Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HCG onderdrukt ook.
FSH en LH worden door je hypofise uitgescheide bij nolva gebruik.Pregnyl mimict deze hormonen,zodat je testes wel weer aan de gang zijn,alleen je hypofise nog niet,die blijft weer door de pregnyl buiten werking
ja alle exo toegediende test onderdrukt.Ip zal je eigen hormoonspiegel omhoog gaan door de nolva.Om dat nu nog eens extra te verhogen,zou tegenstrijdig zijn
Maar stel dat je nou 6 weken nolva pakt op 20mg per dag en dan de eerste 2 weken om de dag 500iu hcg neemt. Dan gaan je ballen weer over tot actie en dan komt er nog 4 weken nolva achteraan.
Is dat geen idee ?
En clomifeen? Dat laat de hypofyse iig wel het werk doen...
dat is gewoon een protocool voor een normale nakuur
Ja op zich niet gek om nog eens te doen toch. Ik denk dat het wel kan schelen om nog eens een nakuur te doen eigenlijk.
misschien als TRT een paar weken nolva pakken.Bij mij gaat mijn test altijd van 9 naar 21 als ik dat gebruik op 20mg pd
misschien stomme opmerking, maar het tijdstip waarop bloed getrokken wordt is wel sterk van invloed op de uitslag van testosteron waarden.
Heb 1.5 jaar terug ook eens laten testen(nog voor ik tegoei uit mijn bed was) omdat ik nogal veel littekenweefsel aanmaakte.
Resultaat was ook te lage waardes, hoewel er bij mij weten niks mis is
he kriel een vraagje,
stel dat je hebt gekuurd met nakuur (nolva) en 4 maanden na je kuur blijkt dat je nog te weinig test aanmaakt.
zou je dan nog 1 potje nolvadex kunnen pakken??