AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var

maar in de jaren 90 gebruikte iedereen een serm om estro problemen te bestrijden en je kon dat niet aflezen aan het fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
Anadrol is een DHT afgeleide en zet dus niet om in oestrogeen, ai is dus nutteloos.
Oxymethone zet inderdaad niet om in oestrogeen, maar hechting aan de AR laat de AR zich gedeeltelijk gedragen als ER (vergelijkbaar met nandrolone). Vandaar ook vochtretentie bij oxymetholone.

even niet gezien maar ik denk de combinatie offcourse

nolvadex verlaagt ifg-1 inderdaad
Dat beetje verlaging ga je niet merken hoor.

Ik hoor meer mensen klagen over geen gains maken met ai's dan met SERMS.

Bij tepel/gyno problemen blijf ik bij nolvadex op 10mg. Ai's kunnen ook maar niet m'n eerste keus

Bloeddruk weer gemeten. Ik ben tevreden met de uitkomsten:
1. 148 om 91 (witte jassen effect)
2. 138 om 89
3. 133 om 89
4. 132 om 87

Vanmorgen 88,6kg. Vandaag ook geen sore nipples na 2 dagen var. Ik durf wel te stellen dat oxy het in ieder geval negatief beïnvloedt. Ik ga het weer aankijken, als het weer erger wordt met oxy dan moet ik toch even kijken hoe of wat.

Training vandaag was upperbody. Pomp was unreal.

Bench:
Warm-up
10x82,5
8x90
8x90 (6-8 required) @ RPE 7
4x105 (extra)
10x70

Db rows:
Warm-up
10x45
8x50
8x50
8x50 + 10x34
Vrij strict gedaan.

OHP:
Warm-up
10x45
10x50
6x55
5x60 kracht komt lekker terug

Pullups:
12xbw
10xbw+10
8xbw+20
6xbw+30 + 10xbw

Afgemaakt met supersets unilateral cable rows en pec flyes, facepulls en side raises, biceps en triceps. Pomp zat er goed in.

Morgen update ik uitgebreid over afgelopen week.

Nou die gear is wel real zeg haha. Lekker progress op die dumbbell rows in een week tijd!

Nou die gear is wel real zeg haha. Lekker progress op die dumbbell rows in een week tijd!
Real is nog een understatement lijkt wel:roflol:. Wat ik met name fijn vind is dat ik veel meer energie en zin heb om te knallen in de gym, en dan er iedere set ook alles uit wil halen:D.

Doe je die pull ups met 30kg extra?

Weekupdate 2
Vanmorgen derde injectie gezet. Weer verdeeld over de 2 quads. Ditmaal ging rechts heel lekker. Links een spiertrekking, dus dat ga ik voelen. Vervolgens lb getraind welke ik na deze post zal loggen.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg

AAS:
In week 2 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 2x50mg oxymetholone
- 4x50mg oxandrolone
Ik heb door gevoeligheid aan met name de linkertepel gekozen om oxymetholone even te laten vallen. Wellicht dat ik het later weer een kans geef.

Ik denk dat ik nu ook de test en mast begin te merken. Afgelopen week 3 nachten compleet bezweet wakkergeworden. Dromen zijn ook veel absurder, seksistischer en realistischer. Als het goed is zet ik geen tren, toch?:o
Anyway, vochtretentie is hetzelfde gebleven dus daar ben ik wel blij mee. Gezicht misschien zelfs weer wat minder opgeblazen. Bloeddruk afgelopen keer gemeten en die was prima. Ik merk wel dat het enigszins verhoogd is, bijvoorbeeld bij het strikken van mijn schoenen waarna mijn gezicht goed rood aanloopt. Verder heb ik het ook sneller warm en kom ik lastiger in slaap. Energie is through the roof en ik merk dat ik ook een stuk socialer ben. Ik flap er sneller lollige dingen uit en de comfort-zone is duidelijk groter geworden. Ik ben assertiever en meer to the point.
Oh en ieder levend vrouwelijk mens is nu een potentiële sekspartner. Zelfs bij zesjes waar ik eerder dacht: "mwah, zelfs niet voor het verhaal" denk ik nu: "fugly chicks need love too":roflol:.

Voeding:
Eten gaat vrij goed, ik durf bijna te stellen terug op het oude niveau. Vandaag en gisteren opgehoogd naar 4000kcal omdat het actieve dagen waren. In principe gaat het op 3800-4000 erg lekker, dus dat houd ik zo aan.

Training:
Kracht gaat goed vooruit. Pomp is ook unreal tijdens het trainen. Jullie kennen het vast wel: 1 setje biceps knallen en vervolgens het gevoel hebben alsof er een blok beton in je arm zit:D. Al met al tevreden over de trainingen van afgelopen week.

Fysiek:
Weer voller, meer aders en het verschil pomp vs koud wordt weer groter. Delts gaat goed vooruit, maar ook chest en rug doen goed mee. Kleding zit weer strakker:).

Nog even de lb van vandaag loggen.

Competition squat (low-bar):
Warm-up
10x115 @ RPE 9 - dit ging beter dan de vorige training die 2,5kg lichter was
60sec rest
10x3x110 @ 60sec rest
Kapot.

Deficit deadlift @ 7cm: (+2cm tov vorige training)
Warm-up
8x120
8x130
8x140

Leg extensions:
10x75%
10x80%
10x80%
Explosief

Calf raises in leg press:
15xfullstack
15xfullstack
15xfullstack

Ab-rollouts:
20xknee
6xstanding
20xknee

Verder wat gestretched, wat andere buikspiershit gedaan zoals planks en wat aangeklooid. Goeie training.

De training van vanmorgen was 1 groot succes. Kracht vliegt omhoog. 2 uur voor de training 50mg oxandrolone gepakt.

Bench:
Warm-up
12x90 (MR set) @ RPE 9,5 - vergeleken met 9x92,5 vorige week gaat dit erg lekker.
5x100 @ RPE 8
5x100 @ RPE 7 easy
15x70 paused
Die sets na de 90 waren extra tov Candito. Ik ga mijn 1RM ook tussendoor verhogen, want mijn volgende training is 4-6x97,5 en dat wordt echt een lachertje. Hoog met 2,5kg op.

Db rows:
Warm-up
10x47,5
8x50
10x50
10x50 + 10x34
Zo, die kracht gaat ook lekker.

OHP:
5x40
10x50
8x55
6x60 - en nog ruimte @ RPE 7,5-8
4x65 - heerlijk, zelfs bijna pr geloof ik @ RPE 9

Weighted pullups:
Alles wide grip gepakt
12xbw
10xbw+15
8xbw+25
7xbw+35
12xbw

Afgemaakt met gepomp op pec flyes, side raises, biceps en triceps. Prachtige training:D.

Harde ohp

Terug
Naar boven