XXL Nutrition

Testosteron: Activate Xtreme

Dusky

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

ik ben nieuw hier op dit forum, dus ik hoop dat ik deze vraag op de goede plek stel:

Ik ben wat gaan kijken naar supplementen op het internet en ik heb wat geluisterd in de sportschool. Ik neem op het moment alleen extra proteïne in, maar mijn interesse is uitgegaan naar Testosteron. Nu kwam ik dit tegen op XXL nutrition:

http://www.xxlnutrition.nl/Driven-M86/Activate-Xtreme-P477

Mijn vraag is nu: Heeft iemand hier ervaringen mee? Is de werking in het echt ook zo glansrijk als de beschrijving op de website van XXL nutrition? Zitten er geen gevaarlijke stoffen in? Zijn er nog bijwerkingen? Want als de beschrijving klopt, dan lijkt me dat wel wat. Iemand anders uit mijn sportschool had echter ook eens een periode testosteron caps geprobeerd, maar bij hem werkte het niet. Het was alleen wel een ander product dan dit. Dat zal er vast ook invloed op hebben.

Hallo,

ik ben nieuw hier op dit forum, dus ik hoop dat ik deze vraag op de goede plek stel:

Ik ben wat gaan kijken naar supplementen op het internet en ik heb wat geluisterd in de sportschool. Ik neem op het moment alleen extra proteïne in, maar mijn interesse is uitgegaan naar Testosteron. Nu kwam ik dit tegen op XXL nutrition:

http://www.xxlnutrition.nl/Driven-M86/Activate-Xtreme-P477

Mijn vraag is nu: Heeft iemand hier ervaringen mee? Is de werking in het echt ook zo glansrijk als de beschrijving op de website van XXL nutrition? Zitten er geen gevaarlijke stoffen in? Zijn er nog bijwerkingen? Want als de beschrijving klopt, dan lijkt me dat wel wat. Iemand anders uit mijn sportschool had echter ook eens een periode testosteron caps geprobeerd, maar bij hem werkte het niet. Het was alleen wel een ander product dan dit. Dat zal er vast ook invloed op hebben.

Het is zeker geen wonder product. En die beschrijvingen moet je niet te serieus nemen. Dit soort natuurlijke testboosters werkt imo niet in die mate dat je er merkbaar spiermassa mee wint.
Van het belangrijkste ingredient in activate Extreme, urtica diotica (divanil), is wel bewezen dat het je test-gehalte verhoogd. Natuurlijk niet vergelijkbaar met hormonale producten.

Maar naar mijn mening is het, net als andere natuurlijke test-boosters, zijn geld niet waard. Er zijn andere supps waar je meer aan gaat hebben, zeker op je 19de.

heb het zelf geprobeerd, kan niet zeggen dat ik er maar ook iets van gemerkt hebt :)

Zelf ooit 2 potjes geprobeerd.
Krachtstijging was merkbaar.
Mijn persoonlijke mening.

• Topic Starter Topic Starter
Dus... 3 totaal verschillende ervaringen. Handig. :p

@ WillyW:

Aan welke supps denk je dan? Mega Grow? Ik ben nu even de supplementen top 100 aan het bestuderen.

Laatst bewerkt:
werkt zoiezo niet :)

Misschien een idee om dat geld aan meer eten te besteden?
Ga je veel meer aan hebben.

Terug
Naar boven