MuscleMeat

Test/Tren/Deca bulk

• Topic Starter Topic Starter
Deze ga ik volgen! Vroeger (7 jaar geleden) ook eens tren 200mg + 200 deca mg/week gezet maar na 6 weken mee gestopt omdat de bloeddruk véééls te hoog ging (vocht e.d.) moet nu wel zeggen dat ik zeer gevoelig reageer op AS.

Nu na 6 jaar clean terug stillekes begonnen en zou ook wel een logje willen beginnen hier maar dat gaat botsen vrees ik....

Foto's zijn altijd welkom al kan je daar soms weinig van maken.

Thanks voor het interesse! Foto's ga ik zeker plaatsen :) daar begin ik nu zelfs al mee :p

Benen en rug foto's in bijlage! :D

20141027_181007.jpg

20141030_181318.jpg

20141027_181011.jpg

Waar train je?

Hoezo? Komt je die achtergrond bekend voor misschien? Weet niet of ik comfortabel ben met het opnoemen van waar ik train :p

haha geen probleem. We leven dan ook in een apenland dus je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

bloeddruk in het oog houden, combi tren & deca zijn allebei bloed verdikkers Eventueel vanaf week 1 drek kinderaspi's bij nemen

Ik heb die combi gedaan op veel hogere doseringen dus das dikke bullshit van kinderasperinegedoe!!!
Er gebeurd helemaal niks op die doseringen, voor TS ik zou er gewoon Proviron bij nemen en niet kloten T3 enzo. is gewoon mijn mening

haha geen probleem. We leven dan ook in een apenland dus je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Haha ja vond het gewoon verdacht dat je plots vroeg waar ik train, dacht dat de locatie op de foto's je bekend voor kwam ofzo :D

sexytrunks zei:
Ik heb die combi gedaan op veel hogere doseringen dus das dikke bullshit van kinderasperinegedoe!!!
Er gebeurd helemaal niks op die doseringen, voor TS ik zou er gewoon Proviron bij nemen en niet kloten T3 enzo. is gewoon mijn mening
Proviron tegen het vocht neem ik dan aan? Had ik nog niet aan gedacht, was aan T3 aan't denken omdat tren je spijsvertering kan vertragen

In, heb test/tren/deca ook in gedachten als toekomstige kuur ooit dus natuurlijk interessant om je te volgen.
Succes met je kuur man!

Thanks! En bedankt voor het interesse :)

Mijn bedoeling bij het plaatsen van logs is dan ook meer om anderen een realistisch beeld te geven van wat nu wel en niet mogelijk is op bepaalde doseringen en een bepaald voedingsschema. Ik lees graag logs maar vind logs zonder foto's altijd wat jammer.

Je kan namelijk wel zeggen dat je X kg zwaarder bent geworden of dat je Y % in vp gedaald bent, maar foto's laten zo veel meer zien :)

Update met foto's

Ben wel niet tevreden over de kwaliteit van de foto's maar ze geven toch een aardig beeld :p Sorry voor die ene wazige foto

20141031_162551.jpg

20141031_162546.jpg

20141031_162500.jpg

Bro, hoe kun je nou Provi aanraden aan iemand die T3 wil nemen? Dat is 't zelfde als Dbol aanraden aan iemand die er over nadenkt Aromasin naast z'n kuur te pakken.

Succes TS!

Bro, hoe kun je nou Provi aanraden aan iemand die T3 wil nemen? Dat is 't zelfde als Dbol aanraden aan iemand die er over nadenkt Aromasin naast z'n kuur te pakken. Succes TS!
Jij begrijpt het niet bro, TS pakt test/tren/deca en denkt met T3 het vocht tegen te gaan en T3 pak je in de cuttingfase om sneller vet te verbranden en TS wil bulken zoals ik het begrijp maar denkt met tren+deca combi met de trenbolone erin de vocht van de deca te verminderen en dat gaat voor een deel idd wel maar ik raad hem aan proviron erbij te nemen om vocht nog beter tegen te gaan en dat is ook beter voor zijn libido aangezien hij met deca kuurt. meer moet je er niet achter zoeken, ik raad zeker niemand aan dbol te gebruiken inplaats van Aromasin (zoals jij aangaf) dat zou de omgekeerde raad zijn dat ik hem dan geef... voor wie neem jij mij bro? :p Als hij echt niet vochtig wil worden kan hij beter de deca eruit laten en de test lager doseren dan de tren dan is er ook geen sprake van de T3 die TS wil gaan nemen. En jij weet ook dat provi meer vrije test geeft en zo heeft hij ook minder last van de deca d*ck die hij misschien "zou" kunnen krijgen

vriendelijke groeten vriend!

