MuscleMeat

Test P Tren A....?

Houdt het simpel, probeer eerst zo wat te cutten en pak anders;
week 1-6 50 mg winstrol ED
week 1-6 t3 op- en afbouwend (zelf maar opzoeken de hoeveelheden, persoonsgebonden)
week 3-4 clenbuterol
week 7-8 clenbuterol

Het is of cutten of groeien, als je wilt zakken in je vet% moet je daar helemaal voor gaan en dan niet massa aan willen zetten, dat is toch zeer moeilijk dan.

niet waaaaaar:D
zegt de jongste telg uit de AAS familie..

ik wordt maar droger, en groei nog steeds heerlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
pak je quads er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lekker kuurtje, mooie dosage ook, je gaat 6 weken knallen:D

Thanks.. ben nog n btje huiverig voor mn quads.. waar zet ik nou precies.. ik heb verschillende fotos gezien van inject spots.. en in mn kuiten?? gaat daar 4ml in?

hahaha kuiten, kerel begin er niet aan.
heeft me veeeeel pijn gedaan.

quads is de mooiste plek. zijkant quad, dikste punt opzoeken 25mm diep ong. wel in het midden van je quad aan de buitenkant.

haha owkee dan.. zo hoog joh?? ik dacht wat lager.. of bedoel je het midden over de breedte?

haha owkee dan.. zo hoog joh?? ik dacht wat lager.. of bedoel je het midden over de breedte?

in het midden over de breedte, gewoon dikste punt opzoeken,
ik zou de eerste keer geen 4ml zetten, daar is wat gewenning voor nodig, kan zijn dat je anders een week slecht loopt;) pak anders iedere quad, 2ml.

jaa owkee dus dat zit nog best laag.. owkee dan.. bedankt pik! ik zal denk ik toch eerst bij mn gluteus blijven totdat die te veel pijn gaat doen.. daarna zal ik et zeker proberen..

jaa owkee dus dat zit nog best laag.. owkee dan.. bedankt pik! ik zal denk ik toch eerst bij mn gluteus blijven totdat die te veel pijn gaat doen.. daarna zal ik et zeker proberen..

haha ik denk niet dat je blij wordt van test prop in je glutes, en tren ace denk ik zomaar ook niet ;)

zie een topic van mij

bobbel in bips.

hmm.. owkee.. heb em helemaal gelezen.. btje jammr jah.. moet ga et toch wel proberen maar anders worden et toch de beentjes.. thanks..

@ Sisevano: Bter weer ff een lekker wijf als avatar svp!

Terug
Naar boven