Fitness Seller

Test/Mast + Oxy/Var

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel veel zeg... Voel je je nooit uitgeblust en slap oid? Je doet ook nog eens louter zware compounds
Tijdens de bulk echt nergens last van. Nu met het cutten merk ik wel dat de energie en zin om te trainen wat afneemt, al denk ik dat dat puur een resultaat is van het calorisch tekort.
Vergeet niet dat ik PL-gericht train en dat de compounds vaak nog met 1-2 reps in de tank worden gedaan. Ik train hard, maar niet altijd tot failure. Alleen in peakweek en de low-impact assistance (15-20 reps) tot failure.

Training van vanmorgen ging best prima. Ik had in ieder geval meer energie dan gisteren:roflol:.

Low-bar squat:
Warm-up
6x137,5 (4-6 required) @ RPE 8,5-9
Prima!

Snatch-grip deadlift:
Warm-up
8x120 overhands
8x140 straps
god***domme wat is dit tyfuszwaar zeg:o.

Assistance:
- Leg extensions 4 sets
- Calf raises 4 sets - hebben we die ook weer eens gedaan lol
- Ab rollouts 3x20
- Stretching

Weekupdate 26 (cutblast week 6)
Vanmorgen weer de naald in het linkerbeen gerost. Ging nog best smooth, ook nergens last van nu. Ik moet zeggen dat de AAS en het cutten nu zn vruchten beginnen af te werpen. Valt ook wel terug te zien in de foto's volgens mij.

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg

Zondag sushi AYCE gehad, waar ik op zn minst 5000kcal heb weggedrukt:o. Dag erna was ik ook 2kg zwaarder, maar het was een goeie refeed dat is zeker:D. Inmiddels alles er wel weer uit en ingewogen op 90,3kg. De dalende trend zet zich voort. Het is niet echt zichtbaar in mn bodyweights die ik log, maar als ik naar de weekgemiddelden kijk dan gaat dat omlaag.

AAS:
In week 26 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

Ik moet zeggen dat alles nu wel echt inkickt. Het gaat echt super lekker. Nul bijwerkingen behalve een laag energiepeil van het cutten. Ik merk ook dat ik echt weer veel meer bezig ben met chicks en leuke gesprekjes voeren. Die gesprekjes gaan overigens ook weer stukken soepeler:roflol:. Die efedrine merk ik bijna niks van qua sides dus dat is ook een plus. Beter dan clenbuterol zeg... ik trilde nog net niet van mn stoel af daarmee. Clen geeft je ook een super ongemakkelijk en opgejaagd gevoel. Daar heb ik met efedrine ook nauwelijks last van.

Voeding:
Kcal op 2800. Qua honger is het echt goed te doen nog, alleen het energiepeil dus wat omlaag. Ik moet ook zeggen dat ik minder slaap dan voorheen, dus daar moet ik weer wat aandacht aan gaan besteden. De refeed van zondag heeft me vooralsnog goed gedaan. Ik heb nog geen nieuwe refeed/cheat gepland staan, maar die zal er nog wel een keer komen voordat ik stop met cutten. Eiwitten zitten gemiddeld rond de 240 gr, vetten sommige dagen laag, sommige dagen rond de 1gr/kg bw, rest is carbs.

Training:
Trainingen gaan nog steeds lekker. Ik verlies eigenlijk totaal geen kracht ondanks een deficit van 1000+kcals. De pomp is heerlijk en zeker als ik er wat zout en citrulline malaat ingooi:o. Ik mis wel wat agressie en energie in de gym soms, maar ik kan mn trainingen prima afmaken.

Fysiek:
Aders over de buik beginnen nu door te komen. Met nog zo'n 4 weken te gaan kan er sowieso nog wel 2% vanaf lijkt me. Het doel is sub-10% dus als dat wordt bereikt dan vind ik het prima. Jullie mogen mn vp schatten trouwens afgaande op de foto's op instagram. Ben benieuwd naar wat jullie denken dat mijn vp is.

Training van vanavond ging lekker! Vanmorgen nogal futloos maar in de loop van de dag werd het wel beter.

Low-bar squat:
Warm-up
3x137,5
3x140
3x142,5 @ RPE 7,5-8
Die reps waren harddd.

Snatch-grip deadlift beltless:
Warm-up
6x140
6x150
Lekker lekker

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Calf raises 4 sets
- Ab rollouts 3x20
- Stretching

Another UB training in de boeken. Aanloopweek naar peakweek, dus dat is altijd chill. Weer wat hogere gewichten!

Bench:
Warm-up
3x100
3x102,5
3x107,5 alles paused @ RPE 8-8,5
Erg lekker.

