AndroidHealthClinic

Test/Tren/Deca bulk

Bij deze oefening ga je je rug hol maken en een barbel aan een kabel van boven naar onder naar je heupen toe trekken waarbij je op het einde nog extra aanspant, is een soort van row oefening :p T

Straight arm lat pulldown denk ik dat je bedoeld :P

Moest zelf ook ff zoeken hoe ze 'm noemen :p

Hoe is het met de zweetaanvallen 's nachts?

Had het vannacht zelf lichtjes :') 2e inject afgelopen weekend erin gegaan :P

• Topic Starter Topic Starter
Nou deze nacht viel het gelukkig mee, was wel aan't zweten maar niks in de mate van dat ik men lakens weer kan verversen :D Ik heb de indruk dat als ik een paar uur voor het slapen gaan nog carbs eet dat het dan veel feller is.

Ja sowieso, dat komt bekend voor.
Zweet mezelf de pl**ris na iedere flinke carb lading, of dit nou om 8u 's morgens is of om 14u 's middags :P

Succes verder, ik kijk regelmatig mee :P

Ik zal er eens op letten, door de dag heb ik er meestal niet zo'n last van (of ik moet juist close bij men vriendin liggen ofzo dan word het ook snel warm haha :p)

Thanks voor het interesse! :)

Gisteren een erg goede chest/biceps workout gehad :D Oh yeah :D

Ik denk dat de AAS nu wel hun werk beginnen te doen, heb een PR gezet op incline dumbel press enkel jammer dat ik na men laatste set men hand heb geklemd tussen dumbel en het ijzeren rek waar deze op horen te liggen.
Kwestie van dat niemand bij ons in de gym hun rommel omruimt en je zodoende dus tussen de gewichten en de barbells heen mag turnen met 40kg per hand, resultaat => evenwicht even verloren en opgevangen met rechter vuist (Die de dumbel nog vast had :p) en nu zijn de eerste drie vingers van mijn rechter hand licht gekneusd.
Gelukkig is vandaag rust en morgen legs dus kunnen ze wat rusten. Kan wel een vuist maken maar weet niet of ik goed pull bewegingen kan maken op deze manier :o Zal wel goedkomen :D Ik verwacht maandag toch gewoon normaal rug te kunnen trainen.

Chest
Incline dumbel press 3x10 34 - 36 - 40kg (PR! enkel 10e rep heb ik men spotter gezegd dat hij lichtjes moest mee volgen, just in case :p)
Flys 3x10 17 - 19 - 21 kg => hier concentreer ik me nu meer en meer op het redelijk gestrekt houden van men armen, voelde 19kg met licht gestrekte armen beter als 26 met redelijk gebogen armen)
Dumbel chest raises 3x10 10 - 12 - 12kg
Dips - 3x20 bw, laatste set tot falen (22 reps)

Biceps
Dumbel biceps curl 3x10 18 - 20 - 22kg (PR! Ik had wel al deze gewichten gebruikt maar nog niet zo clean op men laatste set :D)
Barbel biceps curl 3x10 35 - 40 - 45kg (PR! Weermaals, ik kon dit gewicht al maar niet zo zuiver :D nu in de laatse set men laatste rep nog zeer clean eruit geduwd :D)
Concentration curl 3x10 16 - 18 - 18kg => aan deze oefening merk ik goed dan men linker arm sterker is/meer uithouding heeft als rechts, dit terwijl ik rechtshandig ben

Al in al een zeer goede training en had echt een massieve pomp in men chest en biceps zitten, echt lekker gewoon :D Heb trouwens een chick betrapt op miren :cool: Was men schouders aan't opwarmen met zo van die kleine gewichtjes wat er bij ons liggen (tot max 10kg) en ik stond langs een, in DBB termen, 7.5/10. Concentreerde me gewoon op men opwarming maar toen ik heel even via de spiegel naar haar keek had ik direct oogcontact haha :p Zij keek wel onmiddelijk weg :p Zo in de aard van "Shit! Busted..." :p

Laatst bewerkt:
Hoe de f**k BB Curl je een stuk minder dan de DB curl? Of is het gewicht bij de DB curl van beide DB's tezamen?

Hoe de f**k BB Curl je een stuk minder dan de DB curl? Of is het gewicht bij de DB curl van beide DB's tezamen?

Haha oeps je hebt gelijk xD ik bedoel hierbij het gewicht per kant van de BB :D Dus 17.5kg per kant in de laatste set, dus eigenlijk 45kg als je ervan uitgaat dat de ez-bar zo'n 10kg weegt :D Zal het even aanpassen :D

Edit: Heb vanaf vandaag ook men carbs heel lichtjes verhoogd, ik neem nu 50 gr extra rijst om van 3487kCals naar 3554kCals te gaan, wil niet te snel verhogen om niet te veel vet aan te zetten. Stagneer nu al 2 dagen rond de 84kg

Laatst bewerkt:
Vandaag waren de benen aan de beurt :) nieuw PR op de squat gezet, oh yeah :D

Squats 3x10 100 - 120 - 130kg
Standing leg curl 3x10 20 - 20 - 25kg
Leg extension 3x10 95 - 95 - 95kg

Kuiten in de legpress gedaan, 3x10 190kg

De 130 kg was zwaar, heb maar 8 reps geduwd maar kon voor men gevoel nog twee extra, geen idee waarom ik toch ben gestopt :p had men spotter gevraagd om vanaf het begin klaar te staan maar heb het toch 8 keer volledig alleen geduwd :) Toen straks gewogen, weliswaar 's avonds, en toen zei de weegschaal 88kg :p natuurlijk kun je dat niet vergelijken met men ochtendgewicht, morgen vroeg nog eens meten als ik het niet vergeet.

