- Waardering
- 359
geeft dat beter effect dan alles in 1x ofzo?Gewoon 's morgens en 's savonds. Ik neem 200 a 400mg in 2 dosissen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geeft dat beter effect dan alles in 1x ofzo?Gewoon 's morgens en 's savonds. Ik neem 200 a 400mg in 2 dosissen.
ah ok dankje.Ja want de werking is niet 24 uur, in ieder geval is de werking niet constant. Als je het in ene keer neemt, dan krijg je na een aantal x uur (8 uur ofzo) dat het afneemt, en daarom is het goed om nog een dosis te nemen, zodat je een constante werking blijft houden over de dag.
Vanmorgen bij mijn ontbijt, pre workoutmaaltijd, ook D3 5000IU genomenah ok dankje.
Ik nam het op trainingsdagen voor de training en rustdagen smorgens.
Wat komt door de koffie?
Inname ps zou ik 's morgens doen en 's avonds. Dus toch wat uren tussen de inname's. 8u ongeveer zodat het een constante werking heeft

Ik dacht dat je het al lang binnen had maar het zit nu dus in de bestelling.![]()
Duurde wat.
waarom al die losse supps? als je goede voedingsschema hebt haal je de mineralen makkelijk uit je voeding. extra is overbodig. Alleen in de winter wat vit D nemen is goed zat.Welke dosis gebruiken jullie dan? Ik neem nu>
-calcium 1200mg p.d
-magnesiumoxide 375mg p.d
-zinkoxide 10mg p.d
-best vitamine b3 2x 5000u p.d
Is dat wel genoeg zink en magnesium?
voor welke heb je gekozen dan? (of heb je dat al gezegt in dit topic?) Want het staat vol met verschillende merken/doseringenZo Ps besteld van ebay, 100gram. Ben benieuwd. Maar zo te zien zijn de prijzen voor bulk sterk aan het dalen. Amazon.uk staat vol.
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb...ds=phosphatidyl+serine&ie=UTF8&qid=1356878401
heb je me handtekening al gelezen over asparatic?Momenteel een 14 dagen bezig met elke ochtend 3g D-Aspartic acid met vruchtensap in te nemen.
welke? van body en fit.
nu momenteel merk ik er nog niet veel van.
het enige wat ik wel werk, is net het tegenovergestelde van wat overal staat geschreven...
mijn coïtus drive gaat er in feite door achteruit!.. bizar maar het is wel zo.
ik ben nu 2 dagen geleden gestop, en ik merk dat ik merkbaar terug meer zin begin te krijgen.
jaa... natuurlijke testo boosters... pfff.