AndroidHealthClinic

Test tren deca dbol

Niemand die wat zegt over het feit dat het een meisje is met borderline? :roflol:

Borderline lijkt mij alarm #1. Serieus, achter je laten dat soort types. Gaat je alleen maar narigheid bezorgen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is me 6 maanden gelukt, maar nu doorziet ze mij dat ik alleen seks wou.
Toch best lang volgehouden dus alleen zelf ook gevoelens opgelopen
Maar toch bedankt voor je mening zonder de nodige achtergrond kennis

1 ml MT en tren a geprikt voel me weer super :D
Tren kan dus heel potent zijn als anti depressiva :roflol:
Vandaar dat veel mensen ook moeite hebben met er af te gaan
Niemand die wat zegt over het feit dat het een meisje is met borderline? :roflol:

Borderline lijkt mij alarm #1. Serieus, achter je laten dat soort types. Gaat je alleen maar narigheid bezorgen.

Het is zo moeilijk
ze kunnen zo mooi zijn :(

Het is me 6 maanden gelukt, maar nu doorziet ze mij dat ik alleen seks wou.
Toch best lang volgehouden dus alleen zelf ook gevoelens opgelopen
Maar toch bedankt voor je mening zonder de nodige achtergrond kennis

1 ml MT en tren a geprikt voel me weer super :D
Tren kan dus heel potent zijn als anti depressiva :roflol:
Vandaar dus dat mensen vaak moeite hebben met eraf te gaan
toch een soa opgelopen

Graag reacties mbt ervaringen of meningen hoe het uitpakt
Ik plaats het hier, omdat ik denk dat veel van ons hier last van hebben gehad
Dat vraagt best wat lef, omdat ik dit verder met niemand kan bespreken en sommige hier weten ook wie ik ben in real life
Bodybuilders trekken meiden aan die zelf behoefte van bevestiging nodig zijn en graag een dominante man willen
En bijna iedereen hier heeft wel ervaringen met tren en relaties met de females

Ik had sowieso nog veel tren liggen en daarom leek me dit (de vakantie) een goed moment deze op te maken en in deze situatie al helemaal.
Dat heeft mij net die grens over laten gaan, icm veel stims en die meid liep ik een depressie op dus ik moet drastisch veranderingen maken om dit voortijdig te ontlopen.
Laat tren nou net een middel zijn dat je gevoelens onderdrukt of juist kan versterken na mate je er langer op zit (vandaar de korte periode)
Ook onderdrukt het je serotonine, waardoor ik dus minder verliefd ga zijn en haar minder geweldig maak en waardeer in mijn hoofd

Zo raar is het volgens mij helemaal niet en mensen die bijna continue op tren zitten of er bijna altijd mee kuren hoeven het niet voor deze doeleinden te gebruiken
Onbewust is het juist vanwege het effect op tren op je psyche, wat tren verslavend kan maken
Want er zijn betere en vooral gezondere alternatieven voor massa

Je zegt net dat je feels hebt opgelopen. Don't shoot the messenger maar je wilt hoe dan ook niet met een borderliner verstrikt raken.

Klopt. Diep van binnen weet ik dat dit het beste is, maar ik kan haar niet met een ander zien
Everybody keeps telling me this

Jongen, jij wordt bespeeld. Jij denkt van niet maar mensen die borderline hebben zijn zelf doorgewinterde manipulators. Je denkt dat je ze in de tang hebt, maar ondertussen hebben ze jou allang waar ze je hebben willen.

Ik spreek uit ervaring en je gaat jezelf alleen maar pijn doen op langere termijn. In het begin lijkt het altijd leuk, en lijkt het ook allemaal prima onder controle. Totdat het te laat is en alle problemen er al zijn, en geloof me dat heb je zelf pas als laatste door omdat zo'n iemand je gemanipuleerd heeft!

Even zonder dollen, je wilt toch niet verdere gevoelens ontwikkelen voor een borderliner. En je bent daarin al te ver gegaan want je hebt inmiddels al gevoelens, daar terwijl je haar alleen wilde voor sex.. Nogmaals, je wordt zonder dat je het doorhebt al bespeeld

Klopt. Diep van binnen weet ik dat dit het beste is, maar ik kan haar niet met een ander zien
Everybody keeps telling me this
Ik denk dat iedereen dit wel heeft met een chick waar ze feels voor hebben.
Net wat hierboven wordt gepost, je wordt bespeeld. Het enige wat ik je mee kan geven is dat je die borderliner dumpt en een andere chick zoekt.
Een bloedverwant van mij is getrouwd geweest met een borderliner waarbij het resultaat is: hele fucking leven is een puinhoop geworden. Geloof me, hij is niet de enige.

Wat betreft tren zetten, das een persoonlijke keuze. Maar houdt er wel rekening mee dat je in een emotionele achtbaan kan belanden door deze situatie tussen jou en die chick, en dan je dan tren erbij zet vergroot het risico in negatief opzicht. Als je heel zeker weet dat jij zo'n situatie de baas bent kan je het zetten, al denk ik niet dat het verstandig is omdat je waarneming verandert over bepaalde dingen/gebeurtenissen.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om in een stressvolle tijd iets als tren te zetten. Dan heb ik binnen no time zo'n Wilde Westen gevoel qua dat ik iedereen wel overhoop kan schieten in gedachten, echt helpen doet dat mij niet in zo'n geval

Wat betreft tren zetten, das een persoonlijke keuze. Maar houdt er wel rekening mee dat je in een emotionele achtbaan kan belanden door deze situatie tussen jou en die chick, en dan je dan tren erbij zet vergroot het risico in negatief opzicht. Als je heel zeker weet dat jij zo'n situatie de baas bent kan je het zetten, al denk ik niet dat het verstandig is omdat je waarneming verandert over bepaalde dingen/gebeurtenissen.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om in een stressvolle tijd iets als tren te zetten. Dan heb ik binnen no time zo'n Wilde Westen gevoel qua dat ik iedereen wel overhoop kan schieten in gedachten, echt helpen doet dat mij niet in zo'n geval

Je hebt helemaal gelijk.
Ik beland na een paar weken ook in een emotionele achtbaan, waar iedereen mij in de steek laat en ik alleen maar morbide gedachtes heb en mensen ga haten
Bedankt voor je begrip

Klopt, op tren zie je iedereen rond je als een untermensch. Zou er zelf nooit serieuze beslissingen op maken ook al lijken ze op de moment zelf zo logisch. Als je off tren gaat sta je soms echt versteld van je eigen gedrag de weken ervoor.

Voor hetzelfde geld zet je verliefdheid zich door en blaas je alle bruggen op met mensen die je veel dierbaarder zijn of op je werk omdat het je toch geen f**k kan schelen op dat moment.

In mijn ogen bevind je je op glad ijs. Op tren en verliefd op een borderliner. Elk van die dingen afzonderlijk is mentaal al niet eenvoudig.

• Like
Waarderingen: Wxng
Niet iedereen is geschikt voor tren ;)

Je kan met andere middelen ook mooi fysiek bouwen.

fl**ker er lekker uit.

Terug
Naar boven