Fitness Seller

Testosteron als cutter

amurige zei:
Ik heb een artikel gevonden, waarin staat dat Test een goede cutter kan zijn.

http://www.mesomorphosis.com/articles/ullis/growth-hormone.htm

Testosterone was recently found to be effective for fat loss in young men even in small doses. One recent study showed that men given only 100 milligrams per week of testosterone enanthate lost an average of six percent of their bodyfat after eight weeks.(6) 100 mg per week is generally considered a very low dose by bodybuilding standards.

Iemand hier ervaringen mee?

Ik heb dit een tijdje terug eens 4 weken gedaan om te proberen. Ik zette 0,5ml enanthaat per week. Ik was al een maand bezig met dieeten, maar dat ging met die 125mg/wk testo merkbaar beter. Mensen op mijn werk zeiden na de tweede week inene dat mijn kop smal begon te worden...

Toen ben ik 2 maanden later een kuurtje tren/testo gaan doen met hetzelfde (honger)dieet, omdat ik dacht dat dat misschien nog beter zou gaan. Alleen kon ik het weer niet laten om toch 500mg test pw te zetten, dus het werkte niet naar m'n zin! Ik zette heel veel vocht aan, dus leek meer opgeblazen. Uiteindelijk wel 4,5% vet kwijt geraakt, dus helemaal voor niks was het niet. Ik denk dat ik veel meer had verbrand als ik gewoon minder testo had genomen.
Maar oke, ik ben inmiddels weer 8 weken na m'n laatste spuit, dus zal het voor de zomer misschien nog gaan proberen. Ik had trouwens het idee dat kwa vetverbranding hier niks tegenop kan... wie weet.

lunatic zei:
Ik heb dit een tijdje terug eens 4 weken gedaan om te proberen. Ik zette 0,5ml enanthaat per week. Ik was al een maand bezig met dieeten, maar dat ging met die 125mg/wk testo merkbaar beter. Mensen op mijn werk zeiden na de tweede week inene dat mijn kop smal begon te worden...

Toen ben ik 2 maanden later een kuurtje tren/testo gaan doen met hetzelfde (honger)dieet, omdat ik dacht dat dat misschien nog beter zou gaan. Alleen kon ik het weer niet laten om toch 500mg test pw te zetten, dus het werkte niet naar m'n zin! Ik zette heel veel vocht aan, dus leek meer opgeblazen. Uiteindelijk wel 4,5% vet kwijt geraakt, dus helemaal voor niks was het niet. Ik denk dat ik veel meer had verbrand als ik gewoon minder testo had genomen.
Maar oke, ik ben inmiddels weer 8 weken na m'n laatste spuit, dus zal het voor de zomer misschien nog gaan proberen. Ik had trouwens het idee dat kwa vetverbranding hier niks tegenop kan... wie weet.

Hmm...interessant genoeg voor mij om het een poging te wagen dan.

Eerst ff dieten zonder aas totdat het erg langzaam gaat en dan wellicht deze methode gebruiken.

Het zou wel mooi zijn als het na verloop van tijd blijft werken ook. Maar dat zullen we wel zien dan :rolleyes:
Ik denk dat ik het eerst 6 weken ga plannen, maar als het nog steeds zijn werk doet, kan ik er natuurlijk 15 weken van maken. Een straf zal het iig niet zijn :D Want vooral zonder andere roids..het voelt gewoon zoooow lekker!!! Hoe kan iets wat zo goed voelt nou slecht zijn???

Tuurlijk kan test als cutter. Je komt er geen vet van bij. De meesten vermijden gewoon test bij het cutten omwille van het watergewicht, wat het wat moeilijker maakt om je vooruitgang in de gaten te houden. Maar zelfs dan nog is het ten sterkste aan te raden minstens 100 mg test bij je cut te gebruiken, voor gezondheidsredenen.

Big Cat zei:
Tuurlijk kan test als cutter. Je komt er geen vet van bij. De meesten vermijden gewoon test bij het cutten omwille van het watergewicht, wat het wat moeilijker maakt om je vooruitgang in de gaten te houden. Maar zelfs dan nog is het ten sterkste aan te raden minstens 100 mg test bij je cut te gebruiken, voor gezondheidsredenen.

Afhankelijk van je dieet natuurlijk :rolleyes:

Correct me if I'm wrong: Test zorgt voor een verhoogde metabolisme dus wanneer men op onderhoud eet zal je in verhouden meer vet verbranden, echter de hoeveelheid vocht (zoals BC zei) geeft een vertekend beeld van het bf%.

Terug
Naar boven