JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat veel mensen ook moeite hebben met er af te gaanHet is me 6 maanden gelukt, maar nu doorziet ze mij dat ik alleen seks wou.
Toch best lang volgehouden dus alleen zelf ook gevoelens opgelopen
Maar toch bedankt voor je mening zonder de nodige achtergrond kennis
1 ml MT en tren a geprikt voel me weer super
Tren kan dus heel potent zijn als anti depressiva![]()
Niemand die wat zegt over het feit dat het een meisje is met borderline?
Borderline lijkt mij alarm #1. Serieus, achter je laten dat soort types. Gaat je alleen maar narigheid bezorgen.

toch een soa opgelopenHet is me 6 maanden gelukt, maar nu doorziet ze mij dat ik alleen seks wou.
Toch best lang volgehouden dus alleen zelf ook gevoelens opgelopen
Maar toch bedankt voor je mening zonder de nodige achtergrond kennis
1 ml MT en tren a geprikt voel me weer super
Tren kan dus heel potent zijn als anti depressiva
Vandaar dus dat mensen vaak moeite hebben met eraf te gaan
Je wordt gebruikt man. Serieus, tren of niet, dumpen die handel.

Je wordt gebruikt man. Serieus, tren of niet, dumpen die handel.
Je zegt net dat je feels hebt opgelopen. Don't shoot the messenger maar je wilt hoe dan ook niet met een borderliner verstrikt raken.De eerste 6 maanden gebruikte ik haar wil weer dat het zo is als het was
Je zegt net dat je feels hebt opgelopen. Don't shoot the messenger maar je wilt hoe dan ook niet met een borderliner verstrikt raken.
Ik denk dat iedereen dit wel heeft met een chick waar ze feels voor hebben.Klopt. Diep van binnen weet ik dat dit het beste is, maar ik kan haar niet met een ander zien
Everybody keeps telling me this
Wat betreft tren zetten, das een persoonlijke keuze. Maar houdt er wel rekening mee dat je in een emotionele achtbaan kan belanden door deze situatie tussen jou en die chick, en dan je dan tren erbij zet vergroot het risico in negatief opzicht. Als je heel zeker weet dat jij zo'n situatie de baas bent kan je het zetten, al denk ik niet dat het verstandig is omdat je waarneming verandert over bepaalde dingen/gebeurtenissen.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om in een stressvolle tijd iets als tren te zetten. Dan heb ik binnen no time zo'n Wilde Westen gevoel qua dat ik iedereen wel overhoop kan schieten in gedachten, echt helpen doet dat mij niet in zo'n geval
Ik zou dit even doorlezen als ik jou was: https://forum.bodybuilding.nl/topics/ervaringen-met-borderline.401332/
Wat betreft tren zetten, das een persoonlijke keuze. Maar houdt er wel rekening mee dat je in een emotionele achtbaan kan belanden door deze situatie tussen jou en die chick, en dan je dan tren erbij zet vergroot het risico in negatief opzicht. Als je heel zeker weet dat jij zo'n situatie de baas bent kan je het zetten, al denk ik niet dat het verstandig is omdat je waarneming verandert over bepaalde dingen/gebeurtenissen.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om in een stressvolle tijd iets als tren te zetten. Dan heb ik binnen no time zo'n Wilde Westen gevoel qua dat ik iedereen wel overhoop kan schieten in gedachten, echt helpen doet dat mij niet in zo'n geval
30iu gh ed?Niet iedereen is geschikt voor tren
Je kan met andere middelen ook mooi fysiek bouwen.
fl**ker er lekker uit.