MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

lol

cools, als je tijd hebt, zou je een kijkje naar mijn waardes kunnen doen? Wat is jouw mening erover, en zijn er dingen die ik kan doen om ze te verbeteren? Ik heb nog nooit gekuurd, maar speel met de gedachte. Dingen die ik dan extra in de gaten moet houden? SHBG ligt bijv vrij hoog..

bloedwaardes.jpg

waar heb je die test laten doen en wat kostte dat?

Goede nachtrust
Hard trainen en een grote maaltijd (veel carbs) na het trainen
Goede verhouding in vetten
Veel trainen
Voldoende water drinken
Vitamine D3
(Evt. Multivitamine)

De rest is echt bijzaak, testboosters :roflol:

Iemand ervaring met testofuel? Lijkt bij vele non-believers de enige die echt werkte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.027
Goede nachtrust
Hard trainen en een grote maaltijd (veel carbs) na het trainen
Goede verhouding in vetten
Veel trainen
Voldoende water drinken
Vitamine D3
(Evt. Multivitamine)

De rest is echt bijzaak, testboosters :roflol:

Vit D is meteen al een testbooster hoor ;)

Hey Cools,
Ik ben me aan het inlezen over supps voor verhoging van test e.d. en kom tot volgende stack om na een cycle te draaien:
Voor verhoging van test:
vit D
phosphatidylserine
knoflookextract (hier zit ook maretak en meidoorn standaard bij)
EPA
magnesium en zink
Horny Goat weed

Ik lees dat mangosteen de beste en sterkste anti-oestrogeen is. Ideaal ook voor in een postcycle zou ik zo denken?

• #2.029
Hey Cools,
Ik ben me aan het inlezen over supps voor verhoging van test e.d. en kom tot volgende stack om na een cycle te draaien:
Voor verhoging van test:
vit D
phosphatidylserine
knoflookextract (hier zit ook maretak en meidoorn standaard bij)
EPA
magnesium en zink
Horny Goat weed

Ik lees dat mangosteen de beste en sterkste anti-oestrogeen is. Ideaal ook voor in een postcycle zou ik zo denken?

Knoflookextract is niet zo goed voor het maagslijmvlies. Meer info hierover op pagina 1, 6de post.

Magnesium is onnodig gezien dit meer dan voldoende in je voeding zit. Te hoog kan de kans op prostaatkanker ook verhogen. Zelfde voor zink in principe.

Fierce had me wat onderzoeken gestuurd ivm zink en prostaatkanker. En de conclusie is dat er alleen een verhoogde kans is bij doseringen van over de 100mg/dag.

Selenium inname is belangrijk ter voorkoming van kanker ook, dus altijd handig dit bij in te nemen voor de zekerheid.

http://www.webmd.com/prostate-cancer/news/20030701/too-much-zinc-linked-to-prostate-cancer

http://jnci.oxfordjournals.org/content/95/13/1004.full

Een lage inname 15mg/dag kan prostaatkanker zelfs voorkomen. Maar langdurig gebruik zou weer negatief kunnen zijn zoals aangegeven op webmd.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19235036

Zink zit meer dan voldoende in je voeding, dus supplementeren is eigenlijk geheel onnodig. Dit is zo voor de meeste vitamines en mineralen. Zeker bij bb'ers die gevarieerder en meer eten kan je al snel aan een teveel zitten.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het precies met d-aspartic inmiddels?

Hoe zit dat trouwens met Fosfatidylserine, is dit (theoretisch gezien) levenslang suppbaar?

Laatst bewerkt:
heb het er al even met cools over gehad maar welke waarden zijn nog meer interessant om te meten behalve progesteron, prolactine, vrije test, test & vit d.

heb even een bloedtest van iemand uit dit topic gepikt en zie er wat dingen bij staan die mogelijk ook interessant zijn;;
Oestradiol 0.12 nmol/l
LH 11 u/l
FSH 5.9 u/l
Testosteron 16 nmol/l
Sex HBG nmol/l
vr.andog.index 79.5

• #2.032
Hoe zit het precies met d-aspartic inmiddels?

