Gisteren een erg goede chest/biceps workout gehad

Oh yeah
Ik denk dat de AAS nu wel hun werk beginnen te doen, heb een PR gezet op incline dumbel press enkel jammer dat ik na men laatste set men hand heb geklemd tussen dumbel en het ijzeren rek waar deze op horen te liggen.
Kwestie van dat niemand bij ons in de gym hun rommel omruimt en je zodoende dus tussen de gewichten en de barbells heen mag turnen met 40kg per hand, resultaat => evenwicht even verloren en opgevangen met rechter vuist (Die de dumbel nog vast had

) en nu zijn de eerste drie vingers van mijn rechter hand licht gekneusd.
Gelukkig is vandaag rust en morgen legs dus kunnen ze wat rusten. Kan wel een vuist maken maar weet niet of ik goed pull bewegingen kan maken op deze manier

Zal wel goedkomen

Ik verwacht maandag toch gewoon normaal rug te kunnen trainen.
Chest
Incline dumbel press 3x10 34 - 36 - 40kg (PR! enkel 10e rep heb ik men spotter gezegd dat hij lichtjes moest mee volgen, just in case

)
Flys 3x10 17 - 19 - 21 kg => hier concentreer ik me nu meer en meer op het redelijk gestrekt houden van men armen, voelde 19kg met licht gestrekte armen beter als 26 met redelijk gebogen armen)
Dumbel chest raises 3x10 10 - 12 - 12kg
Dips - 3x20 bw, laatste set tot falen (22 reps)
Biceps
Dumbel biceps curl 3x10 18 - 20 - 22kg (PR! Ik had wel al deze gewichten gebruikt maar nog niet zo clean op men laatste set

)
Barbel biceps curl 3x10 35 - 40 - 45kg (PR! Weermaals, ik kon dit gewicht al maar niet zo zuiver

nu in de laatse set men laatste rep nog zeer clean eruit geduwd

)
Concentration curl 3x10 16 - 18 - 18kg => aan deze oefening merk ik goed dan men linker arm sterker is/meer uithouding heeft als rechts, dit terwijl ik rechtshandig ben
Al in al een zeer goede training en had echt een massieve pomp in men chest en biceps zitten, echt lekker gewoon

Heb trouwens een chick betrapt op miren

Was men schouders aan't opwarmen met zo van die kleine gewichtjes wat er bij ons liggen (tot max 10kg) en ik stond langs een, in DBB termen, 7.5/10. Concentreerde me gewoon op men opwarming maar toen ik heel even via de spiegel naar haar keek had ik direct oogcontact haha

Zij keek wel onmiddelijk weg

Zo in de aard van "Shit! Busted..."