AndroidHealthClinic

testesteron te laag, wat doen? kuren of niet?

Tsja, maar die tip van Jacky den Bels, Test toevoeging, da's toch geen TRT maar HRT, en brengt je eigen productie al helemaal niet op gang. Dan kan de vloeitjesman net zo goed z'n volgende kuur pakken of begrijp ik iets niet?

By the way TS, wat merk je van die lage levels, gebrek aan libido, massa moeilijk vasthouden? Of eigenlijk niets?

TRT = TEsteron replacement therapy

HRT= Hormone replacement therapy

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, maar die tip van Jacky den Bels, Test toevoeging, da's toch geen TRT maar HRT, en brengt je eigen productie al helemaal niet op gang. Dan kan de vloeitjesman net zo goed z'n volgende kuur pakken of begrijp ik iets niet?

By the way TS, wat merk je van die lage levels, gebrek aan libido, massa moeilijk vasthouden? Of eigenlijk niets?

Ik hou mijn massa relatief goed vast maar ik zet veel sneller vet aan, in dat optiek is het wat oppassen.

Mijn libido is wat minder, laat ons zeggen dat ik niet het inititatief neem er moet fysisch zijn contact zeg maar.

Maar als je weet dat je waardes niet OK zijn na 5 maanden dan zit je wel ff in een dipje met alle gevolgen van dien...

Ik heb de laatste 3 maanden tribilus genomen en MASS FX. Het heeft blijkbaar niets gedaan. Ik ga nu nogmaals 4 weken 20mg nolva nemen en nog eens mijn bloed laten checken. Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Naar boven