Weekupdate 25 (cutblast week 5)
Week 5 van de cutblast gehad! We zijn nu op de helft. Eerlijk gezegd gaat het heerlijk. Zeker afgelopen weer zichtbaar resultaat van het cutten (zie ook foto's op instagram). Het resultaat van de bloedtest was ook verrassend goed! Hematocriet en hemoglobine waren mooi gedaald tot niveau's waar ik tevreden mee ben. Vooralsnog hoef ik dus nog even niet te doneren. Hopelijk kan ik voor mn vakantie nog terecht, anders zit ik met hoog ht en hb op vakantie in de hitte. Niet heel chill als je het mij vraagt

.
Daarnaast heb ik een beetje last van mn linkerkuit. Het zal vast geen trombosebeen zijn, maar dat is ongeveer hoe het voelt als ik het zou moeten uitleggen.
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Er zit wel een dalende lijn in mn bodyweight als ik kijk naar weekgemiddelden. Wat dat betreft gaat het dus prima. Het cutten zelf vind ik nog prima te doen. Begin wel steeds vaker hongeriger te worden, maar zolang ik bezig blijf is er eigenlijk niets aan de hand. Vandaag wel een refeed gepland staan: AYCE sushi

. Ik houd de kcals en carbs laag de rest van de dag.
AAS:
In week 25 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
Aangezien de bloeduitslag positief was ben ik begonnen met EC (30mg/200mg 2x daags). Ik merk er weinig van, maar het zal toch effect hebben op de lipolyse. Clenbuterol ga ik niet aanraken.
Verder valt me op dat mn acne sterk verbeterd is! Blijkbaar ben ik er met masteron niet heel gevoelig voor, maar het zonnetje zal ook wel hebben bijgedragen aan een betere huid. Daarnaast slik ik 40mg zink, 1080mg EPA en 720mg DHA. Dat zal vast ook helpen.
Voeding:
Kcals gemiddeld rond de 3000. De cardio blijft op 5-6uur per week en ik heb nu mn eerste 'refeed' sinds 5 weken. Met andere woorden: cheat

. Ik zal denk ik wel ontploffen qua aders en glycogeen na de cheat, maar morgen is het waarschijnlijk om te huilen vanwege het vocht. Mn weekgemiddelde zal door de cheat ook wel hoger zijn, maar sowieso nog onder onderhoud.
Training:
Trainen gaat eigenlijk best wel prima! Ik verlies geen kracht, misschien gain ik zelfs een beetje. Ik zweet me wel echt de pl**ris in dit weer, maar daar zal iedereen wel last van hebben gok ik zo.
Fysiek:
Het gaat echt lekker. Ik zie nu de abs weer volledig tevoorschijn komen. Gisteren spotte ik weer een bekende ader over de buik (helaas is die niet echt terug te zien op de foto die ik heb gepost op instagram). Met nog 5 weken te gaan kan het wel leuk worden! Het viel me ook op hoe vol ik wel niet blijf, terwijl ik toch een goeie 1000kcal onder onderhoud zit inmiddels.