MuscleMeat

Test/Mast + Oxy/Var

• Topic Starter Topic Starter
Weekupdate 1
Vanmorgen de tweede injectie gezet, weer verdeeld over linker- en rechterquad. Links ging heel smooth, rechts raakte ik denk ik een zenuw want ik had hier weer een spiertrekking. Vervelend, maar toch doorgedrukt. De eerste week is ten einde en dus zal ik uitgebreid loggen over afgelopen week.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7

AAS:
In week 1 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 4x50mg oxymetholone
- 2x50mg oxandrolone
Zoals gezegd wissel ik de orals af (2 om 2 met 1 dag rust op zondag).

Van de lange esters merk ik natuurlijk nog helemaal niks, dus daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Wat ik tot nu toe merk in positieve zin: voller, meer energie, sneller hersteld van een set, iets sterker. In negatieve zin: ik merk een ietwat verhoogde bloeddruk (druk op het hoofd en sneller rood), gezicht vult weer wat meer op (had echt een ingevallen bek de laatste tijd). Ook heb ik sinds vandaag een goede steek in mn rechterbal. Kan natuurlijk ook net zo goed niet komen door AAS, maar vervelend is het wel.

Voeding:
Heb consistent kunnen eten, eetlust is namelijk sterk verbeterd sinds vorige week. Kcal is nu ~3800-3850 per dag met voldoende eiwitten en vetten. Ik wacht nog even met het ophogen, want qua lichaamsgewicht gaat het hard zat.

Training:
Zoals gezegd heb ik steeds meer energie, meer zin om te trainen en gaat het trainen zelf ook weer lekkerder. Na 1 set al pomp, sneller ready voor de volgende set, makkelijker doortrainen. Kracht komt weer terug, pompwerk wordt leuker. Met andere woorden: alleen maar positief.

Fysiek:
Ik zie nog geen rigoureuze veranderingen in mijn fysiek, logischerwijs. Mn gezicht vult weer wat op, zo ook de rest van het lichaam. Iets voller, meer kan ik er niet over zeggen. Aders wat sneller aan de oppervlakte hooguit. De mensen op instagram kunnen de foto van vanmorgen aanschouwen.

Waarom verdeel je de dosering? Je kunt toch het makkelijkst op maandag 2 ml zetten links en donderdag 2 ml rechts bijvoorbeeld.
Dat zou inderdaad kunnen en dat heeft in principe ook de voorkeur. Echter, op vrijdag heb ik alle tijd om te pinnen, maar op maandag en dinsdag zit ik onwijs krap (aanwezigheid van anderen ook). Vandaar. Ik ga nog even kijken of het op maandagen lukt voor de training.

Update. Vandaag UB getraind, dat ging best prima. Ik had een nogal korte nachtrust, maar niet veel van gemerkt tijdens het trainen gelukkig. Post-workout vochtige foto kan men aanschouwen op instagram. Bodyweight vanmorgen 88,8kg.

Bench:
Warm-up
9x92,5 (MR set) @ RPE 10
3x100 paused @ RPE 9
8x80

Db rows:
Warm-up
10x42,5
10x42,5
8x47,5
8x50 + 8x30 direct erna
Toch 2 nette reps meer dan eerder.

OHP:
12x45
12x47,5
10x52,5
7x57,5
Dit is een mooie verbetering van vorige trainingen.

Pullups ss chest flyes:
4 om 4 sets (reprange 8-15)

Facepulls ss side raises:
4 om 4 sets (reprange 15-20)

Rope tricep extensions & bicep curl variations
4 om 4 sets (reprange 10-20)

Tevreden.

Ik denk dat het ook goed is om mentale dingen te delen, ook voor mijzelf wanneer ik dit teruglees. Tijdens de db rows kwam een chick binnenlopen waar ik een tijdje mee heb gedate, maar wat uiteindelijk op niets uitliep (helaas). Op zo'n moment heb ik dan echt geen behoefte aan contact met haar omdat het alleen maar pessimistische gedachtes naar boven haalt, maar zij kreeg het toch voor elkaar om een gesprek aan te knopen. In other words, ik reageerde nogal vlak en de irritatie bij mij maar omgezet in agressiviteit bij het trainen. Dit soort situaties zullen denk ik alleen maar versterkt worden naarmate de AAS verder inwerkt.

Vanmorgen 89kg ingewogen. Vanavond stond lowerbody op het programma. 50mg oxymetholone 1,5u preworkout.

Competition squat (low-bar):
Warm-up
10x112,5 (MR10 set) - 4 reps meer dan week 1
60sec rest
5x3x115 @ 90sec rest (60sec rest haalde ik hier niet meer)

Deficit deadlift @~5cm:
Warm-up
8x120
8x140
8x140
8x140
Alles overhands

Leg extensions ss calf raises in horizontal leg press:
10x70% ss 20x100%
10x75% ss 20x100%
10x75% ss 20x100%
% is gedeelte van de gewichtstack

Afsluiten met dynamic stretching en 3 sets van 20 reps ab-rollouts.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen 89,3kg. Vervolgens getraind met 50mg oxymetholone.

Bench:
Warm-up
10x82,5
8x90
8x95 (6-8) @ RPE 8
Tevreden

Db rows:
Warm-up
10x45
8x50
8x50
8x50 + 10x30
Prima

OHP:
Wu
5x40
12x45
10x50
8x55
6x57,5

Pullups ss cable crossover:
12xbw ss 15x
12xbw+10 ss 15x
10xbw+10 ss 15x
6xbw+20 ss 15x
6xbw+20
Gewicht van cable crossover zegt vrij weinig imo dus niet genoteerd.

Facepulls ss cable side raises:
4 sets om 4 sets (15-20 reprange)

Bicep ss tricep:
4 sets om 4 sets (8-15 reprange)
1 setje heavy, rest is pompen.

Gaat goed met kracht en fysiek.

hoeveel woog je toen je begon?

niet slecht:)

vanwaar maar 5x3 na de 10 reps op de mr squat?

ohja klopt, daar ging ik zelf toen de fout in.
10 reps met 150 en vervolgens 10 triples op 155
Kan het niet anders verwoorden, haha.

Ik merk dat ik een beetje sore/itchy nipples krijg. Ik heb het idee dat ik het alleen heb op dagen dat ik ook oxymetholone pak. Ik houd het even in de gaten, maar eventueel kan ik proviron op 50mg pakken of aromasin op 12,5mg (eod).
Suggesties?

Nolvadex op 10mg per dag zal zeker helpen

Nolvadex op 10mg per dag zal zeker helpen
Ik wil niet meteen een SERM toepassen. Dat zou mn gains negatief beïnvloeden.
Ik wacht het nog even af. Mocht het zo blijven kijk ik even of het minder is wanneer ik alleen var pak. Anders aromasin en last resort is dan tamoxifen.

nolvadex verlaagt ifg-1 inderdaad

Kan het niet anders verwoorden, haha.

Ik merk dat ik een beetje sore/itchy nipples krijg. Ik heb het idee dat ik het alleen heb op dagen dat ik ook oxymetholone pak. Ik houd het even in de gaten, maar eventueel kan ik proviron op 50mg pakken of aromasin op 12,5mg (eod).
Suggesties?
Anadrol is een DHT afgeleide en zet dus niet om in oestrogeen, ai is dus nutteloos.

Terug
Naar boven