Stronglife
Cool Novice
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou inderdaad kunnen en dat heeft in principe ook de voorkeur. Echter, op vrijdag heb ik alle tijd om te pinnen, maar op maandag en dinsdag zit ik onwijs krap (aanwezigheid van anderen ook). Vandaar. Ik ga nog even kijken of het op maandagen lukt voor de training.Waarom verdeel je de dosering? Je kunt toch het makkelijkst op maandag 2 ml zetten links en donderdag 2 ml rechts bijvoorbeeld.
85kg.
Gaat erg lekker inderdaad!

Dat is de eerste training van Candito. MR10 set gevolgd door 5x3 op MR10+2,5kg. De tweede training is MR10 gevolgd door 10x3 op MR10-5kg.
Dat is de eerste training van Candito. MR10 set gevolgd door 5x3 op MR10+2,5kg. De tweede training is MR10 gevolgd door 10x3 op MR10-5kg.
Haha wel goed getraindohja klopt, daar ging ik zelf toen de fout in.
10 reps met 150 en vervolgens 10 triples op 155
ohja klopt, daar ging ik zelf toen de fout in.
10 reps met 150 en vervolgens 10 triples op 155
Kan het niet anders verwoorden, haha.
Ik wil niet meteen een SERM toepassen. Dat zou mn gains negatief beïnvloeden.
Anadrol is een DHT afgeleide en zet dus niet om in oestrogeen, ai is dus nutteloos.Kan het niet anders verwoorden, haha.
Ik merk dat ik een beetje sore/itchy nipples krijg. Ik heb het idee dat ik het alleen heb op dagen dat ik ook oxymetholone pak. Ik houd het even in de gaten, maar eventueel kan ik proviron op 50mg pakken of aromasin op 12,5mg (eod).
Suggesties?