michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gezien de ingrediënten zie ik niks nieuws.Iemand ervaring met testofuel? Lijkt bij vele non-believers de enige die echt werkte.
Goede nachtrust
Hard trainen en een grote maaltijd (veel carbs) na het trainen
Goede verhouding in vetten
Veel trainen
Voldoende water drinken
Vitamine D3
(Evt. Multivitamine)
De rest is echt bijzaak, testboosters![]()

Hey Cools,
Ik ben me aan het inlezen over supps voor verhoging van test e.d. en kom tot volgende stack om na een cycle te draaien:
Voor verhoging van test:
vit D
phosphatidylserine
knoflookextract (hier zit ook maretak en meidoorn standaard bij)
EPA
magnesium en zink
Horny Goat weed
Ik lees dat mangosteen de beste en sterkste anti-oestrogeen is. Ideaal ook voor in een postcycle zou ik zo denken?
Hoe zit het precies met d-aspartic inmiddels?
Hoe zit dat trouwens met Fosfatidylserine, is dit (theoretisch gezien) levenslang suppbaar?
D-asparatic acid zou alleen bij oudere mensen goed werken. Bij jongeren vrijwel niet of beperkt. Plus je zit dan nog eens met mogelijke verhoging van aromatase en dus oestrogeen.
In principe kan het wel.
Ik dacht ik haal gewoon een potje daa en kijken wat het doet maar mijn libido lijkt wel hoger dan normaal... Zou je gebruiken niet aanraden dan?
Zelfde over phos... zou je gebruik ervan aanraden?

Is de moeite niet.
Phosphatidylserine raad ik wel aan![]()
Alright ga het binnekort wel een keer proberen, nog andere aanraders die een goede combi maken? Supp al d3.
Wat raad je qua hoeveelheid per dag aan?
Vitamine D 2000-5000iu/dag. Maar altijd bloedwaardes checken.
Fosfatidylserine 400-600mg/dag
Voor de rest zijn er geen middelen die je volcontinu kan nemen.
Ik heb toevallig ietwat verhoogde ureum waardes, kan dat daarmee te maken hebben? Voor zover ik weet is de rest in orde, heb je nog specifieke waardes die getest zouden moeten worden?
Supp al langere tijd d5 5000ui a day.
Met je vitamine D inname? Kans is klein, maar toch voor de zekerheid je Vit D gehalte laten meten. Dit kan best tussen de 40-50 zijn.
Neem je nog iets anders? Artisjok extract (cypar) is goed voor je nieren en verhoogt je testosteron ook nog eens.
Ik heb gister toevallig een stukje gelezen over overdosis d3 wat zeker tot ureum verhoging kan leiden. Ik ga dosis een stuk droppen en binnekort weer laten prikken.
Ik heb gister toevallig een stukje gelezen over overdosis d3 wat zeker tot ureum verhoging kan leiden. Ik ga dosis een stuk droppen en binnekort weer laten prikken.