MuscleMeat

test prop, tren acetate, Nandrolone Phenylpropionate

Bezoekers in dit topic

tokkel zei:
Waarom doe je niet gewoon:

week 1-6: 150/200mg test prop eod
week 1-6: 100mg tren eod

En nakuur.

Ga ik binnekort ook doen.


dat is precies het kuurtje waar ik gisteren mee begonnen ben, met 0,5 ml armidex eod.
 
10 weken tren enth zullen je nieren niet lekker vinden...
ik zou het lekker op 8weken houden met de tren en evt de test wel 10weken laten doorlopen en kiezen voor een frontload. grts
 
punani zei:
10 weken tren enth zullen je nieren niet lekker vinden...
ik zou het lekker op 8weken houden met de tren en evt de test wel 10weken laten doorlopen en kiezen voor een frontload. grts

het gaat hier om propionaat.. dan zou ik persoonlijk echt geen 10 weken doen.

pak dan gewoon enathaat.
 
younggod zei:
dat is precies het kuurtje waar ik gisteren mee begonnen ben, met 0,5 ml armidex eod.


Hou je een log bij.
Hoeveel mg test zet je?
arimidex ga ik idd ook gebruiken, die plofkop viel toch wel op bij de meeste mensen. Iedereen vond me ziellig hoorde ik achteraf :D omdat ik zo dik werd
 
tokkel zei:
Hou je een log bij.
Hoeveel mg test zet je?
arimidex ga ik idd ook gebruiken, die plofkop viel toch wel op bij de meeste mensen. Iedereen vond me ziellig hoorde ik achteraf :D omdat ik zo dik werd


weet ik nog niet, ik heb het nogal druk dus als je nooit post in je log is er ook niks aan, ik zet 150 mg eod en 100 mg tren.

ik begin in week 2 met de armidex, ik ben benieuwd wat ik eind van de week voel van de test. (behalve die barstende koppijn die ik nu heb :D )
 
wat zal de toegevoegde waarde zijn van dezelfde kuur als younggod
dus 1/6 150 mg test prop eod
1/6 100 mg tren acetate eod
* maar dat icm met winstrol voor 6 weken 50 mg eod ?
 
de toegevoegde waarde zal niet veel zijn kerel, gooi dan de hoeveelheden tren/test naar beneden naar bijvoorbeeld het volgende:

wk 1 t/m 6: 100 mg test prop eod + 75 mg tren ace eod + 50 mg winstrol eod

je zal hier harder door worden, maar is wel minder heftig dan de kuur van Younggod
 
idd, zou denk ik weinig massa geven maar wel goed mee werken aan harheid.

ik heb trouwens een log geopend voor de liefhebbers :)
 
younggod zei:
weet ik nog niet, ik heb het nogal druk dus als je nooit post in je log is er ook niks aan, ik zet 150 mg eod en 100 mg tren.

ik begin in week 2 met de armidex, ik ben benieuwd wat ik eind van de week voel van de test. (behalve die barstende koppijn die ik nu heb :D )

Waarom pas na 2 weken?
 
Back
Naar boven