Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

geeft dat beter effect dan alles in 1x ofzo?

Ja want de werking is niet 24 uur, in ieder geval is de werking niet constant. Als je het in ene keer neemt, dan krijg je na een aantal x uur (8 uur ofzo) dat het afneemt, en daarom is het goed om nog een dosis te nemen, zodat je een constante werking blijft houden over de dag.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals Butch zegt.

Ja want de werking is niet 24 uur, in ieder geval is de werking niet constant. Als je het in ene keer neemt, dan krijg je na een aantal x uur (8 uur ofzo) dat het afneemt, en daarom is het goed om nog een dosis te nemen, zodat je een constante werking blijft houden over de dag.
ah ok dankje.
Ik nam het op trainingsdagen voor de training en rustdagen smorgens.

ah ok dankje.
Ik nam het op trainingsdagen voor de training en rustdagen smorgens.
Vanmorgen bij mijn ontbijt, pre workoutmaaltijd, ook D3 5000IU genomen
Merkte wel dat ik meer transpireerde tijdens mijn workout, verder fijn getraind.
Wellicht is dit OK : 200 - 400mg Phosphatidyserine bij je preworkoutmaaltijd en Postworkoutmaaltijd en op niet trainingsdagen 2x/dg bij een maaltijd. Kan iemand dit bevestigen?

lol komt door de zwarte koffie:D

• Topic Starter Topic Starter
Wat komt door de koffie?

Inname ps zou ik 's morgens doen en 's avonds. Dus toch wat uren tussen de inname's. 8u ongeveer zodat het een constante werking heeft.

Wat komt door de koffie?

Inname ps zou ik 's morgens doen en 's avonds. Dus toch wat uren tussen de inname's. 8u ongeveer zodat het een constante werking heeft

Extra transpireren, door sterke koffie:)
Inname PS is duidelijk ;)

Ik dacht dat je het al lang binnen had maar het zit nu dus in de bestelling. :P

Welke dosis gebruiken jullie dan? Ik neem nu>
-calcium 1200mg p.d
-magnesiumoxide 375mg p.d
-zinkoxide 10mg p.d
-best vitamine b3 2x 5000u p.d

Is dat wel genoeg zink en magnesium?

Welke dosis gebruiken jullie dan? Ik neem nu>
-calcium 1200mg p.d
-magnesiumoxide 375mg p.d
-zinkoxide 10mg p.d
-best vitamine b3 2x 5000u p.d

Is dat wel genoeg zink en magnesium?
waarom al die losse supps? als je goede voedingsschema hebt haal je de mineralen makkelijk uit je voeding. extra is overbodig. Alleen in de winter wat vit D nemen is goed zat.

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:21 ----------

Zo Ps besteld van ebay, 100gram. Ben benieuwd. Maar zo te zien zijn de prijzen voor bulk sterk aan het dalen. Amazon.uk staat vol.

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb...ds=phosphatidyl+serine&ie=UTF8&qid=1356878401
voor welke heb je gekozen dan? (of heb je dat al gezegt in dit topic?) Want het staat vol met verschillende merken/doseringen

Core Test

Net mijn eerste cyclus afgerond met Core Test.

Mede naar aanleiding van dit topic (thanks Cools et al.) en eigen research op internet.
Kwam deze site tegen van iemand die dit test en was meteen al geinteresseerd in Core Test:

[Link niet meer beschikbaar]

Voordelen:
  • Het werkt (echt)
  • Alles in 1 supplement
  • Prima prijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Momenteel een 14 dagen bezig met elke ochtend 3g D-Aspartic acid met vruchtensap in te nemen.

welke? van body en fit.

nu momenteel merk ik er nog niet veel van.

het enige wat ik wel werk, is net het tegenovergestelde van wat overal staat geschreven...

mijn coïtus drive gaat er in feite door achteruit!.. bizar maar het is wel zo.

ik ben nu 2 dagen geleden gestop, en ik merk dat ik merkbaar terug meer zin begin te krijgen.

jaa... natuurlijke testo boosters... pfff.

Momenteel een 14 dagen bezig met elke ochtend 3g D-Aspartic acid met vruchtensap in te nemen.

welke? van body en fit.

nu momenteel merk ik er nog niet veel van.

het enige wat ik wel werk, is net het tegenovergestelde van wat overal staat geschreven...

mijn coïtus drive gaat er in feite door achteruit!.. bizar maar het is wel zo.

ik ben nu 2 dagen geleden gestop, en ik merk dat ik merkbaar terug meer zin begin te krijgen.

jaa... natuurlijke testo boosters... pfff.
heb je me handtekening al gelezen over asparatic?

heb je me handtekening al gelezen over asparatic?

Wij komen binnenkort met een eigen testosteronbooster waar behoorlijk wat studie aan is vooraf gegaan. We zijn hier al 6 maanden mee bezig. Ook dit punt is meegenomen.
We gebruiken echter N-Methyl-D-Aspartic Acid samen met nog een stuk of 12 andere stoffen.

Van elk ingredient hebben we de beste gestandaardiseerde (op werkzame stof) grondstoffen bij elkaar gezocht en kosten nog moeite gespaard om met de beste formule van dit moment te komen.

Hoe zit het eigenlijk nog met D3?

Was een tijdje zo een hype op DBB dat iedereen het moet nemen, maar het topic verdween even snel als het gekomen is.

Terug
Naar boven