XXL Nutrition

Test P Tren A....? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heren,

Zit nog erg te twijfelen over mn dosering.. Ook met het oog op de kosten..

Ik moet 18 keer prikken.. Afhankelijk van de dosering kom ik zo uit:
prop 200: 18x2=36ml =4vials =700mg test p/w.
prop 150: 18x1,5=27ml =3vials =525mg test p/w.
prop 100: 18x1=18ml =2vials =350mg test p/w deze valt af

ace 150: 18x2=36ml =4vials =525mg Trenbolone p/w.
ace 112,5: 18x1,5=27ml =3vials =393mg trenbolone p/w.
ace 75: 18x1=18ml =2vials =263mg trenbolone p/w.

Ik kan dus maximaal de kosten voor 8 vials kwijt zijn met n hoge dosering..
Of minimaal de kosten voor 4 vials kwijt zijn met n lage dosering..

Nu denk ik toch 150mg test prop te gaan zetten en de trenbolone te beginnen met 75mg om te kijken hoe ik reageert en dan op te bouwen naar 112,5. Dus dan kom ik op de 6vials.. Prijzen mag je hier niet bespreken dus jullie moeten zelf maar uitrekenen hoeveel ik dan kwijt ben en wat het scheelt..

Ik weet je moet niet naar geld kijken als et om je lichaam gaat maar ik denk dat dit wel n goede mogelijkheid is.. Plus het feit dat ik net n nieuwe auto heb gekocht dus et geld is n beetje op gehe..

Graag hoor ik wat jullie hier van vinden en of jullie de dosering goed vinden voor mij..
 
En moet ik me nog zorgen maken over mn prolactine level? Aangezien ik geen t3 neem.. misch extra vitamine B nemen??
 
Niemand??
 
zou kunnen ja maar et gaat om et totaal bedrag.. ik woon nog thuis en me ma let nog steeds op mn geld.. en als er opeens n paar honderd euro weg is...... moet ik toch kunnen verantwoorden..


plus ik denk dat met 150 test prop en 112,5 tren ace ook wel voldoende heb..
 
En moet ik me nog zorgen maken over mn prolactine level? Aangezien ik geen t3 neem.. misch extra vitamine B nemen??



trek anders ff een paar tientjes extra uit voor die T3, in principe wel een goede toevoeging..
 
Kan ook....T3 is namelijk helemaal niet duur. Wel opletten dat je goed op- en afbouwd mits je het toch gaat gebruiken.

Maar B6 onderdrukt prolactine ook.
 
Kan ook....T3 is namelijk helemaal niet duur. Wel opletten dat je goed op- en afbouwd mits je het toch gaat gebruiken.

Maar B6 onderdrukt prolactine ook.



maar ondersteunt de schildklier niet.
 
Hoe bedoel je ''ondersteunt'' de schildklier niet? In wat voor opzicht?

Als de TS iets zou willen nemen wat prolactine onderdrukt omdat hij bang is voor gyno kan hij beter iets anders nemen. B6 en zelfs T3 zal niet genoeg zijn in veel gevallen.
 
dat klopt, maar T3 gaat de onderdrukking van tren op de schildklier tegen, en dit heeft indirect weer effect op zijn prolactine omdat prolactine meer bewegingsvrijheid heeft bij een minder werkende schildklier.
 
dat klopt, maar T3 gaat de onderdrukking van Trenbolone op de schildklier tegen, en dit heeft indirect weer effect op zijn prolactine omdat prolactine meer bewegingsvrijheid heeft bij een minder werkende schildklier.

Ja zat ik ook te denken.. maar twijfel nog.. Ik vind, als ik T3 neemt moet ik er ook echt n cut kuur van maken met n goed voedingsschema.. En ik denk dat ik daar eerlijk gezegt weining trek in heb.. Ik eet wel goed.. maar cutten is toch nog anders..
 
Ja zat ik ook te denken.. maar twijfel nog.. Ik vind, als ik T3 neemt moet ik er ook echt n cut kuur van maken met n goed voedingsschema.. En ik denk dat ik daar eerlijk gezegt weining trek in heb.. Ik eet wel goed.. maar cutten is toch nog anders..

