XXL Nutrition

Test P Npp Winstrol Blast

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf dus ook heel benieuwd naar de test tren npp/deca stack

@Drunkenmaster
Wat voegt de bold precies toe aan de test en tren?
Eetlust heb je sowieso wel door de T3 toch?

Ik heb nog geen ervaring met bold, maar het lijkt me een beetje weg gegooid geld...

Ik zou eerder test tren deca pakken bijv. Voor massa
Maar hoor toch wel dat veel mensen goed gaan op bold

Ik twijfel nu om 100 mg tren a 4x pw toe te voegen, enigste wat me tegen houd is potentiële gyno op de high test npp tren combi

Ik weet t niet met roa hoor.., idd kut puisten! Maar je hebt geen garantie dat t verdwijnt met roa, het mindert vaak wel wat ik lees.
Verder is roa ook schadelijk, zeker in de zomer met de zon! En in de winter zien andere het toch niet he:P
Dus nee, voor mij niet..., als jij het wel goed verdraagt en niet veel in de zon zit?...., beter gewoon kut dht in zomer iets minderen.
- is relatief duur
- geen garantie dat het verdwijnt
- in zomer heb je er geen reet aan
Als je het mij vraagt: niet doen!

Verder las ik dat je vriendin geiler wordt als je Test toedient, hier zelfde verhaal haha, ze ruikt/merkt/ziet de Test en wordt instant geil!!

Ik zou ook nooit roa aanraken, sowieso niet nu inderdaad
Gewoon geen dht's meer is beter :D
Behalve winny prewo
Ook lekker voor vochtafname

Deca + tren-e + test-e en mast-e beviel me vorige blast erg goed :D

Dit zou ik dus ook willen doen, alleen dan in de cut (4 weken vooraf) al beginnen met alle compounds te zetten om zo in de blast meteen te knallen en dan 10 weken doortrekken :D

Behalve de mast e daar blijf ik ver weg van

• Like
Waarderingen: vntl
Ja van blast naar cruise gegaan en idd die t3 .. was nog niet tevreden oberr me vp .. groote fout

Te vroeg gestopt met de blast?
Heb ik ook een paar keer gedaan
Dan ben je te vochtig en voel je je erg vet zeker?
Beter altijd gewoon doorgaan, evt. Tren en T3 erin en zout + kh omlaag heb ik geleerd :P

OT:

Eerder deed ik altijd 5-6x 200 g carbs
Hier werd ik heel snel bloated en vettig van
Begin nu gewoon even op 4x 150 g carbs en hoger in vetten (100 g)
Vetten komen uit avocado, amandelen en hele eieren.

Ik merk dat ik nu minder bloated ben en me vp de helft langzamer stijgt, maar ik blijf ook me cardio doen (200 kcal / 10 min elke dag) en ik neem 50 mcg hg T3 ook elke dag

Over 3/4 weken gaat de Tren a erin en eventueel epistane of turinabol
Welke zouden jullie kiezen?

Turinabol heb ik nog nooit gehad maar als ik moest kiezen epistane .. beviel me ook beter als winstrol en leek mij velen malen sterker .. :-)

Turinabol heb ik nog nooit gehad maar als ik moest kiezen epistane .. beviel me ook beter als winstrol en leek mij velen malen sterker .. :-)

Hehe epistane is zwaarder op de lever dan tbol
Daarom twijfel ik, omdat ik redelijk vaak orals neem.
En een milde androgenen geïnduceerde hepatites heb
Maar verhoogde leverwaardes kunnen ook op een irritatie wijzen zei mijn endocrinoloog

Ook neem ik liever een meer bekende aas zoals tbol, waarvan bekend is dat gebruikers pas na jaren non stop gebruik hele erge klachten kregen dan een middel als Epi, waar enorm veel mee gerotzooid is in het verleden.
Ik ga geen merknamen noemen, voor ik weer een ban krijg :P

Heb je wel goed geslapen @vntl ?
Haha je poste eerst om 05:50 en nu om 08:50 weer ???
Zit je op de tren toevallig? Haha
Ik sliep wel weer redelijk, maar nog geen 8 uurtjes

OT:

Ik houd test npp er voortaan in, misschien icm tren.
Ik ben mooi vol, goede krachttoename en vocht valt nog mee.
Ik wil eigenlijk voortaan een tijdje 200 mg tren e 200 mg deca icm 250 test e nemen in de cruises en beide verhogen naar 400 mg in de blasten icm 800 mg test prop

Nieuw gewicht :

Na een week nu weer de 90 kg aangetikt op 8.5% vet
Doel is om te bulken tot 12% en 100 kg +
Mijn coach laat mij dit weekend zien hoe ik slin moet gebruiken
Straks de 5e prik, armen en benen met 2 cm toegenomen in omvang.
Rug is behoorlijk in dikte toegenomen, borst, schouders en traps ook goed vol al!