Db rows:
10x30
10x42,5
10x42,5
8x45
6x50

OHP:
5x40
12x45
12x45
10x50
8x60 heerlijk

Pullups wide-grip:
12xbw
12xbw
10xbw
8xbw
Strict en kort rust ertussen

Assistance:
- Cable crossover 3 sets 15-20 reps
- Facepulls ss side raises 3 sets 15-20 reps
- Bicep ss tricep 3 sets 12 reps
- Additioneel 2 sets bicep for the pump

1,5u met dit volume dus blij mee :D

Is je ec wel echt als je niks merkt?

Is je ec wel echt als je niks merkt?
Beetje afhankelijk van wat je onder ‘merken’ verstaat. Ik merk niks van 600mg caffeïne, terwijl ik er toch vanuit mag gaan dat dat real is:o. Over de dag heen ben ik wel vrij actief dus dan valt een verhoogde hartslag ook niet zo op. Ongeveer 30-60min na inname merk ik wel dat ik wat opgejaagder ben.

Maar je hebt een punt hoor, het zou ook best fake kunnen zijn.

Beetje afhankelijk van wat je onder ‘merken’ verstaat. Ik merk niks van 600mg caffeïne, terwijl ik er toch vanuit mag gaan dat dat real is:o. Over de dag heen ben ik wel vrij actief dus dan valt een verhoogde hartslag ook niet zo op. Ongeveer 30-60min na inname merk ik wel dat ik wat opgejaagder ben.

Maar je hebt een punt hoor, het zou ook best fake kunnen zijn.
Nhja die dingen die ik heb van een lab zijn zo slecht gedoseerd dat ik van de ene strak sta en van de ander alleen de cafeïne merk. Je zou toch van eph meer moeten merken dan cafeïne het is vrijwel identiek aan pep

Wat is je 1rm op bench?

was toch 127,5?

Nhja die dingen die ik heb van een lab zijn zo slecht gedoseerd dat ik van de ene strak sta en van de ander alleen de cafeïne merk. Je zou toch van eph meer moeten merken dan cafeïne het is vrijwel identiek aan pep
Ik ben niet bekend met de werking van pep, maar lijkt me niet dat dat een beta-2 agonist is? Qua sides misschien hetzelfde. Nouja, dan is het misschien placebo. Still something:roflol:.

Was het vast ooit, maar laatste wedstrijd heeft hij 132.5 gedrukt.
132,5 paused inderdaad. Lijk nu lagere gewichten te drukken, maar dat is met opzet zo. Heb mn 1RM naar beneden gezet om weer wat chillere trainingen te hebben en niet elke keer goor te gaan.

Ik ben niet bekend met de werking van pep, maar lijkt me niet dat dat een beta-2 agonist is? Qua sides misschien hetzelfde. Nouja, dan is het misschien placebo. Still something:roflol:.

132,5 paused inderdaad. Lijk nu lagere gewichten te drukken, maar dat is met opzet zo. Heb mn 1RM naar beneden gezet om weer wat chillere trainingen te hebben en niet elke keer goor te gaan.
Ah zelfde 1rm hier, alleen dan t&g, al heb ik voor Sheiko wel gewoon m'n t&g 1rm ingevuld terwijl ik nu paused druk. Road to 140? :D

Ah zelfde 1rm hier, alleen dan t&g, al heb ik voor Sheiko wel gewoon m'n t&g 1rm ingevuld terwijl ik nu paused druk. Road to 140? :D
Sounds like a plan:D. Al denk ik dat jij ‘m eerder drukt dan ik. Ben nu cuttende en ga hierna off:o.

Als je eph neemt kun je net zo goed amfetamine nemen.. dat hele beta 2 gelul ga je weinig van merken enige voordeel aan eph en amfetamine is dat het je honger drukt en je iig je energie hebt voor cardio.

Vandaar dat er wss ook iomax is :roflol:

Als je eph neemt kun je net zo goed amfetamine nemen.. dat hele beta 2 gelul ga je weinig van merken enige voordeel aan eph en amfetamine is dat het je honger drukt en je iig je energie hebt voor cardio.

Oh well, honger heb ik inderdaad niet dus misschien dat het dan toch nog iets doet:o. Het zou lipolyse wel efficiënter moeten maken, caffeïne heeft deze eigenschappen (in zeer milde mate) ook.
Energie is eigenlijk dramatisch laag op bepaalde momenten... met name zeeeeer vermoeide benen.

Oh well, honger heb ik inderdaad niet dus misschien dat het dan toch nog iets doet:o. Het zou lipolyse wel efficiënter moeten maken, caffeïne heeft deze eigenschappen (in zeer milde mate) ook.
Energie is eigenlijk dramatisch laag op bepaalde momenten... met name zeeeeer vermoeide benen.
Vermoeide benen hoort er bij al had ik dat deze prep dus niet.. kwam pas na me prep dit keer ondanks dat ik nu meer eet

Dit komt echt hetzelfde over als: als je anavar neemt kun je net zo goed methyltren nemen :roflol:

Ephedrine komt niet eens in de buurt van pep.

Terug
Naar boven