- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén ding moet je goed begrijpen. Van een testobooster moet je niets verwachten wat spiergroei betreft. Daarvoor heb je veel meer testosteron nodig. En een testobooster zal je testosteron niet verhogen of dan toch zo weinig dat het je zeker niet zal helpen om spieren te kweken. Iemand met een waarde van 13nmol/l zal misschien een waarde van 15nmol/l krijgen door een testobooster te nemen. En dan zeg ik misschien. Het is wel zo dat je minder vlug zal groeien wanneer je te weinig testosteron hebt maar iemand met 25nmol/l zal bijvoorbeeld niet vlugger groeien dan iemand met 15nmol/l. Om spiergroei te versnellen, moet je testosteron niveau op zo'n hoge waarde zitten dat je verplicht bent om testosteron te nemen.Dus als ik deze Vit D3 neem: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/vitamine-d3-3000iu i.c.m. de X-treme Test van @XXL Nutrition en uiteraard met een goede training en een goed voedingsschema, dan resultaten gegarandeerd voor deze 'oude' man van 34 jaar?![]()
Heel erg bedankt voor al je duidelijke en eerlijke antwoorden!
Op dit moment maak ik nog even mijn potje op van Intimidate SRTvan Iforce Nutrition en als die op is ga ik beginnen met Xtreme Test van @XXL Nutrition!
Kan het overigens zijn dat ik door het gebruik van een testbooster (in dit geval Intimidate SRT) opeens veel lekkerder in mijn vel zit, meer vertrouwen heb, heel erg alert ben en makkelijker het overzicht kunnen bewaren d.m.v. een betere concentratie?
Of is dat puur het placebo effect wat ik hier zovaak lees?
Cools, ik meen me te hebben gelezen dat het innemen van zowel fosfatidilserine als choline, niet goed zou zijn. Ik kan het artikel echter niet meer vinden. Kan jij dit onderbouwen of ontkrachten?
Ik neem nu choline voor m'n lever en wil serine nemen als test booster.
Helpen met wat?
Wat verwacht jij van een TB?
Wat verwacht je van jezelf? Kijk maar in de spiegel...
Je hebt genoeg info gekregen......dus....![]()

Het zal geen kwaad kunnen om het te nemen maar het zal zeker niet voor meer spiergroei zorgen. Als het zo was, zouden ik en alle anderen die ooit testosteron gebruikt hebben testboosters gebruiken ipv anabole steroiden. Ik (en nog vele anderen) hebben dat ook gedaan maar zijn al vlug tot de conclusie gekomen wat werkt en wat niet werkt. Vit D neem ik ook al jaren omdat wij in Europa te weinig vit D hebben door ons klimaat. Daarom zou je vit D moeten supplementeren, maar geloof niet dat je daarom sterker en gespierder zal worden. Marketing daar draait het allemaal om.Dus jullie zeggen (@skydirk en @Bosco55555 ) dat ik met mijn 34 jaar geen testobooster nodig heb en dat Xtreme Test van @XXL Nutrition niet zal helpen?!?
TRT kan dat in sommige gevallen maar TRT valt niet te vergelijken met een testbooster. Een man met een te lage testosteron verdubbelt zijn testosteron met TRT. Da's appelen met peren vergelijken. Je bevestigt ook wat ik schrijf "mannen met een te lage testosteron". Omdat ze eigenlijk niet groeien zoals het moet omdat hun testosteronlevel te laag is en door vit D gebruik of een testbooster hun testosteronniveau wat kunnen verhogen naar een normaal niveau en daardoor een normale spiergroei verkrijgen zoals iemand die binnen de normale waardes valt. Libido idem.Extra testosteron en lager oestrogeen kunnen spiergroei wel beïnvloeden. Niet in de mate van aas natuurlijk, maar dat is dan ook niet vergelijkbaar (en niet de bedoeling).
Bij ouder wordende mannen die te laag testosteron hebben (en te hoog oestrogeen) zien we dat een TRT voor meer spiergroei kan zorgen. Een hogere eiwitinname, vitamine D of krachttraining ook.
Probeer het en laat het ons weten na twee maanden gebruik. In het begin ben je waarschijnlijk niet objectief door het placebo effect. En laat voor het gebruik misschien je testosteron in je bloed bepalen zodat je tenminste weet of je al een te lage waarde hebt en heb je iets om mee te vergelijken achteraf. Ik heb alleszins nog geen enkel bewijs gezien van een ander.Nou ik wil mijn testosteron verhogen op een veilige manier, zodat ik mij weer als een jonge hond voel en ook optimaal spiergroei zal triggeren![]()
Probeer het en laat het ons weten na twee maanden gebruik. In het begin ben je waarschijnlijk niet objectief door het placebo effect. En laat voor het gebruik misschien je testosteron in je bloed bepalen zodat je tenminste weet of je al een te lage waarde hebt en heb je iets om mee te vergelijken achteraf. Ik heb alleszins nog geen enkel bewijs gezien van een ander.
weer een positief fenegriek onderzoekje.
Dat spul blijft interessant als het om testosteron gaat.
Verhoogt fenegriek de testosteronspiegel?
Dus ja, is nog de vraag of dat onderzoek en andere klopt.Bron? Zijn alleen associatiestudies van naar mijn weten (net als van de meeste andere ziektebeelden waarmee er een associatie is aangetoond; van ziek zijn word je vanzelf wel vitamine D-deficient).Waar het wel voor werkt is algemeen welzijn (voorkomen depressie) bv.
Bron? Zijn alleen associatiestudies van naar mijn weten (net als van de meeste andere ziektebeelden waarmee er een associatie is aangetoond; van ziek zijn word je vanzelf wel vitamine D-deficient).