Proficiat met je PR! :D
is wel een heel verschil die 88 met vorige week geloof ik, ook al is het 's avonds :eek:
Thanks! Nieuwe PR zetten is altijd nice :) vooral op een oefening gelijk de squat :D

Ja vind de gewichtstijging ook wel zeer nice :p ben benieuwd wat er 's morgens nog van die 88kg over blijft :D

Ik weeg me soms s'avonds maar het beste is smorgens op de nuchtere maag om je vooruitgang goed te kunnen bijhouden en bij te sturen met je voeding.

Ik weeg me soms s'avonds maar het beste is smorgens op de nuchtere maag om je vooruitgang goed te kunnen bijhouden en bij te sturen met je voeding.

Normaal weeg ik me ook alleen maar 's morgens maar was gewoon benieuwd wat er 's avonds op de weegschaal zou staan :)

---------- Toegevoegd 21 November 2014 om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 20 November 2014 om 20:47 ----------

zoals gisteren gezegd heb ik me vanmorgen gewogen, resultaat was 85,7kg :D Dat is van maandag tot vandaag 1,7kg erbij :cool:

Van nacht ook weer een felle zweetaanval gehad, werd wakker om te pissen en was weer zeiknat, gezellig is anders. Achja, zijn sides waar ik van af wist voor ik met tren begon :p

Tren is heftig spul ;)

Daar geef ik je volledig gelijk in :D

Gisteren schouders en traps gedaan, had gisteren niet optimaal kunnen eten maar training was ondanks redelijk goed.

Schouders
Military press 3x10 60 - 65 - 70kg => fail op de laatste set bij rep 8
Rope cable pulls 3x10 - 80 - 90 - 100kg => nieuw PR :cool:
Cable Side raises 3x10 15 - 20 - 25kg
Front raises 3x10 40 - 50 - 60kg

Traps
Shrugs 3x10 40 - 40 - 50kg dumbels

Gisteren is inject 4 erin gegaan, geen problemen mee gehad, moet zeggen dat de kleinere naalden veel aangenamer zijn om in de quad te injecten :p verkies wel nog steeds men delts om de een of andere reden :p Gewicht van morgen was 85,3kg.

Aangezien dit nu mijn vierde week ik ben ik van plan om volgende week een paar half-way pics te uploaden. Ik verwacht ook een beetje dat deze week alles goed begint te werken en ik nog harder ga kunnen knallen :D

Gewicht deze morgen: 86kg :cool:

Gisteren weer echt een knal training gehad! De kuur begint echt lekker te gaan naar mijn gevoel :) Hierdoor weer een paar PRs verbroken, oh yeah :cool:

Rug
Pull up wide grip 3x10 bw
Pull down small grip 3x10 80 - 90 - 100kg PR! Wel maar 5 keer volledige rom kunnen trekken zonder hulp maar toch :D
T-Bar row 3x10 45 - 55 - 70kg PR! Mijn PR tot nu toe was in de 3e set ongeveer 8 reps met 65kg, nu 10 reps met 70kg :cool: Ook doe ik deze oefening met men rug zo parallel mogelijk aan de grond, dus niet in een hoek van 45° ofzo gaan staan, dan word het gewoon makkelijker
Dumbel rows 3x10 40 - 40 - 40kg PR! Ok deze kon ik al met 40kg in de laatste set maar geen full 10 reps, en al zeker niet voor 3 sets lang :D
Straight arm lateral pull down 3x10 40 - 50 - 60kg

Triceps
Tricep pull down 3x10 50 - 50 - 55kg => Hierdoor krijg ik snel last van men polsen als ik zwaarder wil gaan
Tricep behind the neck rope extension 3x10 40 - 45 - 45kg => Hiervan lopen men triceps echt lekker vol, vooral het laatste stuk van de oefening waar je je armen uit elkaar doet zeg maar, echt machtige pomp :D
Dumbel seated overhead tricep extension 3x12 30 - 36 - 40kg => PR! Dit had ik in een van men vorige blasts ook gehaald maar gebruikte nu over het algemeen toch minder gewicht, trouwens voelde het aan alsof ik alle drie de sets met 40kg had kunnen doen :D

Vandaag waren borst en biceps weer aan de beurt

Borst
Incline dumbel press 3x10 36 - 38 - 40kg
Flat flys 3x10 18 - 20 - 24kg
Cable flys 3x10 20 - 25 - 30kg
Cable Chest raises 3x10 20 - 20 - 25kg

Biceps
Biceps rope curl 3x10 50 - 60 - 70kg
EZ-bar curl 3x10 40 - 50 - 50kg
Superset ezbar 5 reps per onderdeel, van breed naar smal terug naar breed + reverse biceps curl

In bijlage een foto die ik vandaag na men training heb getrokken, door de pomp op men biceps is er wel niet veel definitie te zien op die foto :p

20141125_181435.jpg

Het begint goed te komen!!! Als je tren + deca aankan is het de machtigste bulk dat je kan zetten.

Cable chest raises? :P

Terug
Naar boven