AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Dit komt echt hetzelfde over als: als je anavar neemt kun je net zo goed methyltren nemen :roflol:

Ephedrine komt niet eens in de buurt van pep.
Dan weet ik niet wat er in mijn eca stack zit, ging toen ik het nam soms even hard uit me plaat als van amfetamine. Maar goed ik krijg van 250mg cafeïne al een kaakklem
 
Dan weet ik niet wat er in mijn eca stack zit, ging toen ik het nam soms even hard uit me plaat als van amfetamine. Maar goed ik krijg van 250mg cafeïne al een kaakklem
Of je had overdreven overgedoseerde ephedrine, of je had echt overdreven slechte amphetamine. De effecten zijn in basis hetzelfde natuurlijk: hogere hartslag, onderdrukken van honger etc maar de sterkte tussen ephedrine en amphetamine liggen echt mijlenver uit elkaar.

Ik heb pep gehad waarbij ik letterlijk van 2 sleutelpuntjes de volgende avond nog steeds niet kon slapen. Neem ik s'middags een hoge dosis ephedrine dan slaap ik als een roos s'avonds.

Goeie ouwe tijd :D

Ephedrine is wel lekker tijdens een cut, onderdrukt honger en drijft best wel wat vocht af. Je went er alleen zo snel aan helaas. Toch maar eens die ephedrine HCL injects proberen binnenkort :D
 
Biomek wat is je dosis efedrine per inname?

Ik kan 's avonds ook prima slapen als ik om 16:00-17:00 30mg efedrine en 200mg caffeïne pak, om vervolgens rond 19:00 nog eens 400mg caffeïne te nemen.
 
Biomek wat is je dosis efedrine per inname?

Ik kan 's avonds ook prima slapen als ik om 16:00-17:00 30mg efedrine en 200mg caffeïne pak, om vervolgens rond 19:00 nog eens 400mg caffeïne te nemen.
Ik ben tot nu toe niet verder gegaan dan 2 tabs van 30mg per stuk. Soms verspreid tussen sochtends en smiddags, maar ook vaak 2 tabs tegelijk in de ochtend.

Als ik een preworkout had met DMAA erin dan wilde ik niet begin s'middags nog een ephedrine tab nemen want dat was een beetje too much :roflol:
 
Ik ben tot nu toe niet verder gegaan dan 2 tabs van 30mg per stuk. Soms verspreid tussen sochtends en smiddags, maar ook vaak 2 tabs tegelijk in de ochtend.

Als ik een preworkout had met DMAA erin dan wilde ik niet begin s'middags nog een ephedrine tab nemen want dat was een beetje too much :roflol:
Ik durf de 60mg per keer ook nog niet aan:o. Met DMAA is het al helemaal overkill ja:D.

Het enige wat kan bewijzen of mn efedrine real is, is een labtest (of vntl die 60mg pakt en dan kijken of ie blijft leven of langzaam maar zeker hard gaat:roflol:).
 
Ik durf de 60mg per keer ook nog niet aan:o. Met DMAA is het al helemaal overkill ja:D.

Het enige wat kan bewijzen of mn efedrine real is, is een labtest (of vntl die 60mg pakt en dan kijken of ie blijft leven of langzaam maar zeker hard gaat:roflol:).
Een moderator hier van dit forum had dezelfde en die merkte er ook niks van. Heb ook een merk eca stack gehad met nog eens dmaa erbij maar die dingen kun je beter door de wc spoelen.

Biomek

Ik kreeg 80mg dexamfetamine op recept per dag, heerlijk spul als ik er alleen al aan denk weer maar beter dat het uit me leven is. Kon de meeste straatpep iig niet aan tippen.

Die iomax meuk ook geprobeerd en als ik daar een cap van neem in de ochtend(6 uur) slaap ik in de avond nog amper en ben de dag erna 2 kilo vocht kwijt
 
Een moderator hier van dit forum had dezelfde en die merkte er ook niks van. Heb ook een merk eca stack gehad met nog eens dmaa erbij maar die dingen kun je beter door de wc spoelen.

Biomek

Ik kreeg 80mg dexamfetamine op recept per dag, heerlijk spul als ik er alleen al aan denk weer maar beter dat het uit me leven is. Kon de meeste straatpep iig niet aan tippen.

Die iomax meuk ook geprobeerd en als ik daar een cap van neem in de ochtend(6 uur) slaap ik in de avond nog amper en ben de dag erna 2 kilo vocht kwijt
Dex is inderdaad heerlijk, voelt heel clean aan (logisch, apotheek). Eén keertje pep gehad die voor mijn gevoel sterker aanvoelde en ongeveer net zo clean en daarna nooit meer kunnen krijgen. Maar goed ook denk ik :roflol:
 
Dex is inderdaad heerlijk, voelt heel clean aan (logisch, apotheek). Eén keertje pep gehad die voor mijn gevoel sterker aanvoelde en ongeveer net zo clean en daarna nooit meer kunnen krijgen. Maar goed ook denk ik :roflol:
Beter van wel denk ik.. ik kreeg altijd meteen voor een week mee helaas was het al veel sneller op :roflol:
 
Lol :roflol:

Zal morgen eens efedrine pakken op lege maag, 30min wachten en kijken of ik wat merk. Maarja, wat ik al zei. 400-600mg caff merk ik ook geen kut van:o.
 
Lol :roflol:

Zal morgen eens efedrine pakken op lege maag, 30min wachten en kijken of ik wat merk. Maarja, wat ik al zei. 400-600mg caff merk ik ook geen kut van:o.
neem je elke dag zoveel cafeine?
 
Nou van die efedrine merk ik niks. 30mg genomen op nuchtere maag, 30min later zit ik met een hartslag van 53 aan de ontbijttafel:roflol:.
 
Knal nog 1 erin!
 
Kan je niet een testkit bestellen op internet om te kijken of er daadwerkelijk efedrine in zit? :p
 
Rather not, ik heb nog verstand:roflol:

Nee, bedankt. Er is al genoeg belasting op m’n hart met deze middelen;).

Heb ooit met een bestelling wat gratis clen gekregen, haha... Ben er eigenlijk wel benieuwd naar... Misschien eens een keertje proberen tijdens een serieuze cut.
 
Efedrine vs yohimbine, what's your pick? Meende dat je beide gebruikt hebt?
 
Efedrine vs yohimbine, what's your pick? Meende dat je beide gebruikt hebt?
Depends on the timing van je cardio. Yohimbine pre-cardio (alpha-antagonist). Dit heeft namelijk te maken met de doorbloeding van het vetweefsel, voor zover ik me kan herinneren. Kan het uiteraard weer eens opzoeken mocht je daar interesse in hebben. Efedrine gedurende de dag. Clenbuterol, hoewel vele malen effectiever dan efedrine, raak ik niet meer aan:o.

Oh en nooit yohimbine en efedrine samen:roflol:.
 
Back
Naar boven