XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Oke dacht wel dat de samenstelling goed was...misschien iets voor bij me volgende bestelling van supps.

Ik ben wel bekend met bsn gebruik 3 supps van hen waar ik erg tevreden mee ben.

Oke dacht wel dat de samenstelling goed was...misschien iets voor bij me volgende bestelling van supps.

Ik ben wel bekend met bsn gebruik 3 supps van hen waar ik erg tevreden mee ben.

'k heb het net besteld.

ben benieuwd of het iets gaat doen met m'n body van 34jaar oud :p

.

ben benieuwd of het iets gaat doen met m'n body van 34jaar oud :p[/QUOT

Oke ik ben benieuwd hoe je bevindingen zijn naar het gebruik?
De smaak schijnt wel tegen te vallen maar dat houd mij niet tegen om het niet te gebruiken.

Als de werking van de supp maar goed is!

BSN is prijzig in vergelijking met andere merken.

Laatst bewerkt:
Daar zijn verschillende meningen over ,maar daar ga ik verder maar niet al te veel op in dan krijg je weer een eindeloze discussies ...

Ik ben erg tevreden met Bsn!

Dit, inderdaad. Dat is geen mening maar een harde feit. :)

oei, dan had ik beter wat langer gezocht naar een produkt met dezelfde samenstelling.

ik ging een beetje af, van het feit dat cools zei dat de samenstelling goed was. maar had er niet bij nagedacht dat er alternatieve merken waren met produkten die dezelfde samenstelling hadden.

d a m n ..

Bsn is wat aan de dure kant maar ik vind wel dat je waar krijg voor je geld!

Dat is mijn eigen mening..

Heb dezelfde PM gehad.

Ik heb geschreven:

'Hoi,

Klopt het is inderdaad goedkoper.

Smartpowders: $55,98 (100 gram, 50% puur)
Ebay: $37.49 (100 gram, 50% puur)

En dat scheelt $18.49 = circa €14,05 per 100 gram pot.

Verzendkosten enz. niet meegerekend.

Ps heel soms kan het zijn dat ondanks dat twee zelfde producten (van een andere leverancier) dezelfde ingrediënten heeft, toch op de een of andere manier minder goed werkt. Omdat smartpowders al goedkoop is, ben ik een klein beetje 'bang' dat op ebay de Phosphatidyl serine de werking minder goed van is. MAAR dat kan je alleen maar testen om het te kopen. :)

Groeten, Butch
'

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 11:31 ----------

Cools, neem jij de proef op de som? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga de proef op de som nemen idd :p

Verzendkosten naar Belgie.

US $4.99- USPS First Class Mail InternationalTM- Varies for items shipped from an international location

US $17.49- USPS Priority Mail International- Estimated Delivery within 7-11 business days

US $29.99- USPS Express Mail International- Estimated Delivery within 4-6 business days

Laatst bewerkt:
Dan hoor ik het wel van je hoe de werking ervan is. ;)

Laatst bewerkt:
Oke ik ben benieuwd hoe je bevindingen zijn naar het gebruik?
De smaak schijnt wel tegen te vallen maar dat houd mij niet tegen om het niet te gebruiken.

Als de werking van de supp maar goed is!

Ok,

Om terug te komen op de "BSN Evo Test"

na bijna een week merk ik geen verschil.

wat ik wel heb, is enorm last van winderigheid en buik krampen. Heb gemerkt dat het goedje wel heel erg "schuimt". is precies een bruistablet... maar goed na 10 minuten is die bruis wel uitgewerkt, en kan je het naar binnen werken. NIET TE ZUIPEN.. echt... bah!

anyways, ik merk dus sinds dat ik dit drink (schepje in de ochtend, schepje 's avonds voor de training) dat ik kamp met opgeblazen gevoel, krampen, klein beetje buikloop.. dit alles heeft door dat opgeblazen gevoel invloed op mijn voedingsschemadat ik dus niet alles meer deftig naar binnen krijg, of soms een maaltijd moet overslaan.

ik ga er mee stoppen. jammer, weer weg gegooid geld vrees ik.

Ben dus nu terug op zoek naar DAA maar deze keer in de vorm van een pilletje of zo... en geen poeders meer voor mij...

Het phosphatidyl serine verhaal dat ik hier ook lees, is wel echt duur. als je aan zo'n 600mg moet komen per dag, en via umale besteld dan heb je er 35€ door gedraaid per 20 dagen. phwew... :) misschien nog 't beste... och ja...

Laatst bewerkt:

die bij smartpowders.com kosten even veel als je het omrekent.

want die caps zijn 100mg dus moet je er 6 naar binnen werken.
38$ voor 120 caps van 100mg van NOW foods. ook 20 dagen.

heb geen idee of daar nog transport kosten bij komen?

zal die ebay link es bekijken.

@cools kheb met veel aandacht jullie topic gelezen, das een heel verhaal
kun je mij vertellen op welke momenten je phosphatidylserine ineemt, bv bij het ontbijt, voor de training enz, kan het zo snel niet terug vinden

(binnenkort ook in NL verkrijgbaar, kzit er al op te wachten)

• Topic Starter Topic Starter
@cools kheb met veel aandacht jullie topic gelezen, das een heel verhaal
kun je mij vertellen op welke momenten je phosphatidylserine ineemt, bv bij het ontbijt, voor de training enz, kan het zo snel niet terug vinden

(binnenkort ook in NL verkrijgbaar, kzit er al op te wachten)

Gewoon 's morgens en 's savonds. Ik neem 200 a 400mg in 2 dosissen.

Terug
Naar boven