XXL Nutrition

Test/Tren/Deca bulk

• Topic Starter Topic Starter
ja zonder aromasin heb ik met tren zoiezo last van gyno en me libido zakt na een week of 6 als een pudding in elkaar. Met aromasin nergens last van

Hier heb ik zelf nog geen last van gehad, wel bij mijn laatste blast MT gemerkt dat gyno wou gaan opzetten maar nog nooit bij Tren zelf. Ook men libido is altijd sky high op de tren. Zal het even aankijken en anders kan ik alsnog aromasin regelen.

libido gaat goed bij mij tot +- 700 mg tren p/week als ik hoger ga zakt het na een aantal weken echt tot onder 0

laatste blast op 600mg tren gezeten maar zoiezo aromasin laten meelopen ivm gyno

ben ik zoiezo gevoelig voor ivm wat puberale gyno die ik nog heb.

Ok bedankt voor de tip, zal hier zeker rekening mee houden :)

Gisteren woog ik ineens weer 83kg en van morgen 83,7kg, het lijkt me toch zeer sterk dat ik in de eerste week al VVM gains maak, toch? Zal wel gewoon vocht zijn, vind dat ik een beetje minder scherp sta 's morgens (te merken aan schouders vooral)

Hoe dan ook, gisteren waren benen en kuiten aan de beurt :)

Squats (3x10) 90kg - 100kg - 120kg
Standing leg curls (3x10, in leg extension apparaat) 20kg - 25kg - 30kg => staand is deze oefening zo veel zwaarder als zittend he :o zitten kan ik gemakklijk 50-60kg curlen maar staand ga ik bij 30kg al kapot :D
Leg extension (3x10) 90kg - 95kg - 95kg

Kuiten in legpress (3x12) 190kg - 190kg - 190kg (werkt met plates en katrollen, zal dus niet ECHT 190kg zijn :p)

Vandaag is het normaal gezien schoulder en traps workout day maar door een uitstap met het werk zal ik deze training moeten overslaan. Is niet zo erg want ik had in het begin van de week een beetje last van mijn rotator cuff.

In, ga zeer binnenkort ook beginnen met precies dezelfde kuur als jij. Veel succes

Vandaag is het normaal gezien schoulder en traps workout day maar door een uitstap met het werk zal ik deze training moeten overslaan. Is niet zo erg want ik had in het begin van de week een beetje last van mijn rotator cuff.

Training overslaan? als er bij mij iets tussen komt schuift me training door naar de volgende dag. Hoop dat je dat bedoeld :D

Training overslaan? als er bij mij iets tussen komt schuift me training door naar de volgende dag. Hoop dat je dat bedoeld :D

Normaal wel, maar door de pijn wat ik aan men schouder had begin van de week ga ik het toch liever overslaan. Geen zin om dan halverwege men blast met een kwetsure te zitten :D Vanaf volgende week knallen we weer te goei!

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

In, ga zeer binnenkort ook beginnen met precies dezelfde kuur als jij. Veel succes

Thanks voor het interesse! :D

Ben ik de enige die "Aromasin" tijdens een kuur van tren raar vindt? En aromasin is juist slechter voor de libido omdat het de oestrogenen bijwerkingen tegengaat die je van test hebt!!! Bedoel je niet in de plaats "proviron" dat is juist goed voor de libido!!! prolactyn Gyno gebruiken ze bij tren caber voor en das het enige wat volgens mij helpt

het gaat geen oestrogeen bijwerkingen tegen maar verlaagd oestrogeen. Bij mij werkt het in ieder geval uitstekend.

Vandaag rug en triceps gehad, ben in de vroege namiddag gaan trainen omdat ik vandaag verlof had. Hierdoor was ik niet op men optimale en had ik niet zoveel kracht als normaal, tevens had ik nog maar 2 maaltijden binnen toen ik ging trainen. Daarom de gewichten niet te hoog laten oplopen maar gewoon gekeken dat ik alles fatsoenlijk en gecontroleerd kon uitvoeren

Wide grip pull ups - 3x10 bw
Lat pulldown small grip - 3x10 82kg
Seated row wide grip - 3x10 60 - 65kg
Naam waarvan ik oefening niet ken - 3x10 50-60-70kg

Tricep pushdown - 3x10 60-70-80kg
Tricep overhead rope extension - 3x10 35 - 45 - 40kg => laatste set lichter gegaan zodat ik mijn armen nog tegoei kon strekken op het einde van de rep, voor een full rom te kunnen maken
One arm tricep behind the neck extension - 3x10 8-10-12kg
Bench dips - bodyweight to failure

Morgen is feestdag dus moet ik zien of ik borst en biceps op een andere dag kan inhalen deze week.

