Fitness Seller

Test P Tren A....?

Heren,

Met t3 versneld je metabolisme toch? Dus om te groeien kom je dan imo veel voedingswaarde te kort..
-Is et dan niet zonde van je AAS die je extra spuit?
-Moet je niet gewoon net genoeg zetten om spierverlies tegen te gaan?
-Of ga je dan toch wel groeien??
-Of moet je juist nog hogere doses zetten om te groeien?
-Of heeft dat dan alleen maar weer effect op je sides??

Ik weet et.. n hoop vragen.. Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen..

Ik weet dat et moeilijk is maar.. Ik wil droger worden èn groter..

Pak een handdoek en ga op de tafel staan.

Nee, even serieus, de t3 zorgt voor dat de verminderde werking van de schildklier die onstaat door de tren weer goed zijn werk kan doen wat weer zorgt voor minder prolactineshit en verbeterde opnamen van de voeding (lees eiwitsynthes) je hoeft hem ook niet hoog te doseren, 25 mcg of 37,5 mcg ED is genoeg.

Ik heb trouwens niet dit onderwerp helemaal gelezen dus misschien zeg ik wel domme dingen.

• Topic Starter Topic Starter
Pak een handdoek en ga op de tafel staan.

Nee, even serieus, de t3 zorgt voor dat de verminderde werking van de schildklier die onstaat door de Trenbolone weer goed zijn werk kan doen wat weer zorgt voor minder prolactineshit en verbeterde opnamen van de voeding (lees eiwitsynthes) je hoeft hem ook niet hoog te doseren, 25 mcg of 37,5 mcg ED is genoeg.

Ik heb trouwens niet dit onderwerp helemaal gelezen dus misschien zeg ik wel domme dingen.

hahaha.. is ook n oplossing..

jaja.. zo ver was ik ook.. maar raak je wel wat kwijt dan met zown lage dosering??

Ik heb nog niet de ervaring, die zal zeker komen, dus uit ervaring kan ik je het niet vertellen, maar ik denk dat de voordelen als je t3 mee laten lopen op een lage dosis samen met de tren groter zijn dan de nadelen. Als je voeding in orde is zal je geen spiermassa verliezen met een kleine dosis t3 samen met trenbolenA en testP.

nee maar met n hoge dosis ook niet als je trem a en test p zet imo..

Ik zou een relaxed cutkuurtje doen in jouw geval met iets simpels.
Het is pas je 2e dus ik zou 150mg tren a uit mijn hoofd zetten. Kijk niet naar anderen...

Ik zou voor 6 weekjes winny pakken op 50mg ED met een ECY of ECA stackje of misschien Hyperdrive ofzo.
Ik was ook iets te vet voor ik ging kuren en wat iedereen hier zegt is waar.

hoe wil je 25mcg per dag opbouwen??? met zo'n Trenbolone a 75 kan het wel op 25mcg ED.. als je hoger gaat met trenbolone, pas opbouwen lijkt mij..

Gift from god ging waarschijnlijk uit dat er echt gecut zou worden met een 100mcg ED, dan is op/af bouwen van essentieel belang.
25mcg is alleen voor de onderdrukking van...

Daar ging ik idd vanuit. Wist niet dat het puur ter ondersteuning van de schildjklier was.

Enneeee, Henk,

hou je een logje bij als je gaat knallen/cutten?

@ Jwan:
Ik ken henk, hij gaat echt geen winny pakken aangezien het zware androgene karakter (toename lichaamsbeharing en toename haaruitval zit hij niet zo op te wachten)..
Daarin tegen zou de tren ook voor dezelfde tuning kunnen zorgen..

@ Sis & Henk:
Idd.. na al die adviezen hier is een logje wel verplicht :P

Ik zou een relaxed cutkuurtje doen in jouw geval met iets simpels.
Het is pas je 2e dus ik zou 150mg Trenbolone a uit mijn hoofd zetten. Kijk niet naar anderen...

Ik zou voor 6 weekjes winny pakken op 50mg ED met een ECY of ECA stackje of misschien Hyperdrive ofzo.
Ik was ook iets te vet voor ik ging kuren en wat iedereen hier zegt is waar.

Wat ikzelf zegt jah.. en.. Ik heb al regelmatig last van mn gewrichten dus laat ik winny wel uit mn hoofd..

Terug
Naar boven