MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Hoe zit het eigenlijk nog met D3?

Was een tijdje zo een hype op DBB dat iedereen het moet nemen, maar het topic verdween even snel als het gekomen is.

Vitamine D3 is volgens mij het supplement met het meeste waar voor je geld, zeker in de wintermaanden. Het heeft invloed op enorm veel processen in je lichaam, eigenlijk teveel om op te noemen.

Het heeft heel veel invloed om de aanmaken van allerlei hormonen. Het kan ook helpen tegen winterdepressies. En het mooie is dat spul is helemaal niet duur.

De beste dosering is zo 1000IU per dag tot max 2000IU per dag.

Vitamine D3 is volgens mij het supplement met het meeste waar voor je geld, zeker in de wintermaanden. Het heeft invloed op enorm veel processen in je lichaam, eigenlijk teveel om op te noemen.

Het heeft heel veel invloed om de aanmaken van allerlei hormonen. Het kan ook helpen tegen winterdepressies. En het mooie is dat spul is helemaal niet duur.

Ja ik zag deze week op XXL dat deze zeer goedkoop te verkrijgen is, maar hoorde er niet veel meer over op DBB, terwijl het een dik half jaar geleden keihard gepromoot werd.
Binnen maandje is mijn multivit en B5 op, dan bestel ik deze eens mee.

Ik had nog een vraagje trouwens over zink van NOW Foods. Telkens ik daar eentje van nam, was ik een half uur later zo misselijk als maar kan zijn.

Ja ik zag deze week op XXL dat deze zeer goedkoop te verkrijgen is, maar hoorde er niet veel meer over op DBB, terwijl het een dik half jaar geleden keihard gepromoot werd.

Ik had nog een vraagje trouwens over zink van NOW Foods. Telkens ik daar eentje van nam, was ik een half uur later zo misselijk als maar kan zijn.

Dan moet ik eens nakijken er zal daar vast wel iets over te vinden zijn, heb je zelf al wat gegoogled daarop?

Dan moet ik eens nakijken er zal daar vast wel iets over te vinden zijn, heb je zelf al wat gegoogled daarop?

Ik lees algemeen van zink dat je er misselijk van kan worden als je het op nuchtere maag neemt, en dat je het met maaltijd of voor het slapen moet nemen. Maar ik voel mij er sowieso redelijk slecht door.

Had voordien zink van kruidvat, 10mg per tab, 3 tabs was geen probleem. Die van NOW is echter 50mg per tablet, en ik heb de indruk dat eentje al teveel is.

Ik lees algemeen van zink dat je er misselijk van kan worden als je het op nuchtere maag neemt, en dat je het met maaltijd of voor het slapen moet nemen. Maar ik voel mij er sowieso redelijk slecht door.

Had voordien zink van kruidvat, 10mg per tab, 3 tabs was geen probleem. Die van NOW is echter 50mg per tablet, en ik heb de indruk dat eentje al teveel is.

Dat denk ik dan inderdaad ook, ook de vorm van de zink kan het probleem zijn. Daar kan namelijk ook verschil inzitten.

• Topic Starter Topic Starter
waarom al die losse supps? als je goede voedingsschema hebt haal je de mineralen makkelijk uit je voeding. extra is overbodig. Alleen in de winter wat vit D nemen is goed zat.

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:21 ----------

voor welke heb je gekozen dan? (of heb je dat al gezegt in dit topic?) Want het staat vol met verschillende merken/doseringen

Heb 100gram op ebay besteld (50% puur) besteld. Nadeel is 25 euro douane kosten (meestal via gewone post, best courier). Deze week ophalen en testen.

Neem 600 a 800mg per dag.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:09 ----------

Momenteel een 14 dagen bezig met elke ochtend 3g D-Aspartic acid met vruchtensap in te nemen.

welke? van body en fit.

nu momenteel merk ik er nog niet veel van.

het enige wat ik wel werk, is net het tegenovergestelde van wat overal staat geschreven...

mijn coïtus drive gaat er in feite door achteruit!.. bizar maar het is wel zo.

ik ben nu 2 dagen geleden gestop, en ik merk dat ik merkbaar terug meer zin begin te krijgen.

jaa... natuurlijke testo boosters... pfff.

Komt waarschijnlijk door de verhoogde omzetting naar oestrogeen. Vind D-Asparatic ook maar niets.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:09 ----------

heb je me handtekening al gelezen over asparatic?

Zoals er staat idd.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:10 ----------

Wij komen binnenkort met een eigen testosteronbooster waar behoorlijk wat studie aan is vooraf gegaan. We zijn hier al 6 maanden mee bezig. Ook dit punt is meegenomen.
We gebruiken echter N-Methyl-D-Aspartic Acid samen met nog een stuk of 12 andere stoffen.

Van elk ingredient hebben we de beste gestandaardiseerde (op werkzame stof) grondstoffen bij elkaar gezocht en kosten nog moeite gespaard om met de beste formule van dit moment te komen.

