Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

In veel gevallen hebben mannen een tekort aan vitamine D. Iedereen sowieso nu, dus 2000iu per dag kan je al veel brengen.

Ik gebruik al Vitamine D3, dus daar hoef ik mij niet druk over te maken :)

Dus wat betreft Testoboosters.....heb jij een persoonlijke top 3?

Als je dan toch iets wil pak die van XXL die is het meest compleet: Zink Magnesium D3 Ashwanda en veeeeel meeeeer
Testbooster is geen toverpil hoor
Om je natuurlijke test een boost te geven ga met zware gewichten SQ, DL en BP trainen :wl: :)

Jij bent 34 toch? Met training en voeding kun je nog ver komen...

Klopt ben 34 jaar!

Had nog Vitamine D3 staan van de Tuinen en heb zojuist 20 druppels genomen wat gelijk staat aan 2000 IU, ik neem aan dat deze dagelijkse hoeveelheid voldoende is om mijn testosteron etc te doen stijgen?

http://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-fast-acting-liquid-vitamin-d3-60030405

Ben jij het ook eens dat Vitamine D3 beter is dan testoboosters?

Klopt ben 34 jaar!

Had nog Vitamine D3 staan van de Tuinen en heb zojuist 20 druppels genomen wat gelijk staat aan 2000 IU, ik neem aan dat deze dagelijkse hoeveelheid voldoende is om mijn testosteron etc te doen stijgen?

http://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-fast-acting-liquid-vitamin-d3-60030405

Het levert een bijdrage aan het totaalplaatje
@Cools heeft een topic over testboosters

Iemand nog een tip m.b.t. een goede Vitamine D3?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.412
Waar is die 2.000 iu op gebaseerd? Why not 1.000 iu of 5.000iu?

Op de gemiddelde bloedwaarde bij die dosis. 2000iu is een minimum in de winter voor een goede vitamine D bloedwaarde, maar voor sommigen te weinig. Tot 5000iu/dag raad ik aan en om zeker te zijn een bloedonderzoek wat de beste dosis voor jou is.

• #2.413
Klopt ben 34 jaar!

Ja, daar gaat je testosteron vrij zeker van stijgen omdat je vitamine D gehalte nu zeer laag was door ontbreken van zon. Je kan tot 5000iu gaan.

Vitamine D is de beste optie, beter zou ik niet zeggen maar voor gezondheid icm testverhoging ja.

Ja, daar gaat je testosteron vrij zeker van stijgen omdat je vitamine D gehalte nu zeer laag was door ontbreken van zon. Je kan tot 5000iu gaan.

Vitamine D is de beste optie, beter zou ik niet zeggen maar voor gezondheid icm testverhoging ja.

Thanks man!

5000iu vind ik persoonlijk vrij veel, maar die nieuwe van XXL die binnenkort uitkomt (3000iu) i.c.m. Xtreme Test zal mij een stuk verder helpen? :)

• #2.415
Thanks man!

5000iu vind ik persoonlijk vrij veel, maar die nieuwe van XXL die binnenkort uitkomt (3000iu) i.c.m. Xtreme Test zal mij een stuk verder helpen? :)

Ik neem zelf 7500iu en heb bloedwaarde van rond de 50 ug/l, maar dat kan voor een ander verschillen. Max 5000iu en 3000iu lijkt me perfect voor de meesten.

• #2.416
Xtreme test gaat oestrogeen verlagen en testosteron verhogen, dus gaat zeker wat doen.

• #2.418
De samenstelling. Die van Tribex trekt op niets.

Tribulus terrestris 1000 mg, muira puama 1000 mg, avena sativa 250 mg, cellulose, panax ginseng 100 mg, croscarmellose, magnesiumstearaat, silicium, stearaatzuur, zink(citraat) 20 mg (ADH=200%), vegetarische glycerine, opadry lichtblauw

De samenstelling. Die van Tribex trekt op niets.

Tribulus terrestris 1000 mg, muira puama 1000 mg, avena sativa 250 mg, cellulose, panax ginseng 100 mg, croscarmellose, magnesiumstearaat, silicium, stearaatzuur, zink(citraat) 20 mg (ADH=200%), vegetarische glycerine, opadry lichtblauw

Heel erg bedankt voor al je duidelijke en eerlijke antwoorden!

Op dit moment maak ik nog even mijn potje op van Intimidate SRTvan Iforce Nutrition en als die op is ga ik beginnen met Xtreme Test van @XXL Nutrition! :)

Kan het overigens zijn dat ik door het gebruik van een testbooster (in dit geval Intimidate SRT) opeens veel lekkerder in mijn vel zit, meer vertrouwen heb, heel erg alert ben en makkelijker het overzicht kunnen bewaren d.m.v. een betere concentratie?

Of is dat puur het placebo effect wat ik hier zovaak lees?

Heel erg bedankt voor al je duidelijke en eerlijke antwoorden!

Op dit moment maak ik nog even mijn potje op van Intimidate SRTvan Iforce Nutrition en als die op is ga ik beginnen met Xtreme Test van @XXL Nutrition! :)

Kan het overigens zijn dat ik door het gebruik van een testbooster (in dit geval Intimidate SRT) opeens veel lekkerder in mijn vel zit, meer vertrouwen heb, heel erg alert ben en makkelijker het overzicht kunnen bewaren d.m.v. een betere concentratie?

Of is dat puur het placebo effect wat ik hier zovaak lees?

Klopt allerlei processenen en hormonen in je lichaam worden "positief" beinvloed.
Je bent meer anabool, minder cortisol, hoger metabolisme en ook verhoging van het feel good hormoon endorfine
Wellicht stijgt ook je libido dat kan..

Terug
Naar boven