MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Bezoekers in dit topic

Eerste gaat niet over het voorkomen van depressie, en de tweede concludeert:

Our analyses are consistent with the hypothesis that low vitamin D concentration is associated with depression, and highlight the need for randomised controlled trials of vitamin D for the prevention and treatment of depression to determine whether this association is causal.

En de derde studie is ook een associatiestudie.
 
Weet ik :p Er is niet veel meer momenteel. Nog een hoop studies ja, maar komt op zelfde neer. Maar het maakt een goede kans dat het werkt hiervoor.

Ik ga eens even kijken hoe het staat met verder onderzoek ter voorkoming van prostaatkanker.
 
Weet ik :p Er is niet veel meer momenteel. Nog een hoop studies ja, maar komt op zelfde neer. Maar het maakt een goede kans dat het werkt hiervoor.
Wat ik dus al zei; alleen associatiestudies.
 
Wat ik dus al zei; alleen associatiestudies.

Momenteel wel, maar telt het niet dat ik er sterk in geloof? In principe zou het placebo effect voor zekerheid moeten zorgen.
 
Wat denken jullie over het cyclen van low dose clomid voor het boosten van LH / test?
 
Alleen handig als je testosteron te laag is. Ook moeten je leydig cellen goed reageren. Maar low dose 25mg/dag kan.
 
Alleen handig als je testosteron te laag is. Ook moeten je leydig cellen goed reageren. Maar low dose 25mg/dag kan.

Dus stel mijn test stijgt door bijv. 4 weken clomid 25 ed, en ik stop met het gebruik, zal de 'gewonnen' stijging dan blijven op het moment dat er mee gestopt wordt?

En de laatste tijd lees ik veel over het supplement van het mineraal Boron. Deze zou SHBG en oestrogeen verlagen, en (vrije) test verhogen. Bekend mee?
 
Dus stel mijn test stijgt door bijv. 4 weken clomid 25 ed, en ik stop met het gebruik, zal de 'gewonnen' stijging dan blijven op het moment dat er mee gestopt wordt?

En de laatste tijd lees ik veel over het supplement van het mineraal Boron. Deze zou SHBG en oestrogeen verlagen, en (vrije) test verhogen. Bekend mee?

Dat is de vraag. Even hoog als tijdens clomid gaat het niet zijn, maar kan wel hoger zijn dan voorheen. Maar kan ook zijn van niet.

Ben ik bekend mee maar of het werkt is niet zeker en te hoge doseringen is niet aan te raden.
 
Er zijn onderzoeken beschikbaar alhoewel dit nog beter onderzocht moet worden. Er is alvast geen onderzoek dat tegendeel bewijst.

Bedoel je hiermee dat is aangetoond dat Xtreme Test 100% zeker de testosteron verhoogd of?
 
sinds ik vitamine d supp scoor ik hoger op vitamine d bloedtests en dat is meteen het enige duidelijke korte termijn verschil wat het voor mij gemaakt heeft :)
 
Dat is de vraag. Even hoog als tijdens clomid gaat het niet zijn, maar kan wel hoger zijn dan voorheen. Maar kan ook zijn van niet.

Ben ik bekend mee maar of het werkt is niet zeker en te hoge doseringen is niet aan te raden.

Dus opzich is het ideaal om tijdens een cut clomid te pakken? Meer (vrij)test en minder e2.

Ik ga nu elke dag 200 gram rozijnen toevoegen, wat 6 gram boron bevat. Is kijken of ik iets merk over een tijdje.
 
Bedoel je hiermee dat is aangetoond dat Xtreme Test 100% zeker de testosteron verhoogd of?

De bestanddelen erin zouden oestrogeen verlagen (check eerste post) en dus testosteron verhogen.
 
sinds ik vitamine d supp scoor ik hoger op vitamine d bloedtests en dat is meteen het enige duidelijke korte termijn verschil wat het voor mij gemaakt heeft :)

Daar dient het ook vooral voor :p Is gezond. Verhoging testosteron kan je ook altijd eens testen.
 
Dus opzich is het ideaal om tijdens een cut clomid te pakken? Meer (vrij)test en minder e2.

Ik ga nu elke dag 200 gram rozijnen toevoegen, wat 6 gram boron bevat. Is kijken of ik iets merk over een tijdje.

Dan zou kunnen, maar kan ook slecht zijn voor je gewrichten bv.

Is veel suiker/frustose rozijnen.
 
Dan zou kunnen, maar kan ook slecht zijn voor je gewrichten bv.

Is veel suiker/frustose rozijnen.

En over low dose aro als standalone lees ik ook echt veel goede berichten. Verhoogd IGF-1, vrije test, test en verlaalgd e2 en shgb.

Wat prefeer jij als je tussen clomid en aro moest kiezen als natty test booster?
 
Heeft er iemand DHEA gebruikt die onder de 30 jaar was?
- Wat was het effect?
- Eventuele bijwerkingen?

Zou boven de 100mg per dag een effect hebben voor spiermassa als je onder de 30 jaar bent?
 
  • Like
Waarderingen: 80TM
Hey Cools,

Tot hoelang na je nakuur raad je extreme test aan om te gebruiken na een 10 weken 500 test kuur?

Danku alvast.
 
En over low dose aro als standalone lees ik ook echt veel goede berichten. Verhoogd IGF-1, vrije test, test en verlaalgd e2 en shgb.

Wat prefeer jij als je tussen clomid en aro moest kiezen als natty test booster?

Is er onderzoek dat de igf-1 verhoging bevestigd bij mannen?
 
Back
Naar boven