XXL Nutrition

Test Prop Flu

Narcotik

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Dit is namelijk me eerste kuurtje, ik heb een UG ampule van test prop en de pijn is er maar nog wel dragelijk. Nu lijkt het me of ik de symptomen heb van een griep en zou aan de testo kunenn liggen, hoe lang zal ik dit k*t gevoel hebben want knallen in de gym zal voor geen meter lukken in deze toestand alsook voldoende eten... Morgen zet ik opnieuw 100mg, zal dit ervoor zorgen dat dit gevoel ver-ergert of? Diarree is ook aanwezig en zoveel op de pot zitten met een opgezwollen bil is niet echt een pleziertje..
... graag jullie advies en meningen hiervoor.

Thanks

Zorg dat je goed blijft eten en slapen zodat je snel over je griepje heen kan komen.
Vooral niet te druk om maken of constant erop gaan letten, gewoon accepteren en even rustig aan doen en uitzieken voor zo lang dat mag duren... misschien is het morgen ineens weg en anders over een paar dagen tot een week.

• Topic Starter Topic Starter
Zorg dat je goed blijft eten en slapen zodat je snel over je griepje heen kan komen.
Vooral niet te druk om maken of constant erop gaan letten, gewoon accepteren en even rustig aan doen en uitzieken voor zo lang dat mag duren... misschien is het morgen ineens weg en anders over een paar dagen tot een week.

Net van half 1 tot 17u geslapen, ik stond op was nog wat zieker en heb net gegeten en voel me pakke beter. IS het aangeraden om te gaan trainen? Bedank trouwens

als je test flu hebt ben je met een nachtje van af hoor. Neem een paracetamol en ga eens slapen. Als het goed is kan je morgen je prik gewoon weer zetten. Griepje krijg je bijna altijd met de eerste prik. Wel zorgen dat je de volgende allemaal op tijd zet anders blijf je het krijgen he.

Ben gaan trainen achteraf een lekkere douche en voel me stukken beter, lijkt alsof het plots weg is.... Door te gaan trainen lijkt me bil ook een pak minder stijf. Thanks voor de info !

Is het volledig uitgesloten dat ik na een paar prikken nog altijd test flu kan krijgen of is dat realistisch?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:12 ----------

Stel dat me rechterbil nog steeds stijf is tegen vrijdag (dan moet ik opnieuw een prikje zetten) gewoon erbij doen of roteren met shoulders? Of is shoulders niet echt aangeraden met test prop? Wil nog wel kunnen trainen etc...

Tuurlijk je kan altijd ziek worden, zoals verkouden of een griepje bijvoorbeeld tijdens het kuren.

Soms kan je daar snel weer overheen zetten en kan je blijven trainen en soms is het beter om extra rust te pakken.

Terug
Naar boven