MuscleMeat

Test P Npp Winstrol Blast

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon geen 750 test 600 mast en 400 npp aan. Too much estrogen. Dikke gyno, bloat, acne en erg gevoelig voor emoties :o

Nu verlaagd naar 250 test 300 npp en 400 mast sinds deze week.

Ik vind zo weinig test zetten zonde, maar het werkt ook gewoon dus waarom niet?
Ik heb zelf liever veel kilo's erbij, dat motiveert me.
Krijg zelf ook vreselijke acne van masteron kutspul :P
Zelfs met winny krijg ik acne uiteindelijk.
Ik hoop geen gyno van de Npp Test combi te krijgen, wil zelfs de laatste 3/4 weken tren a toevoegen aan mijn cycle.
Afhankelijk van mijn vp blast ik 8 of 10 weken.
Als ik 10 weken blast wil ik sowieso een compound toevoegen na 6 weken, tren is hiervoor ideaal.

Ik vind zo weinig test zetten zonde, maar het werkt ook gewoon dus waarom niet?
Ik heb zelf liever veel kilo's erbij, dat motiveert me.
Krijg zelf ook vreselijke acne van masteron kutspul :P
Zelfs met winny krijg ik acne uiteindelijk.
Ik hoop geen gyno van de Npp Test combi te krijgen, wil zelfs de laatste 3/4 weken tren a toevoegen aan mijn cycle.
Afhankelijk van mijn vp blast ik 8 of 10 weken.
Als ik 10 weken blast wil ik sowieso een compound toevoegen na 6 weken, tren is hiervoor ideaal.

Zonde waarvoor? Ik groei ook, minder kilo's maar minder vocht nu. Less is more in mijn geval. Ga je die tren met npp stacken?

Zonde waarvoor? Ik groei ook, minder kilo's maar minder vocht nu. Less is more in mijn geval. Ga je die tren met npp stacken?

Ja, ik loop inmiddels wel vol vocht en mijn zoutinname is bijna nihil...
Ik koop elke dag kogelbiefstukken van de ah ipv dat ik die van musclemeat eet ivm de hoeveelheden zout daarin.

Je hebt gelijk, je pakt minder vocht
Alleen in mijn mening blijft test de ultieme massabouwer dus vandaar ...

Als ik echt een vochtballon ga worden, dan gaat tren erin ja :D
Wel goede gyno stack.. Test npp tren...

Heb ook altijd kut puisten, zeker met mast/tren/winny....
Met Test beetje, jammer dan, hoort erbij idd wat je zegt!

Succes met je kuur bro, ik volg! :thumbs:

Heb ook altijd kut puisten, zeker met mast/tren/winny....
Met Test beetje, jammer dan, hoort erbij idd wat je zegt!

Succes met je kuur bro, ik volg! :thumbs:

Rotspul ook, die dht middelen
Gelukkig zijn het geen potente massabouwers
Roa is ook geen optie vind ik voor mijzelf, wat vind jij?

Van winny krijg ik echt na 1/2 weken allemaal rode pijnlijke plekken onder mijn huid
Dit word als ik doorga dan allemaal acne, met masteron is het nog veel erger.
Dan ontwikkel ik binnen een week een halve rug vol acne.

Gelukkig met tren op wat acne hier en daar en op de armen en ellebogen nergens last van :D
Tren werkt erg androgeen, dus ik heb geluk dat ik het alleen krijg van dht middelen.
Op 30 mg winny is het te overzien, die neem ik nu 3 dagen op, 2 dagen af.
Afgelopen week 30/30/20/0, omdat schouders en benen trainen op winstrol ook niet alles is :P

Klopt, de bloat met test hoort erbij.
Op 800 mg ew heb ik sowieso bloat, dat neem ik voor lief.
Krijg zelfs bloat van 120 g tonijn (1.2g zout)
Verder is mijn zout inname vrijwel nihil...

Mensen zeggen wel dat als je geen zout eet of goede voeding hebt je geen bloat krijgt.
Alleen dit is niet altijd het geval!
Wanneer ik bijv. Veel koolhydraten eet heb ik echt veel bloat en snel ook!

OT:
Weer redelijk geslapen, geen spierpijn helaas.
Gewicht: 89.9 kg 's ochtends gewogen op lege maag
Gister avond veel gezweet, zonnenbank, cardio, sauna.

In de zonnenbank leek het al of ik in bad lag en in de sauna begon ik 2x zo snel te zweten als normaal
Dit is de vocht van de test npp, alleen t3 draagt hier natuurlijk ook aan bij.

• Like
Waarderingen: vntl
Bloat nu zelf ook hoort erbij .. vocht is gelukkig geen vet he!

Vandaag even een rustdag
Ofterwijl buik / cardio

Ik heb mijzelf voorgenomen buik minimaal 4x per week te gaan trainen.
Omdat dit enorm veel bijdraagt aan het esthetische aspect van bodybuilding dat ik wil bereiken (alleen) in deze buik regio :P

Je oogt droger, en met zijkanten buik goed afgetraind lijk je van voren en vooral in de front double bicep veel meer een V-vorm te hebben.