Het gewicht van morgen was nog maar 80kg, ben dus een beetje afgevallen blijkbaar, komt doordat ik vrijdag namiddag en dit weekend redelijk slecht heb gegeten denk ik.

Vrijdag personeelsfeest gehad waar veel te veel alcohol en veel te weinig eten werd uitgedeeld. Natuurlijk heb ik maar twee biertjes gedronken die dag, jammer wel dat ik niet genoeg eten bij had om heel de dag rond te komen zonder honger :p

je gaat lekker man goeie vooruitgang! idd je chest loopt wel wat achter op de rest. meer flat pakken. je rug is trouwens dik vooruitgegaan!

je gaat lekker man goeie vooruitgang! idd je chest loopt wel wat achter op de rest. meer flat pakken. je rug is trouwens dik vooruitgegaan!

Thanks maat! Ja heb nu al van verschillende mensen gehoord dat men borst achterloopt, dus zal toch maar wat meer plat banken in men borstschema mee opnemen :p

Zou het ook kunnen dat ik deze achterstand heb opgebouwd omdat ik enkel inclince bench op 45%? Misschien beter op 30% om delts minder en chest meer te gebruiken? Ik ga sowieso terug plat db pressen deze blast denk ik.

Edit: Na wat opzoeken tot het volgende besluit gekomen
Incline dumbel press word vervangen door flat dumbel press
Alle incline oefeninge gaan van 45° naar 30° inclinatie om men delt meer uit te schakelen. Ik denk namelijk dat omdat ik altijd incline op 45° doe mijn delt te veel werk gaat overnemen van men chest waardoor deze niet optimaal groeit.

Laatst bewerkt:
succes, eerste keer tren? leuk dat je pics blijft posten

Bedankt! Nee is niet men eerste keer tren :) Zal nu men ... derde keer ofzo zijn geloof ik :) Is wel men eerste keer deca.

Hoeveel kuren totaal? Voor drie keer tren vind ik je fysiek, samen met je gewicht/lengte verhouding erg tegenvallen hoor. Daarnaast gebruik je de term blast, dus dat wil zeggen dat je cruised, waardoor ik de correlatie tussen je fysiek en kuurhistorie nog minder begrijp.

Heb ik ergens overheen gelezen of ben je relatief vroeg begonnen met kuren?

Niet afzeikerig bedoeld, begrijp me niet verkeerd.

Succes met je blast en log, altijd interessant om te lezen :)

indd misschien iets te vroeg begonnen er mee maar ieder zn keus. Hoe dan ook zijn fysiek is zeker vooruitgegaan. zijn vorige log (tijdje terug) VP was zeer hoog bij 85 kg dacht ik. en nu zit hij op 82 ofz? met veel lagere VP. ook veel afzijk reacties gehad (ik volgde zijn log) maar nu hoor je het niemand meer. dus opzich ja, vroeg begonnen maar het gaat goede kant op.

Hoeveel kuren totaal? Voor drie keer tren vind ik je fysiek, samen met je gewicht/lengte verhouding erg tegenvallen hoor. Daarnaast gebruik je de term blast, dus dat wil zeggen dat je cruised, waardoor ik de correlatie tussen je fysiek en kuurhistorie nog minder begrijp.

Heb ik ergens overheen gelezen of ben je relatief vroeg begonnen met kuren?

Niet afzeikerig bedoeld, begrijp me niet verkeerd.