Voorlopig ga ik mijn kcal nog niet te snel uppen, aangezien ik nu nog lekker ga op maar 4000 kcal..
Ik maakte eerder altijd de fout om van 4000 in een paar weken naar 6000 kcal te gaan en gainde 4% vet in 4 weken.
Hier leer ik van gelukkig :D

Wat ik ook fout deed, was dit dus meteen vanuit een dieet met 2 weekjes kh laden, maar dan is je schildklierwerking nog niet optimaal en kom je vrij snel vet aan en zeker als je zo snel je kcal verhoogd.
Deze keer gaat het 3/4 weken duren
Voor ik op 5000 kcal ga zitten.

Ik had haaruitval op tren low test en letro en nu lijkt mijn haar weer terug te komen, het viel de kapper ook op.

Ik wil even nieuwe muziekjes op me tel zetten voor het trainen, iemand advies?

Ik maak vanavond even een update progressie pic voor jullie als ik het onthoud.

• Like
Veins op de quads worden iets minder helaas
Wel heb ik een mooie ronde sweep in me quads, momenteel W36 van jeans bijna W38
Even primark geweest en wat xxl sport shirts gehaald haha :P

Zometeen rug/borst
9 oefeningen rug / 9 borst :P
150 mg Caffeïne, T3 en 3x Winstrol en de kaken stijf op elkaar

Die caffeïne was ook wel nodig na al die coïtus van gisteren, voelde me behoorlijk leeg.
Met Tren zijn de herstelperiodes praktisch niet bestaand bij mij haha heerlijk!
Bijna zoals kamagra's

Lekkere house pompen in de ochtend :D

Als ik toestemming krijg van een Moderator post ik hier een foto van de gear

Haha winstrol is sowieso crap op het gebied van gains vind ik
Neem het voor wat extra kracht, energie en vochtafname :P

Ik neem niet meer dan 30 mg, omdat het dan mijn trainingen hinderd en ik snel lethargisch word na een paar weken orals

• Like
zou je 2 19-nor 's wel combineren? zou in veel gevallen voor gyno zorgen en je geeft aan dat je gyno gevoelig bent

In, leuke log om te lezen!

@Daadkrachtig ben nu een paar dagen bezig met nolva op 20 en mn gyno is een stuk minder + geen bloat meer. Zelfs niet op 680 carbs gisteren :p

Arbeid he dus moet er helaas altijd al om 5 uur uit anders kom ik ook niet uit met me eten :)

Vanacht opzich wel wat geslapen wel nightsweats oppeens :D

zou je 2 19-nor 's wel combineren? zou in veel gevallen voor gyno zorgen en je geeft aan dat je gyno gevoelig bent

Klopt, ik ben alleen gevoelig voor gyno gebleken met tren dbol en high test tot nu toe en hcg blasten tegelijk.
Dat zijn ook wel erg veel oestrogenen en de tren polactine kan dit in de hand werken begrijp ik.

Daarom voeg ik de tren a toe na 4/5 weken om mijn vp redelijk stabiel te houden en de bloat natuurlijk ook!
Ik heb goede hoop dat ik in 4/5 weken test npp tren gyno vrij eruit kom en anders met een beetje gyno..
Daar pak ik erna wel letro voor, tot nu toe heel effectief geweest! :D
Letro rocks! Hands down!

Dankje en ik probeer vanavond even een progressie pic te maken en als de mods het goedkeuren ook van de gear.
Ik bedoel het maakt weinig uit of die hier in me log staat of bij de echt of nep sectie toch :P

@Daadkrachtig ben nu een paar dagen bezig met nolva op 20 en mn gyno is een stuk minder + geen bloat meer. Zelfs niet op 680 carbs gisteren :p

En hoe ziet je kuur er verder uit?
680 carbs is ook nog niet heel extreem :P
Heel nice dat je na paar dagen al verschil ziet in je gyno met nolva
Dan heb je wel geluk, nolva hielp bij mij met de bovengenoemde kuur niet echt.
Letro wel!
En wat doet je gewicht met nolva erin?
En progressie? Houd me op de hoogte aub :D

Arbeid he dus moet er helaas altijd al om 5 uur uit anders kom ik ook niet uit met me eten :)

Vanacht opzich wel wat geslapen wel nightsweats oppeens :D

Haha als je anders niet uitkomt hoeveel meals eet je wel niet per dag? En hoeveel kcal?
Tegen de 10.000? :P
Als ik wakker ben eet ik ook om 05:00 even wat fruit en een shake haha ideaal

Terug
Naar boven