kracht gaat maar heel langzaam omhoog en valt ook snel terug, volume zorgt weer voor blessures en onnodig lang herstel, focus op hypertrofie is minder want dat is er bijna niet meer. Ik ben geneigd om te hard te trainen, een dergelijk schema zorgt ervoor dat ik op de rem ga. Als ik on ben wil ik juist gas geven.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik volg niet zijn schema tot in de puntjes. Ten eerste pak ik altijd 3 UB trainingen, ook al schrijft hij er minder voor. Ten tweede doe ik altijd assistance, ook wanneer hij zegt het niet te doen. Ten derde pak ik meer volume dan hij voorschrijft (2 assistance oefeningen? Maak daar maar 4 van). Ik kort de trainingen wat in door het te gaan supersetten.
Daarnaast blijft het inderdaad ook een stukje autoregulatie. Als de voorgeschreven sets erg makkelijk gaan, dan pak ik er waarschijnlijk een set bij (al dan niet zwaarder ook). Geeft mij meteen de mogeijkheid om te kijken wat een reëele 1RM is om het programma uitdagend te houden in het vervolg.
Ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn, maar we een beetje langs elkaar heen praten:D. Ik ben groot voorstander van volume op gevoel, maar intensiteit volgens een principe;).
 
Ik denk niet dat het een ideaal schema is voor hypertrofie wanneer On. Bijv borst, vier setjes benchen in piramidevorm. Dat is het. Of een enkele mr set. In week drie maar zes werksetjes verdeeld over twee trainingen. Geen optionals. Tja, ik zou er dan toch voor kiezen om er wat meer achteraan te gooien.

Juist doe ik dit soort schema’s wanneer ik off ben omdat het spelletje dan net wat anders gaat. Kracht gaat maar heel langzaam omhoog en valt ook snel terug, volume zorgt weer voor blessures en onnodig lang herstel, focus op hypertrofie is minder want dat is er bijna niet meer. Ik ben geneigd om te hard te trainen, een dergelijk schema zorgt ervoor dat ik op de rem ga. Als ik on ben wil ik juist gas geven.
Persoonlijk houd ik de candito repranges gewoon aan op de bench en squat en heb ik het verwerkt in mijn push pull legs schema.
Ik voer het zelf dus sowieso al niet tot de letter nauwkeurig uit en kan makkelijk volume toevoegen.
 
Ik heb een instagram account aangemaakt waar ik zal proberen op regelmatige basis foto’s te posten.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: stuur mij even een pm of karma berichtje met daarin je username, dan weet ik wie mij volgt. Ik deel dan direct mijn username.
 
Laat ik mijn dag van vandaag even loggen. Voeding weer een mooie cleane 3800 kcal met ruim voldoende protein. Gaat steeds beter met de eetlust ook!
Onderstaand de training van vanavond. Preworkout 50mg oxymetholone 1,5 uur van te voren.

Bench:
Warm-up
10x60
10x77,5
8x87,5
6x90 paused. Dit was behoorlijk simpel.
3x100 paused @ RPE 8 (niet voorgeschreven door Candito)
10x70 paused

Db rows:
Warm-up
10x42,5
10x42,5
8x45
6x50 + 8x32 direct erna

Military press:
12x45
12x45
10x50
8x55

Pullups ss cable flys:
12xbw ss 15x15
12xbw ss 15x15
10xbw ss 15x12
8xbw ss 15x12

Pulldowns ss facepulls ss cable side raises:
3 sets om 4 sets om 4 sets

Bicep & tricep ss:
4 sets om 4 sets

Trainingsduur: ~1,5 uur. Tevreden!
 
Back
Naar boven