AndroidHealthClinic

testesteron te laag, wat doen? kuren of niet?

ja alle exo toegediende test onderdrukt.Ip zal je eigen hormoonspiegel omhoog gaan door de nolva.Om dat nu nog eens extra te verhogen,zou tegenstrijdig zijn

Waarom zou HCG niet in dit kader passen?

HCG onderdrukt ook.
FSH en LH worden door je hypofise uitgescheide bij nolva gebruik.Pregnyl mimict deze hormonen,zodat je testes wel weer aan de gang zijn,alleen je hypofise nog niet,die blijft weer door de pregnyl buiten werking

En clomifeen? Dat laat de hypofyse iig wel het werk doen...

• Topic Starter Topic Starter
mijn nakuur zag er als volgt uit:

4 weken 20 mg nolva... Ik merk wel een libido vermindering maar niet overdreven, ik hou mijn massa nog tamelijk goed vast. Mss was mijn nakuur niet echt wat het moets zijn... Heeft het nog zin om nu een paar weken aan de nolva e zitten?

Stel dat ik weer kuur, zal dit verdere gevolgen hebben voor mijn herstel na de kuur??

HCG onderdrukt ook.
FSH en LH worden door je hypofise uitgescheide bij nolva gebruik.Pregnyl mimict deze hormonen,zodat je testes wel weer aan de gang zijn,alleen je hypofise nog niet,die blijft weer door de pregnyl buiten werking

Maar stel dat je nou 6 weken nolva pakt op 20mg per dag en dan de eerste 2 weken om de dag 500iu hcg neemt. Dan gaan je ballen weer over tot actie en dan komt er nog 4 weken nolva achteraan.

Is dat geen idee ?

hahaha het was nog erg vroeg toen ik zijn vraag las en ik had dus niet gezien dat ie eigenlijk net pas uit een kuur komt...ik zou het gewoon eens een tijdje afwachten en niets doen en over een drie maand nog eens laten testen...

Maar stel dat je nou 6 weken nolva pakt op 20mg per dag en dan de eerste 2 weken om de dag 500iu hcg neemt. Dan gaan je ballen weer over tot actie en dan komt er nog 4 weken nolva achteraan.

Is dat geen idee ?

dat is gewoon een protocool voor een normale nakuur

En clomifeen? Dat laat de hypofyse iig wel het werk doen...

clomid laat de eerste tijd de hypo werken,en staopt na een steady state met de eigenschappen.Maw,het werkt niet meer goed.Nolva daarintegen,blijft constant prikkelen.

Clomid is imo ook bagger voor je oogboldruk,en je voelt je er zo k*t door,depri,emotioneel,ik vind het nix

• Topic Starter Topic Starter
Ja op zich niet gek om nog eens te doen toch. Ik denk dat het wel kan schelen om nog eens een nakuur te doen eigenlijk.

dat denk ik ook.

Ik heb weer mijn bloed laten te testen. Mijn totaal testo is ietjes beter tov 5 weken geleden nl -1.8 (2.6 is minimum). Misschien dan toch beginnen met 20 mg nolva voor een paar weken.

niet?

wat ook een aanrader is is tribulus, staat bekend als een niet werkend supplement maar helpt mijn libido ver na een kuur flink op te krikken. ik weet niet wat het met je test aanmaak zal doen...

ja zou het week of 4 pakken,en bij 3 weken prikken of er goede waardes zijn.
Pak zeker goede nolva dit keer

misschien als TRT een paar weken nolva pakken.Bij mij gaat mijn test altijd van 9 naar 21 als ik dat gebruik op 20mg pd

he kriel een vraagje,
stel dat je hebt gekuurd met nakuur (nolva) en 4 maanden na je kuur blijkt dat je nog te weinig test aanmaakt.
zou je dan nog 1 potje nolvadex kunnen pakken??

misschien stomme opmerking, maar het tijdstip waarop bloed getrokken wordt is wel sterk van invloed op de uitslag van testosteron waarden.
Heb 1.5 jaar terug ook eens laten testen(nog voor ik tegoei uit mijn bed was) omdat ik nogal veel littekenweefsel aanmaakte.
Resultaat was ook te lage waardes, hoewel er bij mij weten niks mis is

misschien stomme opmerking, maar het tijdstip waarop bloed getrokken wordt is wel sterk van invloed op de uitslag van testosteron waarden.
Heb 1.5 jaar terug ook eens laten testen(nog voor ik tegoei uit mijn bed was) omdat ik nogal veel littekenweefsel aanmaakte.
Resultaat was ook te lage waardes, hoewel er bij mij weten niks mis is

Dit is zeker waar, onderschat variabelen als tijd en voeding niet. Het eenmalig prikken na je kuur voor je test waarden is niet overbodig maar is niet alles zeggend. Als je je goed voelt (libido) en 's ochtens wakker wordt met een tent maak jezelf dan niet gek.

Voor een tent is betrekkelijk weinig nodig.Mannen hebben ook een cyclus.Het is door een aantal weken heen ook nooit hetzelfde.Daarom moet jj zelf een beetje in kaart brengen.
Dat kan je gerust doen,door laten we zeggen 2x per maand met 2 weken tussentijd te laten prikken.MAAR het is zeker niet zo dat daar tientallen waardes mee gewonnen worden.Niet dat je week 1 op 5 zit,en week 3 op 21nm/l

he kriel een vraagje,
stel dat je hebt gekuurd met nakuur (nolva) en 4 maanden na je kuur blijkt dat je nog te weinig test aanmaakt.
zou je dan nog 1 potje nolvadex kunnen pakken??

Ja als HTR/TRT heb ik eens een paar mnd nolva gepakt,waardes waren hoog tijdens en na gebruik,kan je rustig eens doen

Terug
Naar boven