maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZMA verhoogt de testosteron niet... als we de onderzoeken mogen geloven. Zelf neem ik wel ZMA want slaap er dieper door en is beter voor mijn herstel. Daarnaast neem ik PS en vitamine D.
D-asperic acid heb ik ooit geprobeerd, en de eerste week ging het erg goed, maar daarna merkte ik er niks meer van... en koop het ook niet meer.
@cools: laat ik nu net 3 x 100 caps granaatappel extract besteld hebben was in de aanbieding voor net geen 45€ lol
Hoe lang raad je aan, 4/6 weken en dan zelfde periode af en wat voor dosering? Zal volgende maand ps bestellen ;-)
Zink en magnesium verhogen vrij testosteron wel. Dit zie je niet bij de bloedtesten als je SHBG niet meet.
Is nogal bepalend binnen wat voor cel het is he met 'n second messenger. En volgens mij doel je op AMPK, dat is een bekende inhibitor van mTOR.cAMP onderdrukken is toch goed (even terug gaan in mijn geheugen van fysiologie), de reden waarom uithoudingstraining voor krachttraining wordt afgeraden is dat er een verhoogde activiteit ontstaat van cAMP waardoor een mtor zijn werking wordt verlaagd en spiergroei tegen gaat.
De duur zou wel handig zijn voor het bepalen van de inname tijd.
Is nogal bepalend binnen wat voor cel het is he met 'n second messenger. En volgens mij doel je op AMPK, dat is een bekende inhibitor van mTOR.
Edit: aan je beschrijving te zien doel je op AMPK ja.
cAMP onderdrukken is toch goed (even terug gaan in mijn geheugen van fysiologie), de reden waarom uithoudingstraining voor krachttraining wordt afgeraden is dat er een verhoogde activiteit ontstaat van cAMP waardoor een mtor zijn werking wordt verlaagd en spiergroei tegen gaat.
De duur zou wel handig zijn voor het bepalen van de inname tijd.

@cools; dan kan ik voorlopig vooruit en nu maar hopen dat het lang houdbaar is ;-)
Zonder vocht kan het product vrijwel niet slecht worden.Jup sorry, me vergist dus !
---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 21:40 ----------
Blijkbaar zou er toch een verband zijn tussen mTORC1 (onderdeel van mtor) en cAMP.

Cools, is vitamine (in hoge dosis) b12 wat voor jou? Ik gebruik het nu 8 dagen.
Wat ik tot nu toe heb gemerkt:
- Ben rustiger geworden
- Concentratie is flink toegenomen
- Slaap veel langer door
Helaas (nog) geen pomp, meer vasculariteit en/of meer energie en hopelijk krijg ik er niet meer honger van.![]()
Wel AMP zou ik begrijpen, daar AMPK reageert op zowel ATP (remmend) en AMP (activerend) d.m.v. allosterische regulatie, en dus concentratie afhankelijk. En zodoende dus als antagonist fungeert.
cAMP zou ik juist als agonist verwachten voor mTORC1.
Edit:
zie http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20837708, zorgt dus voor een verhoogde interactie tussen Rheb en mTOR, dus mTORC1 agonist.
Eerst even zien wat erin zit.Hier doen we niet aan ervaringenEerst even zien wat erin zit.
Ja, goede samenstelling die werkzaam is.