Hoe zit dat trouwens met Fosfatidylserine, is dit (theoretisch gezien) levenslang suppbaar?

D-asparatic acid zou alleen bij oudere mensen goed werken. Bij jongeren vrijwel niet of beperkt. Plus je zit dan nog eens met mogelijke verhoging van aromatase en dus oestrogeen.

In principe kan het wel.

D-asparatic acid zou alleen bij oudere mensen goed werken. Bij jongeren vrijwel niet of beperkt. Plus je zit dan nog eens met mogelijke verhoging van aromatase en dus oestrogeen.

In principe kan het wel.

Ik dacht ik haal gewoon een potje daa en kijken wat het doet maar mijn libido lijkt wel hoger dan normaal... Zou je gebruiken niet aanraden dan?

Zelfde over phos... zou je gebruik ervan aanraden?

• #2.034
Ik dacht ik haal gewoon een potje daa en kijken wat het doet maar mijn libido lijkt wel hoger dan normaal... Zou je gebruiken niet aanraden dan?

Zelfde over phos... zou je gebruik ervan aanraden?

Is de moeite niet.

Phosphatidylserine raad ik wel aan ;)

Laatst bewerkt:
  • #2.036
Alright ga het binnekort wel een keer proberen, nog andere aanraders die een goede combi maken? Supp al d3.
Wat raad je qua hoeveelheid per dag aan?

Vitamine D 2000-5000iu/dag. Maar altijd bloedwaardes checken.

Fosfatidylserine 400-600mg/dag

Voor de rest zijn er geen middelen die je volcontinu kan nemen.

Vitamine D 2000-5000iu/dag. Maar altijd bloedwaardes checken.

Fosfatidylserine 400-600mg/dag

Voor de rest zijn er geen middelen die je volcontinu kan nemen.

Ik heb toevallig ietwat verhoogde ureum waardes, kan dat daarmee te maken hebben? Voor zover ik weet is de rest in orde, heb je nog specifieke waardes die getest zouden moeten worden?

Supp al langere tijd d5 5000ui a day.

• #2.038
Ik heb toevallig ietwat verhoogde ureum waardes, kan dat daarmee te maken hebben? Voor zover ik weet is de rest in orde, heb je nog specifieke waardes die getest zouden moeten worden?

Supp al langere tijd d5 5000ui a day.

Met je vitamine D inname? Kans is klein, maar toch voor de zekerheid je Vit D gehalte laten meten. Dit kan best tussen de 40-50 zijn.

Neem je nog iets anders? Artisjok extract (cypar) is goed voor je nieren en verhoogt je testosteron ook nog eens.

Met je vitamine D inname? Kans is klein, maar toch voor de zekerheid je Vit D gehalte laten meten. Dit kan best tussen de 40-50 zijn.

Neem je nog iets anders? Artisjok extract (cypar) is goed voor je nieren en verhoogt je testosteron ook nog eens.

Ik heb gister toevallig een stukje gelezen over overdosis d3 wat zeker tot ureum verhoging kan leiden. Ik ga dosis een stuk droppen en binnekort weer laten prikken.

• #2.040
Ik heb gister toevallig een stukje gelezen over overdosis d3 wat zeker tot ureum verhoging kan leiden. Ik ga dosis een stuk droppen en binnekort weer laten prikken.

Dan spreken we van bloedwaardes boven de 150 meestal. Kom je niet aan met 5000iu. Maar het is mogelijk dat jou lichaam een hogere omzetting heeft naar de actieve vorm en/of sterkere afbraak.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Dan spreken we van bloedwaardes boven de 150 meestal. Kom je niet aan met 5000iu. Maar het is mogelijk dat jou lichaam een hogere omzetting heeft naar de actieve vorm en/of minder sterker afbraak.

Terug
Naar boven