Ben ik benieuwd naar ;)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:11 ----------

Hoe zit het eigenlijk nog met D3?

Was een tijdje zo een hype op DBB dat iedereen het moet nemen, maar het topic verdween even snel als het gekomen is.

D3 nemen we hier allemaal standaard ;)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:13 ----------

Zink is vrij zuur voor de maag, daarmee. Ik kan het zelf ook niet nemen. Ze kunnen dit best binden aan calcium om de ph omhoog te brengen.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:15 ----------

idd.

Laatst bewerkt:
Wij komen binnenkort met een eigen testosteronbooster waar behoorlijk wat studie aan is vooraf gegaan. We zijn hier al 6 maanden mee bezig. Ook dit punt is meegenomen.
We gebruiken echter N-Methyl-D-Aspartic Acid samen met nog een stuk of 12 andere stoffen.

Van elk ingredient hebben we de beste gestandaardiseerde (op werkzame stof) grondstoffen bij elkaar gezocht en kosten nog moeite gespaard om met de beste formule van dit moment te komen.
top, ben benieuwd.

Minder tof als je twee pagina's terug dit hebt gelezen:

NMDA is an excitotoxin (it kills nerve cells by over-exciting them); this trait has applications in behavioral neuroscience research

NMDA is an excitotoxin (it kills nerve cells by over-exciting them); this trait has applications in behavioral neuroscience research

Klopt, de vraag is of dit ook in supplementvorm ook kan gebeuren. En in welke dosis dit kan. Ik zal dit verder onderzoeken.

Nadeel is 25 euro douane kosten

Hoeveel was het totaal bedrag dat je had gekocht? Dus incl. verzendkosten? 25 euro vind ik wel heel veel. Ik bestel altijd onder de 150 euro om geen douane kosten te betalen (omdat ik niet wist hoeveel douane kosten ik moest betalen, en hoef het bij deze niet uit te proberen ;)).

dat is het verhaal met elke stof. er is altijd wel weer een onderzoekje te vinden die een slechte werking of bijwerking aangeeft. Maar het gaat om de dosering die je neemt een te hoge dosis kan problemen geven. Bij een juiste dosering heb je juist een goede stimulatie van de zenuwcellen.

We hebben er best wat onderzoek naar laten doen ;)

Hoeveel was het totaal bedrag dat je had gekocht? Dus incl. verzendkosten? 25 euro vind ik wel heel veel. Ik bestel altijd onder de 150 euro om geen douane kosten te betalen (omdat ik niet wist hoeveel douane kosten ik moest betalen, en hoef het bij deze niet uit te proberen ;)).

Snap het ook niet, bestel ook onder de 150euro om die reden. Moet nog eens checken of het wel men phosphatidylserine is :p, want had nog wat anders besteld ook (pakje ligt bij de post omdat ik niet thuis was). Maar veronderstel dat het dat is, want andere was binnen EU. Laat eind van de week wat weten.

Heb 32 euro betaald (incl. verzending)
http://www.ebay.nl/itm/180863739502?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Laatst bewerkt:
Zeker, 300iu is helemaal niet genoeg. Minstens 2000iu in de winter.

minstens? Wat adviseer je dan als max?

Hoeveel haal je ongeveer uit je voeding (gezond eten; 4 stukken fruit per dag) of is dit verwaarloosbaar?

Max 5000iu. Zien dat je bloedwaardes tussen 40 en 50 zijn.

Uit voeding haal je vrijwel niets. Uit vette vis haal je wel wat, maar dan moet je dagelijks meer dan 200gram eten.

Dus hier gaat ook iets in zitten dat aromatase inhibitors bevat?

dan heb ik wel interesse...

heb je me handtekening al gelezen over asparatic?

Na es goed gelezen te hebben op zoek gegaan naar "LG sciences formadrol" nergens te vinden...

One product on the market has both 2-Phenyl-Di-Benzyl-Benzopyran-4-One and 3-Beta-Hydroxy-Urs-12-En-28-Oic Acid in addition to Ginger extract which should also supercharge the effects of D-Aspartic Acid and that is Formadrol Extreme from LG Sciences (also called Forma-D on some web sites).

zijn er alternatieve produkten, die hetzelfde doen als formadrol? anders stop ik ook met D-aspartic...

wil het gerust samen proberen.

Dus hier gaat ook iets in zitten dat aromatase inhibitors bevat?

dan heb ik wel interesse...

Klopt!
er zit een SHBG inhibitor in en een aromatase inhibitor.
een stof die zorgt voor meer LH hormoon.
en ook een SERM selective estrogen receptor modulators
en nog meer stoffen.

maar ik kom er op terug zodra we de potten binnen hebben, deze zijn in productie.

Iemand die hier toevallig ervaring heeft met Muscle transform (stacker 2)?? Samenstelling ziet er toch best ok uit; verschillende bewezen stoffen enz? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven