Fitness Seller

Test/Tren/Deca bulk

Ok thanks voor de tips allemaal :) Goed dat ik men eiwitten niet nog hoger hoef te zetten haha :D Ik zal dan nog wat carbs en eventueel een handvol cashew noten toevoegen :) Dan gaan we maar richting de 4000 kCals he :p

zou ze gewoon netjes wegen, 50 gram is al 300 kcals :p

@Pluisman : wat vond je van die combinatie? En welke doseringen, lengte kuur, enz...

zat geloof ik op 500 test/750 tren/600 bold voor 12 weken

was een fijne cycle met veel eetlust en een hele volle look, echter halverwege me cycle wel veel last van hoofdpijn gekregen door hoge bloeddruk.

Wel ben ik nu zeker dat het bij mij door de tren komt, misschien in een volgende blast tren vervangen voor iets anders? Of zoals Pluisman zegt eventueel bold erbij om het eetlust te behouden. Op welke doseringen zat je toen, Pluisman?

Ik denk iedere keer aan het eind van me blast om geen tren meer te pakken, ik haat tren en ik hou van tren.
dus meestal zoek ik wel iets om er naast te pakken. masteron is leuk maar krijg er best wat acne van op me rug. Boldenone is fijn, volle look en eetlust blijft wel goed. Nu voor het eerst met deca, zit nu op 3,5 week, krijg al een mooie volle look, echter eetlust word met de dag minder, hou geen vocht vast, heb af en aan al wat hoofdpijn.

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag schouders waren de schouders en traps aan de beurt, training ging wel goed, geen nieuwe PRs buiten face pulls deze keer, je kan ook niet bezig blijven he :p Bij face pulls merkte ik al enkele weken dat ik nog niet op men max gewicht zat :p

Overhead dumbel press 3x10 20 - 30 - 34kg
Cable face pulls 3x10 90 - 100 - 110kg => Eindelijk de volledige blok aan gewichten :D
Side raises 3x10 12 - 14 - 16kg
Front raises 3x10 40 - 50 - 60kg

Dumbel shrugss 3x15 50 - 50 - 50kg

Gisteren inject #6 gezet, hierbij een klein adertje doorboort, het 'prikte' precies iets meer toen de naald erin zat en bij het uithalen direct een dikke druppel bloed die van men been afloopt :p Heb dit weekend ook even wat cashew noten gehaald in de supermarkt, man wat zijn die dingen DUUR :O 15 € voor 500 gram?!?! Heb op musclemeat gekeken en daar hebben ze een kilo voor 12 euro. Wat een prijsverschil zeg :/ Toch maar daar bestellen want zo uit de supermarkt is niet te doen vind ik

BTW, met die 50gr cashewnoten zit ik nu op 3973 kCals met 343/408/107 EKV als macro's :) Let them gains come! :lifter:

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Ik denk iedere keer aan het eind van me blast om geen tren meer te pakken, ik haat tren en ik hou van tren.
dus meestal zoek ik wel iets om er naast te pakken. masteron is leuk maar krijg er best wat acne van op me rug. Boldenone is fijn, volle look en eetlust blijft wel goed. Nu voor het eerst met deca, zit nu op 3,5 week, krijg al een mooie volle look, echter eetlust word met de dag minder, hou geen vocht vast, heb af en aan al wat hoofdpijn.

Haha die haat-liefde relatie met tren komt me heel erg bekent voor! Als het uit je systeem is wil je weer een blast doen met tren erbij, maar zodra ik dan halverwege men blast ben en de sides van tren steken hun kop weer op dan wens ik weer dat ik wat anders had gebruikt haha

Achja, je bent jong en je wilt wat :p

Laatst bewerkt:
Heb dit weekend ook even wat cashew noten gehaald in de supermarkt, man wat zijn die dingen DUUR :O 15 € voor 500 gram?!?! Heb op musclemeat gekeken en daar hebben ze een kilo voor 12 euro. Wat een prijsverschil zeg :/ Toch maar daar bestellen want zo uit de supermarkt is niet te doen vind ik

In horeca centrales heb je cashewnoten 1600 gram voor rond de 16 euro

Ja zijn groothandels maar als particulier kan je er ook kopen, weet niet van waar je precies bent, in brugge heb je bv. ZB centrale

Ben van Limburg dus zal eens wat opzoeken! Thanks!

Gisteren rug en triceps gedaan, triceps ging een beetje stroef maar toch een goede training gehad, weer een paar nieuwe PRs gehaald :D

Rug
Pull ups 3x10 bodyweight
Lat pull down small grip 3x10 90 - 100 - 105kg => PR!! vorig PR was 100kg
T-bar row 3x10 50 - 60 - 70kg => PR!! 5kg zwaarder als vorige keer :D Het gaat nog steeds prima :p
Straight arm lat pull down 3x10 50 - 60 - 70kg => Is volgens mij ook een lichte PR verbetering maar voelde na de set steeds wat steken in men rechter lat :/

Triceps
Two hand behind the neck tricep dumbel extension 3x12 50 - 50 - 50kg => Hierbij gapen de mensen me echt aan :D Is wel moeilijk om die 50kg halter boven me hoofd te krijgen, hierdoor moet ik telkens iemand om hulp vragen. Met 40kg lukt het me nog prima maar 50kg voelt echt niet lekker aan men polsen/onderarmen
Skull crusher 3x10 40 - 45 - 40kg => terug naar 40kg gegaan in laatste set, hierdoor kon in de oefening veel beter uitvoeren, men triceps waren al echt moe van de vorige oefening
Tricep cable pushdown 3x15 => 50 - 60 - 70kg => Hier merkte ik echt dat men triceps op waren, normaal pak ik gemakkelijk 10-20kg meer op die laatste set, ik kon het nog zuiver uitvoeren maar merkte echt dat verzuring begon op te steken :p

Van morgen nog eens gewogen en toen zei de weegschaal al 87.8kg. En dit na 1 dag 300 kCals extra? Zal wel gewoon wat normale afwijking zijn ofzo. Ik zal me eind van de week nog eens wegen om zeker te zijn.

Gisteren borst en biceps aan de beurt geweest, armen waren helemaal kapot op het einde van de training, best een lekker gevoel :D

Borst
Incline dumbel press 3x10 36 - 38 - 40kg
Flat dumbel fly 3x10 24 - 26 - 28kg
Cable lower chest raises 3x10 20 - 25 - 30kg => Deze oefening voel ik echt overdreven goed, je kan je chest echt lekker opspannen bovenin en zorgt voor een mega pomp
Dips 3x20 bodyweight => weeral men dipriem vergeten :/ ik merkte hier wel dat men chest echt al meer uitgeput was als vorige week, zal door het extra gewicht op de chest raises komen

Biceps
Hammer Curl 3x10 (10x per kant obviously) 22 - 24 - 26kg => PR!! Haha 26kg clean :D Ik denk er is nog geen training geweest waar ik nog geen PR heb behaald tot nu :p
Concentration Curl 3x10 14 - 18 - 18kg
EZ-bar curl (7x wide, 7x normal, 7x narrow grip) 20 - 30 - 30kg

Van morgen nog eens gewogen en het gewicht stond op 87.9 ~ 88.0 :D Gaat nog steeds goed dus :)

Gaat lekker hier zo te lezen! :thumbs:

Vandaag waren de schouders en traps weer aan de beurt

Schouders
Dumbel press 3x10 - 20 - 30 - 34kg => PR! Dit was wel echt zwaar en vind de oefening een beetje lijp :p ik doe liever military press
Dumbel side raises 3x10 - 13 - 15 - 17kg => PR! :D Normaal kon ik dit al maar dan meer met gooien, nu alles mooi zuiver uitgevoerd :D
Lateral raises 3x10 - 7 - 7 - 9kg => zeer zware oefening vind ik! Maar wel een heerlijke pomp in men schouders
Face pulls 3x10 - 100 - 105 - 110kg

Traps
Shrugs 3x20 - 50 - 50 - 50kg => ik zou gemakkelijk meer herhalingen kunnen doen, gewoon dat men grip in men rechterhand al begint te falen rond 13-14 herhalingen :/

Heb voor de rest nog een foto gemaakt :)

20141212_154653.jpg

Vandaag waren de schouders en traps weer aan de beurt

Schouders
Dumbel press 3x10 - 20 - 30 - 34kg => PR! Dit was wel echt zwaar en vind de oefening een beetje lijp :p ik doe liever military press
Dumbel side raises 3x10 - 13 - 15 - 17kg => PR! :D Normaal kon ik dit al maar dan meer met gooien, nu alles mooi zuiver uitgevoerd :D
Lateral raises 3x10 - 7 - 7 - 9kg => zeer zware oefening vind ik! Maar wel een heerlijke pomp in men schouders
Face pulls 3x10 - 100 - 105 - 110kg

Traps
Shrugs 3x20 - 50 - 50 - 50kg => ik zou gemakkelijk meer herhalingen kunnen doen, gewoon dat men grip in men rechterhand al begint te falen rond 13-14 herhalingen :/

Heb voor de rest nog een foto gemaakt :)

Gaat goed!
Gebruik je straps? Is misschien handig om deze te gebruiken...
Mijn grip is ook niet mijn sterkste punt en kan me heel goed helpen met straps. De 200+ deadlift is mijn grip te zwak voor maar met straps geen probleem

Gaat goed!
Gebruik je straps? Is misschien handig om deze te gebruiken...
Mijn grip is ook niet mijn sterkste punt en kan me heel goed helpen met straps. De 200+ deadlift is mijn grip te zwak voor maar met straps geen probleem

Nou ik was eerder aan't denken om men grip proberen te versterken, maar straps zijn natuurlijk een briljant idee! Dat ik daar niet zelf aan heb gedacht :p ik heb er notabene hier thuis liggen. Straks even in men sporttas gooien :D

Kijk die aders over de schouders komen :)

Thanks :) Aders op schouders komen echt goed uit, vooral tijdens het trainen :)

Vandaag waren rug en triceps weer aan de beurt, weer een paar nieuwe PRs gezet :)

Rug
Pull ups wide grip 3x10 bw
Pull down small grip 3x10 90 - 100 - 110kg => PR! => wel maar 6x maar toch :)
T-bar row 3x10 60 - 70 - 80kg => PR! => toch weer 5kg meer als vorige keer :)
Lateral rows 3x10 60 - 70 - 75kg

Triceps
Behind the neck two hand tricep extension 3x10 50 - 50 - 50kg
Skull crusher 3x10 35 - 45 - 55kg => PR! => die laatste set was écht zwaar, had bijna echt men schedel gecrushed :p
Weighted bench dips 3x10 40 - 60 - 80kg => PR! => Normaal max 60kg op de beentjes, vandaag 80 geprobeerd en ging eigenlijk zeer goed :) wel voorzichtig zijn met men schouders met deze oefening.

Gewicht vanmorgen was 86,7kg, het schommelt tussen de 86 en 88 in nu, in het weekend eet ik meestal wat slechter en denk dat dit niet echt helpt. :p

Morgen komt men bestelling van MuscleMeat.nl aan en dan heb ik ook ineens men kg cashewnoten :p dan kunnen we kcals lekker uppen :)

Vorige week niet echt veel te loggen gehad, waren een paar slechtere trainingen tussen en heb weer wat pijn aan men linker biceps, deze pijn komt echt om de x weken weer eens zijn kop op steken. Als gevolg daarvan niet zo zwaar kunnen trainen.
Deze week heb ik nog steeds pijn en ga vanavond dan ook geen biceps trainen, ik wou normaal kijken wat mijn PR op de bench is maar aangezien ik vorige keer ook bij deze oefening men biceps heb begaaid (in het negatieve gedeelte van de oefening) ga ik dit naar volgende week verschuiven.

Voor de rest heb ik men kCals wel weer wat omhoog geschroefd, heb wat extra rijst, havermout en cashewnoten toegevoegd waardoor ik nu op trotste 4385 kCals zit :)

Gewicht deze morgen was 88 rond (was vorige week terug gevallen naar 86-87 wegens slecht eten)

Gisteren was rug aan de beurt
Pull ups 3x10 bw
Pull down small grip 3x10 100 - 100 - 110kg
Wide grip row 3x10 70 - 75 - 80kg => deze kon ik gemakkelijk nog zwaarder maar moest het gewicht eerst een beetje 'zoeken' :p
Lateral straight arm pull down 3x10 60 - 70 - 75kg

Triceps
Rope tricep extension 3x10 50 - 60 - 65kg
Triceps pushdown 3x10 70 - 75 - 80kg
One arm behind the neck tricep extension 3x10 12 - 14 - 14kg

Volgens mij deze zondag de laatste volledige ml deca en tren gezet, voor dit weekend blijft er nog een klein beetje in het vial zitten. Ik ga dit gewoon op gebruiken en kijken hoe ver ik nog geraak met men extra kCals. Jammer genoeg kan ik tijdens de kerst periode wat minder trainen.

Laatst bewerkt:
Laat die PR's efkes liggen en concentreer je op pure spierstumulatie ;) Voor de meeste wil dit zeggen dat je het gewicht serieus verminderd en veeel minder last gaat hebben van deze kwaaltjes. Als je linker biceps helemaal niet meer mee wilt ben je véél verder van huis want dat is een spiergroep die je bijna met alle oefeningen gebruikt.
Sterker worden tijdens een kuur is leuk maar 9 keer op de 10 kunnen je pezen en aanhechtingen niet volgen.

Tijdens de feestdagen moet je vreten en rusten... Daarna gaan die trainingen dubbel zo goed haha :D

Yeah daar concentreer ik me nu ook op, ik kan niet al te zwaar gaan want dan krijg ik steken in men biceps.

Verder begint het eten me stilaan de keel uit te hangen haha :p laatste twee dagen de hele dag oprispingen enzo, kan elk moment gewoon kotsen als ik wil :p Denk dat het door de tren komt en omdat ik nu weer men kCals heb geupped. Kwestie van dat men maag zich weer moet aanpassen :p

Terug
Naar boven