- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Dat werkt voor iedereen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom wil je een chick die jou pas wil als jij haar niet wilt? Klinkt alsof ze ernstige daddy-issues heeft.
Lekker dood laten vallen zulke wijven.
Ze wilt me inderdaad pas als ik zeg haar niet te willen.
Eerder gebruikte ik de omgekeerde psychologie perfect op haar, maar nu blijkt dat ineens lastig door de opkomende feelings, waarzij weer misbruik van maakt
Haha mooi om te lezen dit. Tren nodig hebben om een meisje met borderline ( die al makkelijk te beinvloeden zijn ) te kunnen domineren. Gvd wat ben je dan een fucking p*ssy.

Waarom wil je een chick die jou pas wil als jij haar niet wilt? Klinkt alsof ze ernstige daddy-issues heeft.
Lekker dood laten vallen zulke wijven.
Had best wel een hoge pet op van Daadkrachtig, maar na dit topic....wow... :')

Een meid met een knappe snoet en mooi lichaam kan een man zijn geest nogal vertroebelen![]()
Tren kan je geest ook vertroebelen. Daadkrachtig plaatst zichzelf in een emotionele rollercoaster, geeft die chick de schuld, en denkt het vervolgens op te lossen met tren.Een meid met een knappe snoet en mooi lichaam kan een man zijn geest nogal vertroebelen![]()
Tren kan je geest ook vertroebelen. Daadkrachtig plaatst zichzelf in een emotionele rollercoaster, geeft die chick de schuld, en denkt het vervolgens op te lossen met tren.

Wou jullie even laten weten dat ze terug
Kwam als een hond met de staart tussen de benen
Hoge pet van mij op of niet
It worked
Jullie vergeten de werking van tren op het onbewuste instinct van het andere geslacht
Tot nu toe is mijn ervaring hoe androgener het middel hoe wanhopiger de vrouw om iets serieus met je op te bouwen.
Je geeft ze een gevoel van zekerheid en bescherming
Besef dat ik normaal nooit tren neem of aanraad en nu maar 3 weekjes en mij afvroeg of het zou werken en ik had het sowieso nog liggen en over.
Was sowieso van plan het op te maken en ik was zelf benieuwd naar het effect en de rollen zijn na vanavond 100% omgedraaid
Waarschijnlijk toen ze me zag rook ze het hoge androgenen gehalte en werd ze een wanhopig opgewonden meisje
Dat had ik al verwacht, had de tren sowieso wel opgemaakt ongeacht de situatie
Toch zonde! 2 pakjes hoge kwaliteit tren a weg gooien
Jammer @Biomek

A match made in borderline heaven,kan niet slecht aflopen
Jij hebt tren nodig om een vrouw een veilig gevoel te geven?![]()

Nee was een leuke test aangezien ze makkelIjk beinvloedbaar zijn
Ach man wat doe je hier nog
Had jij niet al waarschuwingen gekregen omdat je alle topics spamde
Als je niks zinnigs te melden hebt post niet in me topic
Nee was een leuke test aangezien ze makkelIjk beinvloedbaar zijn
Ach man wat doe je hier nog
Had jij niet al waarschuwingen gekregen omdat je alle topics spamde
Als je niks zinnigs te melden hebt post niet in me topic
Jammer? Wat jammer is is dat je jezelf er nog probeert uit te lullen ook. Typisch tren.Wou jullie even laten weten dat ze terug
Kwam als een hond met de staart tussen de benen
Hoge pet van mij op of niet
It worked
Jullie vergeten de werking van tren op het onbewuste instinct van het andere geslacht
Tot nu toe is mijn ervaring hoe androgener het middel hoe wanhopiger de vrouw om iets serieus met je op te bouwen.
Je geeft ze een gevoel van zekerheid en bescherming
Besef dat ik normaal nooit tren neem of aanraad en nu maar 3 weekjes en mij afvroeg of het zou werken en ik had het sowieso nog liggen en over.
Was sowieso van plan het op te maken en ik was zelf benieuwd naar het effect en de rollen zijn na vanavond 100% omgedraaid
Waarschijnlijk toen ze me zag rook ze het hoge androgenen gehalte en werd ze een wanhopig opgewonden meisje
Dat had ik al verwacht, had de tren sowieso wel opgemaakt ongeacht de situatie
Toch zonde! 2 pakjes hoge kwaliteit tren a weg gooien
Jammer @Biomek