Ur Wrong.
T3 is een mooie ondersteuning voor tijdens je kuur.
en het aller mooiste is nog, je cut er mee, en je hoeft niet op je voeding te letten,
als je je voeding aanpast, is natuurlijk helemaal prachtig, maar geen noodzaak.
 
Ja zat ik ook te denken.. maar twijfel nog.. Ik vind, als ik T3 neemt moet ik er ook echt n cut kuur van maken met n goed voedingsschema.. En ik denk dat ik daar eerlijk gezegt weining trek in heb.. Ik eet wel goed.. maar cutten is toch nog anders..


zorg dan ff dat je je zaakjes in orde krijgt. post je voeding anders ff.
 
zorg dan ff dat je je zaakjes in orde krijgt. post je voeding anders ff.



ja me voeding is wel goed.. schoon genoeg.. zowieso in n kuur helemaal.. maar ik plan nix.. anders is et zown verplichting enzo.. tis net wat uitkomt met tijd.. maar geloof me.. genoeg brinta, rijst, pasta, magere kwark, vis, vlees, kip, groente, fruit, pindakaas, magere melk, enz.. 6 tot 8 keer per dag.. netzoals ik pas besluit wat ik ga trainen als ik de gym kom binnen gelopen.. net waar ik me die dag lekkr bij voel.. tuurluk, elke spiergroep 2x te proberen per week.. lukt ook aardig.. ik kan niet tegen schemas en verplichtingen.. maar heb wel de discipline om op me eten te letten en elke dag naar de gym te gaan, niet te drinken enz..

mischiens n lage dosis T3 alleen tegen de sides?? maarja.. doe et dan gelijk goed.. hmmm
 
Ur Wrong.
T3 is een mooie ondersteuning voor tijdens je kuur.
en het aller mooiste is nog, je cut er mee, en je hoeft niet op je voeding te letten,
als je je voeding aanpast, is natuurlijk helemaal prachtig, maar geen noodzaak.

hmnmm.. klinkt als n wondermiddel.. gehe..

zal et toch wel wat aanpassen hoor..
 
Lees je er wel goed op in he kerel;)
succes in ieder geval!
 
jaja uitteraard.. weet al wel wat maar is nog wel moeilijk veel over te vinden.. maar zowieso wil ik weten wat ik doe.. maar idd zo is niet iederreen..
 
Heren,

Met t3 versneld je metabolisme toch? Dus om te groeien kom je dan imo veel voedingswaarde te kort..
-Is et dan niet zonde van je AAS die je extra spuit?
-Moet je niet gewoon net genoeg zetten om spierverlies tegen te gaan?
-Of ga je dan toch wel groeien??
-Of moet je juist nog hogere doses zetten om te groeien?
-Of heeft dat dan alleen maar weer effect op je sides??


Ik weet et.. n hoop vragen.. Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen..

Ik weet dat et moeilijk is maar.. Ik wil droger worden èn groter..
 
Heren,

Met t3 versneld je metabolisme toch? Dus om te groeien kom je dan imo veel voedingswaarde te kort..
-Is et dan niet zonde van je AAS die je extra spuit?
-Moet je niet gewoon net genoeg zetten om spierverlies tegen te gaan?
-Of ga je dan toch wel groeien??
-Of moet je juist nog hogere doses zetten om te groeien?
-Of heeft dat dan alleen maar weer effect op je sides??


Ik weet et.. n hoop vragen.. Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen..

Ik weet dat et moeilijk is maar.. Ik wil droger worden èn groter..


-Is et dan niet zonde van je AAS die je extra spuit? (nee)
-Moet je niet gewoon net genoeg zetten om spierverlies tegen te gaan? (nee)
-Of ga je dan toch wel groeien?? (ja)
-Of moet je juist nog hogere doses zetten om te groeien? (nee)
-Of heeft dat dan alleen maar weer effect op je sides?? (nee)

het is gewoon leuk voor in een cut kuurtje,
met een cut kuurtje ga je er niet vanuit spiermassa op te bouwen, maar om je lichaam als het ware bij te werken, vet massa er af, en de rondingen enz er wat mooier uit laten komen op je spieren...
je zal met test p ace en mast p zeker wel wat aankomen in spiermassa.. en dan nog mooie lean mass ook!
 
Yeah!! thanks.. dat wilde ik horen!!
 
Back
Naar boven