AndroidHealthClinic

Test Suspentie als Pre Work-out

Hungry Henry

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Heren,

Ik ben al een tijdje off dus dit is puur hypothetisch. Maar ik zou wel is willen proberen om in een cycle wat test susp toe te voegen als pre work out. Stel je zet gewoon een gram test in de week met nog iets er bij. En dan voor je training wat test susp. Sommige zouden dan zeggen ja maar dan heb je pieken en instabiele bloedwaardes. Maar het is ook snel weer weg die piek en je lichaam heeft van nature ook pieken. Als ik me niet vergis heeft je lichaam in de ochtend een testosteron piek? Als je on bent niet meer natuurlijk.

Iemand hier gedachtes over?

Pre workout test susp heb ik zelf (nog) niet gedaan, kan me wel voorstellen dat je er profijt van kunt hebben. Er zijn bij ons op de sportschool jongens die het wel doen; 60min voor het trainen en zweren erbij.

Ken ook iemand die test susp als anti-aging elke ochtend subq 15mg prikt samen met 2iu hgh. Zo lift je mee met het natuurlijke profiel van je lichaam maar dan een tandje hoger zeg maar. Zo worden andere processen niet verstoord.

Het kan idd.. zoals met alle snelwerkende middelen. Orals worden vaak een uur voor het trainen ingenomen (bijv. dbol). Nog niet eerder gehoord, lijkt me wel wat :D
Suspension heeft trouwens een halfwaarde tijd van 1 dag. Dus met de schommelingen zal het wel meevallen..

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies. Lijkt me erg leuk. Ik heb het met winny idd ook gedaan pre workout een handje naar binnen gooien.

Ja toch wel een dag? Ik had iets korter verwacht.

Toch maar is proberen bij een volgende cycle.

Moet je zeker proberen, mij beviel 't goed. Dikke, dikke pomp en zeker in de spier waarin je gezet hebt merk je een grotere pomp ( wss gewoon door irritatie van de suspensie maar 't is wel leuk om te zien ). Ik pakte 1 ml maar verdeelde dit wel over 2 injecties ( wel beide pre workout ) omdat ik van die hele ml in 1 spier echt last had, deed gewoon fucking pijn :P

Agressie merkte ik niet zoveel van en qua kracht ook niet al te veel maar al met al beviel 't me wel.

Ok cool man tnx voor je input. Kan niet wachten tot ik weer on kan!!

Ik zal t de volgende kuur ns proberen.. klinkt of t potentie heeft en als t zuigt is t ook zo weer weg :P Misschien makkelijk met slin fijn voor t trainen.

Laatste keer was ie 9,7 (9-35). Is nu een maand geleden denk ik. En ik weet niet of ik nog wel echt verder kan herstellen. Maar zit nog ff met de pijn, functie van mn hand en anderen dingen die meewegen. Dus nog heel even geduld.

Geeft test suspensie niet aanzienlijk meer kans op gyno?

Ja precies. Lijkt me erg leuk. Ik heb het met winny idd ook gedaan pre workout een handje naar binnen gooien.

Ja toch wel een dag? Ik had iets korter verwacht.

Toch maar is proberen bij een volgende cycle.

als ik de lijsten op internet mag geloven wel :D Maar het bevat geen ester, dus zit net als orals direct vollop in je bloed. Dus kan prima als pre workout middel gebruikt worden.

Ja precies daarom dacht ik er aan. Misch ook wel wat voor jou Kale ;)

Geeft test suspensie niet aanzienlijk meer kans op gyno?

Dat heeft meer met de dosis te maken. Test suspensie is namelijk 100% testosteron; dat wil zeggen dat elke 100mg uit 100mg puur testosteron bestaat. Terwijl bij test propionate 100mg uit 80mg testosteron bestaat, de rest is het gewicht van de ester. Bij een enanthaat is dit zelf 70mg puur test per 100mg.
zie: http://forums.steroidal.com/anabolic-steroids-forum/50-steroid-remaining-after-ester-removed.html
100mg Testosterone Suspension (un-esterified Testosterone) = 100mg Testosterone
100mg Testosterone Acetate = 83mg Testosterone
100mg Testosterone Propionate = 80mg Testosterone
100mg Testosterone Isocaproate = 72mg Testosterone
100mg Testosterone Enanthate = 70mg Testosterone
100mg Testosterone Cypionate = 69mg Testosterone
100mg Testosterone Phenylpropionate = 66mg Testosterone
100mg Testosterone Decanoate = 62mg Testosterone
100mg Testosterone Undecanoate = 61mg Testosterone

100mg Trenbolone Acetate = 87mg Trenbolone
100mg Trenbolone Enanthate = 70mg Trenbolone
100mg Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate = 70mg Trenbolone

100mg Nandrolone Phenylpropionate = 67mg Nandrolone
100mg Nandrolone Decanoate = 64mg Nandrolone

100mg Drostanolone Propionate = 80mg Drostanolone
100mg Drostanolone Enanthate = 70mg Drostanolone

Betreft gyno en test susp. Er wordt her en der wel geroepen dat door de hoge piek van test susp er meer test beschikbaar is voor aromatisering en dus ook een hogere piek oestrogeen geeft. Onderbouwingen hiervoor heb ik niet kunnen vinden.

Misschien hebben Cools en/of Galen hier dieper gaande uitleg over?

Terug
Naar boven