Erg flinke traps heb je daar man. Borst lijkt wel achter te lopen?

Thanks man! Men traps groeiden altijd al heel goed :D Heb ook het gevoel dat men borst een beetje achterloopt alhoewel het op deze foto's wel meer lijkt dan in het echt. Ik doe men presses en flys eigenlijk altijd incline op 30-45° en concentreer me voor de rest ook hoofdzakelijk op bovenkant borst.

Misschien wat meer flat presses enzo doen?

Edit: En de eerste spuit is er juist in gegaan :D 4ml in men rechter quad, heb deze keer 0.6x25mm gebruikt omdat ik die 40mm naalden ondertussen al akelig vind haha :p

Hoop dat ik niet teveel PIP ga hebben in men been aangezien het toch al weer een tijdje geleden is dat ik nog in men quads heb geinject. Vind delts eigenlijk véél aangenamer :D

Ja zeker flat, en ook decline! Pak zelf vaker een machine press met hammer grip en zet het bankje dan zo hoog mogelijk zodat ik een beetje naar onder duw. Die oefening werk wel erg lekker voor mij. Heb zelf helaas ook een achterlopende chest :(

Hoor je overigens niet vaak dat mensen delts fijner vinden om te injecteren dan quads. Ik ga in februari mijn eerste kuur beginnen en waarschijnlijk in de quads injecteren.

Zal dit zeker eens proberen!

Ik heb bij mijn eerste paar kuren ook altijd in quad geinjecteerd, echter heb ik zoveel last van PIP gehad (lag toen aan het gear) en al zo vaak een zenuw geraakt dat ik er nu een beetje voor huiver :p in het begin gebruikte ik altijd 0.8x40mm maar nu gebruik ik 0.6x25mm (wat ik ook voor delts gebruik) en dit vind ik veel fijner. De naald is dunner en niet zo lang, komt niet zo overweldigend over haha :p

ik gebruik voor bovenbenen 0.45 x 25 en gaat perfect, moet er niet aan denken om 0.8x40 er in te rammen...

Je moet goed doorduwen ja maar het gaat en die naald voel je niet. Je hebt ook maat 0.55x25 mm die gebruikte ik vroeger altijd voor de benen. Wel je olie even op de verwarming zetten.

Men olie is eigenlijk altijd gewoon kamer temperatuur maar ik houd de spuit toch even vast om ze op te warmen :)

Edit:

Vandaag de eerste training gehad, rug en triceps. Niks speciaals, training ging goed, er zijn weer nieuwe dames zich komen inschrijving wat natuurlijk voor de nodige afleiding zorgt >=( :D

Rug
Pull up (wide grip) 3x10 BW
Pull down (medium grip, front) 70 - 80 - 90kg
Bent over row (onderhands) 60 - 80 - 90kg
Lateral pulldown 50 - 60 - 70kg

Triceps
Overhead tricep extension (cable, seated) 35 - 40 - 45kg
Bench dips 20 - 40 - 60 kg
Superset cable kickback + pushdown (18-23-23 kg & 50 - 60 - 70kg)

Heb me vanmorgen nog eens gewogen omdat ik vind dat ik 's morgens altijd wat droger uitzie, nu woog ik vanmorgen nog maar 80,5 :o dit zonder WC gang. Lijkt er dus op dat ik zelfs een beetje droger aan't worden ben op +500kCals :D

Zit nog maar op dag drie ondertussen dus ik weet dat er nog niks speciaals aan't gebeuren is in mijn lichaam en trainingen gaan nog altijd "standaard" :p Vandaag is rust en gisteren was borst/biceps dag. Als ik de kans heb upload ik vandaag nog een foto van men chest die ik gisteren heb gemaakt.

Chest
Incline dumbel press 34 - 36 - 38kg
Incline dumbel fly 24 - 26 - 18kg (laatste set 20 reps)
Cable fly variant 25 - 30 - 35kg
Chest raises (cable) 20 - 25 - 25kg

Biceps
Cable rope curls 50 - 60 - 65kg
Reverse bicep curl 10kg
21s 20kg

interessante kuur

begin zelf volgende week met een soortgelijke blast
600test 500tren 500deca + aromasin

Klinkt mooi :) je hebt dan ook al wat meer VVM als mij als ik je stats bekijk :) Succes ermee!

Aromasin tijdens de kuur?

ja zonder aromasin heb ik met tren zoiezo last van gyno en me libido zakt na een week of 6 als een pudding in elkaar. Met aromasin nergens last van

Terug
Naar boven