Weekupdate 26 (cutblast week 6)
Vanmorgen weer de naald in het linkerbeen gerost. Ging nog best smooth, ook nergens last van nu. Ik moet zeggen dat de AAS en het cutten nu zn vruchten beginnen af te werpen. Valt ook wel terug te zien in de foto's volgens mij.
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg
Zondag sushi AYCE gehad, waar ik op zn minst 5000kcal heb weggedrukt

. Dag erna was ik ook 2kg zwaarder, maar het was een goeie refeed dat is zeker

. Inmiddels alles er wel weer uit en ingewogen op 90,3kg. De dalende trend zet zich voort. Het is niet echt zichtbaar in mn bodyweights die ik log, maar als ik naar de weekgemiddelden kijk dan gaat dat omlaag.
AAS:
In week 26 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags
Ik moet zeggen dat alles nu wel echt inkickt. Het gaat echt super lekker. Nul bijwerkingen behalve een laag energiepeil van het cutten. Ik merk ook dat ik echt weer veel meer bezig ben met chicks en leuke gesprekjes voeren. Die gesprekjes gaan overigens ook weer stukken soepeler

. Die efedrine merk ik bijna niks van qua sides dus dat is ook een plus. Beter dan clenbuterol zeg... ik trilde nog net niet van mn stoel af daarmee. Clen geeft je ook een super ongemakkelijk en opgejaagd gevoel. Daar heb ik met efedrine ook nauwelijks last van.
Voeding:
Kcal op 2800. Qua honger is het echt goed te doen nog, alleen het energiepeil dus wat omlaag. Ik moet ook zeggen dat ik minder slaap dan voorheen, dus daar moet ik weer wat aandacht aan gaan besteden. De refeed van zondag heeft me vooralsnog goed gedaan. Ik heb nog geen nieuwe refeed/cheat gepland staan, maar die zal er nog wel een keer komen voordat ik stop met cutten. Eiwitten zitten gemiddeld rond de 240 gr, vetten sommige dagen laag, sommige dagen rond de 1gr/kg bw, rest is carbs.
Training:
Trainingen gaan nog steeds lekker. Ik verlies eigenlijk totaal geen kracht ondanks een deficit van 1000+kcals. De pomp is heerlijk en zeker als ik er wat zout en citrulline malaat ingooi

. Ik mis wel wat agressie en energie in de gym soms, maar ik kan mn trainingen prima afmaken.
Fysiek:
Aders over de buik beginnen nu door te komen. Met nog zo'n 4 weken te gaan kan er sowieso nog wel 2% vanaf lijkt me. Het doel is sub-10% dus als dat wordt bereikt dan vind ik het prima. Jullie mogen mn vp schatten trouwens afgaande op de foto's op instagram. Ben benieuwd naar wat jullie denken dat mijn vp is.