Ik vermijd liggende crunches zoveel mogelijk, mijn favoriete oefeningen zijn reverse russian crunches, peddling, dragonflyes en kneeling Priest crunches

Off topic:
Aanstaande winter plan ik een lange kuur waarbij ik 15 weken ga kuren met dbol test deca/tren en slin tot max 15% vp
Nu ga ik steeds maar tot 12%, dan voel ik mijzelf al te dik :P

Ik wil bulken op tren nog een kans geven icm t3 tegen de honger onderdrukking.
Omdat het je relatief droog houd, als je niet te gek doet met je voeding.
Ik twijfel nog tussen test deca of test tren combi icm dbol en slin
Eerder 2x een test dbol tren stack gedaan, was erg lekker! :D

Ik dacht aan:
1-6 dbol 30 mg ed
1-10 tren a 150 mg eod / 4x pw
1-10 test p 200 mg eod / 4x p.w.

Of voor echte massa deze winter:
1-6 dbol 30 mg ed
1-10 npp 150 mg 4x pw
1-10 testp 200 mg 4x p.w.

+ evt T3 om echt veel honger te krijgen en zo de 7000 kcal te halen.
Alleen jammer dat ik t3 zowel tijdens het bulken als cutten wil nemen
Wil niet year round t3 nemen, hoe lang zou ik van de t3 af moeten na 10 weken om vervolgens weer 10 weken erop te zitten?
Ik las dat je schildklier erg snel hersteld na t3 gebruik.

Ik moet hier wel aan toevoegen, dat dit (test dbol tren) de enigste stack is waarbij gyno opspeelt.
Dit is begonnen na dat ik hcg ben gaan blasten in mijn cruise en hierna is het terug gekomen aan het einde van de tweede keer dbol test tren
Mijn leverwaardes waren niet heel goed na deze kuur en ik had een lichte hepatites
Wel moet ik vertellen dat ik 50 mg dbol nam in die periode

OT:

Super erge nightsweats, vergelijkbaar met tren

waarom vermijd je liggende crunches?
tren in bulk mss gewoon op low dose zetten, kweet dat je niet aan die low doses bent maar toch :p

Ik weet t niet met roa hoor.., idd kut puisten! Maar je hebt geen garantie dat t verdwijnt met roa, het mindert vaak wel wat ik lees.
Verder is roa ook schadelijk, zeker in de zomer met de zon! En in de winter zien andere het toch niet he:P
Dus nee, voor mij niet..., als jij het wel goed verdraagt en niet veel in de zon zit?...., beter gewoon kut dht in zomer iets minderen.
- is relatief duur
- geen garantie dat het verdwijnt
- in zomer heb je er geen reet aan
Als je het mij vraagt: niet doen!

Verder las ik dat je vriendin geiler wordt als je Test toedient, hier zelfde verhaal haha, ze ruikt/merkt/ziet de Test en wordt instant geil!!

Ben ook srs veel vochtiger op test bold en npp ipv test bold tren e gisteren 105kg aangetikt ga nu iet boven onderhoud eten :/
Bulken met tren is zalig imo zeker met bold en test is de beste kuur voor mij zou niet 600mg npp zetten in bulk beter deca ook voor de prijs .
Npp gebruik ik wss nooit meer hierna

Deca + tren-e + test-e en mast-e beviel me vorige blast erg goed :D

Alleen van de deca zou ik niet weten wat een gram ++ zou doen :p
Heb van een pro een kuurtje gekregen wat npc competitors nemen in offseason 2 gram test 2 gram bold 1 gram tren e en zoveel mogelijk gh 8iu minstens lijkt ook nog lekker
Alsk het kon betalen :D

Ben ook srs veel vochtiger op test bold en npp ipv test bold tren e gisteren 105kg aangetikt ga nu iet boven onderhoud eten :/
Bulken met tren is zalig imo zeker met bold en test is de beste kuur voor mij zou niet 600mg npp zetten in bulk beter deca ook voor de prijs .
Npp gebruik ik wss nooit meer hierna
kon je toch wel verwachten dat npp meer vocht ging pakken dan tren? :p
zo ontevreden over NPP dus? :(

Heb van een pro een kuurtje gekregen wat npc competitors nemen in offseason 2 gram test 2 gram bold 1 gram tren e en zoveel mogelijk gh 8iu minstens lijkt ook nog lekker
Alsk het kon betalen :D
Die blast was gram tren later nog naar de 1800 met tren-a en e met een gram test en 600 deca en dacht 400 mast

*nu een keer geen tren maar mis het stiekem wel haha .. alleen jammer dat ik het cutten weer wat verneukt had .. nhja nu weer een reboundje

Terug
Naar boven