Turinabol heb ik nog nooit gehad maar als ik moest kiezen epistane .. beviel me ook beter als winstrol en leek mij velen malen sterker .. :-)
Hehe epistane is zwaarder op de lever dan tbol
Daarom twijfel ik, omdat ik redelijk vaak orals neem.
En een milde androgenen geïnduceerde hepatites heb
Maar verhoogde leverwaardes kunnen ook op een irritatie wijzen zei mijn endocrinoloog
Ook neem ik liever een meer bekende aas zoals tbol, waarvan bekend is dat gebruikers pas na jaren non stop gebruik hele erge klachten kregen dan een middel als Epi, waar enorm veel mee gerotzooid is in het verleden.
Ik ga geen merknamen noemen, voor ik weer een ban krijg
Heb je wel goed geslapen
@vntl ?
Haha je poste eerst om 05:50 en nu om 08:50 weer

Zit je op de tren toevallig? Haha
Ik sliep wel weer redelijk, maar nog geen 8 uurtjes
OT:
Ik houd test npp er voortaan in, misschien icm tren.
Ik ben mooi vol, goede krachttoename en vocht valt nog mee.
Ik wil eigenlijk voortaan een tijdje 200 mg tren e 200 mg deca icm 250 test e nemen in de cruises en beide verhogen naar 400 mg in de blasten icm 800 mg test prop
Nieuw gewicht :
Na een week nu weer de 90 kg aangetikt op 8.5% vet
Doel is om te bulken tot 12% en 100 kg +
Mijn coach laat mij dit weekend zien hoe ik slin moet gebruiken
Straks de 5e prik, armen en benen met 2 cm toegenomen in omvang.
Rug is behoorlijk in dikte toegenomen, borst, schouders en traps ook goed vol al!
Voorlopig ga ik mijn kcal nog niet te snel uppen, aangezien ik nu nog lekker ga op maar 4000 kcal..
Ik maakte eerder altijd de fout om van 4000 in een paar weken naar 6000 kcal te gaan en gainde 4% vet in 4 weken.
Hier leer ik van gelukkig
Wat ik ook fout deed, was dit dus meteen vanuit een dieet met 2 weekjes kh laden, maar dan is je schildklierwerking nog niet optimaal en kom je vrij snel vet aan en zeker als je zo snel je kcal verhoogd.
Deze keer gaat het 3/4 weken duren
Voor ik op 5000 kcal ga zitten.
Ik had haaruitval op tren low test en letro en nu lijkt mijn haar weer terug te komen, het viel de kapper ook op.
Ik wil even nieuwe muziekjes op me tel zetten voor het trainen, iemand advies?
Ik maak vanavond even een update progressie pic voor jullie als ik het onthoud.