AndroidHealthClinic

Test tren deca dbol

Lijkt me niet de beste manier om zoiets op te lossen:o. Elke AAS versterkt m'n gevoelens. Wel een beetje wisselende gevoelens door tren, maar zou er anders nog gewoon net zo erg, al dan niet erger, mee zitten als iets mis gaat. Nog niet meegemaakt iig, gezien ik nog geen relatie aan ben gegaan sinds ik aan de AAS zit. En dat ben ik ook even niet meer van plan:p

• Topic Starter Topic Starter
Hopeloos beter pas je je gedrag aan ipv het op te proberen lossen met tren als je zo veel verandert van de aas die je neemt moet je er niet van schrikken dat je chick je laat zitten.... dan ben je een compleet ander persoon zoals je hier zelf zegt.

Zegt iemand die gek is op tren :p

Dit gebeurt er dus wanneer er in relatietopics 'up the tren' wordt gepost :roflol:

Had ik nog nooit gelezen in elk geval

Ik denk dat je het anders moet oplossen, en niet met tren.

Misschien werd ik van test en deca wel een zachtgekookt eitje

Ga best wel lachen als ze je helemaal negeert wanneer je op tren ''dominant'' gaat proberen te doen :roflol:

Ja, dat zou heel ironisch zijn.
Tot nu toe gaat het redelijk goed gelukkig
Ik zei ik wil zekerheid dat je voor me gaat en anders niet
Daarna zei ik laat maar joh ga wel gewoon verder en toen wou ze morgen langskomen
Verwacht de tren A met 2/3 injects wel te voelen
Dus overmorgen

Relatietest op tren :roflol:
Voel me trouwens wel echt beter al dan gisteren

Lijkt me niet de beste manier om zoiets op te lossen:o. Elke AAS versterkt m'n gevoelens. Wel een beetje wisselende gevoelens door tren, maar zou er anders nog gewoon net zo erg, al dan niet erger, mee zitten als iets mis gaat. Nog niet meegemaakt iig, gezien ik nog geen relatie aan ben gegaan sinds ik aan de AAS zit. En dat ben ik ook even niet meer van plan:p

Je hebt gelijk.
Heb met tren ook 2x mee gemaakt dat je een stijgende lijn merkt de eerste 2 weken en daarna in een diepe put komt.
Dan voelt het alsof iedereen je in de steek laat en je er alleen voor staat
Gelukkig is het maar voor 2/3 weken :D
Wel slim dat je je niet wilt binden, maar als je een seksrelatie wilt opbouwen zoals ik
Met een meid die juist serieus wilt zijn moet ik me wel gedeeltelijk binden
Vind het een leuke uitdaging, alleen soms ga je op je bek
Alleen dan geen 100%, omdat je je nooit 100% gaf :D

OT:
Morgen even MT erin knallen, wat ik nog had liggen :D
Methyltrenielone

Ik heb er echt een goed gevoel over
Denk dat het goed gaat uitpakken !

Je hebt gelijk.
Heb met tren ook 2x mee gemaakt dat je een stijgende lijn merkt de eerste 2 weken en daarna in een diepe put komt.
Dan voelt het alsof iedereen je in de steek laat en je er alleen voor staat
Gelukkig is het maar voor 2/3 weken :D
Wel slim dat je je niet wilt binden, maar als je een seksrelatie wilt opbouwen zoals ik
Met een meid die juist serieus wilt zijn moet ik me wel gedeeltelijk binden
Vind het een leuke uitdaging, alleen soms ga je op je bek
Alleen dan geen 100%, omdat je je nooit 100% gaf :D
Gewoon iemand vinden waar je sowieso niks serieus mee wilt, zoals iemand van 14 jaar ouder met een kind:D

Gewoon iemand vinden waar je sowieso niks serieus mee wilt, zoals iemand van 14 jaar ouder met een kind:D

Haha heb ik geprobeerd
Had 1 van 34 met een kind, onder de tattoos, zwaar mishandeld door haar ex altijd, ex verslaafde aan bijna alles, echt een freak ze wou spuug in haar gezicht gesmeerd krijgen en b*ch slapt en gewurgd worden tot ze schuimbekte

Maar vertrouw zulke meiden niet
Ben te bang voor soa's etc haha
Liever 18-22 jaar

tren is wel egt n gevoelens killer of me moeder nou dood neer valt of de postcode loterij voor me deur staat Boeid me niks als ik maar kan gymen.
zou je test eve uppen naar 1000mg.

en weg met die borderliner word nooit wat die crazy chicks.

tren is wel egt n gevoelens killer of me moeder nou dood neer valt of de postcode loterij voor me deur staat Boeid me niks als ik maar kan gymen.
zou je test eve uppen naar 1000mg.

en weg met die borderliner word nooit wat die crazy chicks.

Haha icm 1g test was ik indd een kl***zak op tren :P bedankt voor de tip, maar zie af van de bloat
Als haar lichaam perfect is wil ik best wat extra moeite doen haha

Denk je zelf dat dit een goed idee is.
Ga eerst een kijken of het werkt als je off bent.

Haha heb ik geprobeerd
Had 1 van 34 met een kind, onder de tattoos, zwaar mishandeld door haar ex altijd, ex verslaafde aan bijna alles, echt een freak ze wou spuug in haar gezicht gesmeerd krijgen en b*ch slapt en gewurgd worden tot ze schuimbekte

Maar vertrouw zulke meiden niet
Ben te bang voor soa's etc haha
Liever 18-22 jaar
Dsn hrb je er ook gelijk de beste uit te pakken:o:o

Dsn hrb je er ook gelijk de beste uit te pakken:o:o

Dat was wel een freak ja haha
Ervaren vrouwen kunnen ook echt veel beter pijpen
Daar was ik wel nieuwsgierig naar
Maar dat gevoel na de seks van een soa test moeten doen, toen het condoom scheurde....
Nooit weer ! :roflol:

Denk je zelf dat dit een goed idee is.
Ga eerst een kijken of het werkt als je off bent.

Ik denk als ik off ga nu na 1.5 jaar dat ik me helemaal kut voel en niemand een relatie met me wil, wat voor relatie dan ook.
Laat staan een gedeeltelijk fysieke relatie, zoals mijn doel is en hierboven staat
Ik heb genoeg keuze uit vrouwen, maar ik wil perse haar.

Ik ben wel echt bang om off te gaan na zo lang, ga deze zomervakantie weg en wil dan ook 2/3 maandjes off gaan
Dan zaad laten testen, invriezen en dan weer on.

Ik denk als ik off ga nu na 1.5 jaar dat ik me helemaal kut voel en niemand een relatie met me wil, wat voor relatie dan ook.
Laat staan een gedeeltelijk fysieke relatie, zoals mijn doel is en hierboven staat
Ik heb genoeg keuze uit vrouwen, maar ik wil perse haar.

Ik ben wel echt bang om off te gaan na zo lang, ga deze zomervakantie weg en wil dan ook 2/3 maandjes off gaan
Dan zaad laten testen, invriezen en dan weer on.

oke ja ik dacht er even niet bij na dat je al zo lang on bent.

je moet het natuurlijk zelf weten, maar een relatie bouwen op jouw mentale staat die aangetast is door een cocktail van AAS is jezelf opzetten voor problemen.

Haha mooi om te lezen dit. Tren nodig hebben om een meisje met borderline ( die al makkelijk te beinvloeden zijn ) te kunnen domineren. Gvd wat ben je dan een fucking p*ssy.

• Like
Waarderingen: Wxng
Haha mooi om te lezen dit. Tren nodig hebben om een meisje met borderline ( die al makkelijk te beinvloeden zijn ) te kunnen domineren. Gvd wat ben je dan een fucking p*ssy.

Het is me 6 maanden gelukt, maar nu doorziet ze mij dat ik alleen seks wou.
Toch best lang volgehouden dus alleen zelf ook gevoelens opgelopen
Maar toch bedankt voor je mening zonder de nodige achtergrond kennis

1 ml MT en tren a geprikt voel me weer super :D
Tren kan dus heel potent zijn als anti depressiva :roflol:
Vandaar dus dat mensen vaak moeite hebben met eraf te gaan

Terug
Naar boven