XXL Nutrition

Test/tren of Orals

iLoco

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Dag buffels,

Ik wil van de zomer mijn tweede kuur starten, ben net klaar met een test only op 500mg.

Ik twijfel om net voor de zomer een test/tren kuur te starten. Een vriend van mij probeerde mij over te halen Door te zeggen dat ik beter naturel kan cutten om vervolgens een stack te pakken van winstrol/anavar/tbol om zo veel voller en droger te staan van de zomer.

Wat denken jullie dat beter is? Cutten op test tren, of aan het einde van mijn cut de stack pakken?

Wat een onzin @ stack winny/ana/tbol.

250/400 test/tren, ideale cutkuurtje imo.

Dag buffels,

Ik wil van de zomer mijn tweede kuur starten, ben net klaar met een test only op 500mg.

Ik twijfel om net voor de zomer een test/tren kuur te starten. Een vriend van mij probeerde mij over te halen Door te zeggen dat ik beter naturel kan cutten om vervolgens een stack te pakken van winstrol/anavar/tbol om zo veel voller en droger te staan van de zomer.

Wat denken jullie dat beter is? Cutten op test tren, of aan het einde van mijn cut de stack pakken?

Als je je lever wilt verneuken moet je lekker die stack nemen!

test + tren laat die orals maar achter wegen :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik was ook al van plan om test tren te doen. Maar hij was er zo van overtuigd omdat hij weer iemand kende die hey ook zo had gedaan en die stond er zo droog bij. Volgens mij zou het dan zelfs een stack zijn van 25mg winny/tbol/anavar ieder. Aanslag op je lever denk ik zo

Als je je lever wilt verneuken moet je lekker die stack nemen!
Dat hangt altijd nog van de dosis af, maar ik zie ook niet in waarom je zo'n ingewikkelde oral stack zou moeten nemen om te cutten.
Ik zou gewoon cutten op test only of eventueel test/tren. Voordeel van tren is dat je harder uit je kuur komt en dat je eetlust minder is met tren.

Ik heb de eetlust van een paard op tren.. Helaas..

Ik was ook al van plan om test tren te doen. Maar hij was er zo van overtuigd omdat hij weer iemand kende die hey ook zo had gedaan en die stond er zo droog bij. Volgens mij zou het dan zelfs een stack zijn van 25mg winny/tbol/anavar ieder. Aanslag op je lever denk ik zo
Tja, de neef van mijn overbuurjongen en daar dan weer de vriend van zijn broer van...
Ik ken die verhalen...

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Ik heb de eetlust van een paard op tren.. Helaas..
Meen je dat nou? Mijn eetlust is echt helemaal naar de klote en ik hoor dat van andere ook. Desondanks gain ik toch altijd nog wat op tren terwijl ik dan niet genoeg eet.

Test/tren en T3 er bij knallen!!

Terug
Naar boven