Succes met je blast en log, altijd interessant om te lezen :)

Ik ben vorig jaar beginnen met kuren, en dit in een cruise-blast systeem omdat ik niet meer off wil gaan tot dat ik mijn doelen bereikt heb. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat ik eerst erg onervaren was en zoals Bipolar al zegt was men VP veel hoger als nu. Heb toen ook de nodige "haat"-reacties gekregen :p

Verder cruise ik soms ook langer als 6 weken en waren de vorige blasts eerder op cut/recomp gericht, nu dat mijn VP laag genoeg is wil ik eindelijk gaan bulken :)

Trouwens, ik denk dat mensen veel te veel verwachten van een paar kuurtjes, je bent echt niet Arnold na 3 keer kuren he :D Verder bedankt voor je interesse en het volgen van mijn log :D

@Bipolar
Inderdaad ben mss wel iets te vroeg begonnen maar zoals je zelf zegt, iedereen zijn eigen keuze :)

----------------

Gisteren waren benen aan de beurt :D 120kg squat gaat nu easy dus volgende keer verhogen :D

Quads
Squats 3x10 80 - 100 - 120kg
Standing leg curl 3x10 20 - 25 - 30kg
Leg extension 3x10 90 - 90 - 95kg

Kuiten
Oefening waarvan ik naam niet ken
Leg press (enkel kuiten) 190 - 190 - 190kg

Straks zijn de delts en men traps aan de beurt :D

Gisteren delts en traps gedaan, training ging goed, gewicht gaat nog niet omhoog ofzo

Delts
Military press 3x10 60 - 70 - 70kg
face pulls 3x10 70 - 80 - 90kg
Side raises (cable) 15 - 20 - 25kg
Upright row 40 - 50 - 60kg

Traps
Shrugs 40 - 40 - 50kg

Edit: voor de rest heb ik deze nacht de eerste zweetaanval gehad :p werd midden in de nacht helemaal doorweekt wakker. Echt leuk zo midden in de nacht je lakens wisselen :p

Laatst bewerkt:
Gisteren inject #3 erin gegaan, deze keer weer rechter quad. Blijft toch huiverig zo in het been injecteren, jammer dat men schouders geen 4ml willen hebben :p Was zelfs al aan't denken om gewoon 2ml links en 2ml rechts te zetten, maar dan overwint mijn luiheid weer en zet ik gewoon 4ml in men quad :P

Gewicht van morgen was 84kg en was precies weer wat leaner rond men buik, niet meer maar terug zoals ik eerst was.
Dus het vet wat ik in't begin heb gepakt lijkt terug weg en heb nu wss gewoon wat meer massa. Echt verandering heb ik nog niet opgemerkt in de spiegel.

Trainingen gaan goed zie ik :thumbup:
Heb zelf op de een of andere rare manier de laatste tijd ook last van flinke zweetaanvallen 's nachts. Echt klote is dat zeg. En dan gebruik ik nog niet eens iets, laat staan als ik ooit eens op de tren zit :o

Yes trainingen gaan goed tot nu, merk wel nog geen verschil met twee weken geleden :p gisteren is inject 3 erin gegaan dus ik verwacht toch vanaf deze of volgende week wat verschil te merken. Het gewicht op de weegschaal is in ieder geval al positief veranderd :D En ik merk dat ik het wat warmer heb op het werk momenteel :D

Gisteren rug getraint, had een heerlijke pomp op men lats zitten :D Front double biceps is echt een nice pose aan't worden :D

Pull ups (wide grip) 3x10 bw
Pull down (mid grip) 3x10 65 - 75 - 85kg
T-bar row 3x10 45 - 55 - 65kg
Bent over row (onderhands) 3x10 40 - 60 - 70kg
Oefening waar ik naam niet van ken 3x10 40 - 50 - 60kg
Bij deze oefening ga je je rug hol maken en een barbel aan een kabel van boven naar onder naar je heupen toe trekken waarbij je op het einde nog extra aanspant, is een soort van row oefening :p

Tricep pushdown 3x10 70 - 80 - 91kg => nieuw PR :D Wel maar 5 reps kunnen doen maar toch, normaal fail ik veel eerder :)
Tricep cable extension overhead 3x10 50 - 50 - 50kg
Tricep cable push down dropset 30 - 25 - 20 - 15kg => zware abnormale pomp hierna in men tricep, was zo volgepompt dat je de definitie niet meer goed zag :D
Standing barbel behind the neck tricep extension 3x20 15 - 25 - 25kg

Training ging echt lekker, wel redelijk wat aan't zweten maar dat is ondertussen al normaal :p Gewicht van morgen 0.1kg meer als gisteren dus is te verwaarlozen haha :D Gewicht van morgen was 84,7kg

Terug
Naar boven