Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Ik gok om de prijs te drukken. Het is niet goedkoop om 600/800 per dag te consumeren in combinatie met de ovrige dingen die er in gaan zitten.

15 a 20 euro per maand ongeveer (bij de goedkoopste zaak), echter kan XXL nooit van alle producten die er in zitten een hoge (optimale) dosis erin doen, omdat de kosten maar ook de verkoopprijs de pan uit reizen. Dat verkoopt niet. Tenzij de ingrediënten goedkoop zijn maar wel werkzaam.

Zoals gezegd is ButchMcDick benieuwd naar de ingrediënten. ;)

Is het zinvol een booster te nemen als je onder de zeg 30 jaar bent?

Ligt er net aan wat je ervan verwacht maar nog belangrijker, hoe hoog je test. waarde zijn.

Die Alpha Muscle krijg ik vandaag binnen. Ik heb nog nooit een testosteron booster gebruikt.
Moet ik ergens op letten, zodat ik misschien mijn ervaringen kan delen? Of heeft het enkel zin als ik een bloed test doe ervoor en erna?

Als je je bloed laat testen weet je zeker dat het werkt (of niet werkt). Maar je kunt altijd je ervaring delen wat je van het product voelt.

Laatst bewerkt:
Vitamine D3 vind ik nog het beste werken en kost bijna niks.

Vitamine D3 vind ik nog het beste werken en kost bijna niks.

D3 is de beste koop die je kan doen en kost geen ruk! Daarom hebben we die nu van eigen merk. Niet dat het zo'n nieuw spectaculair supplement is, maar omdat ik vind dat we dat moeten hebben van XXL. Net zoals we over een week of 2 B-100 en C-1000 krijgen van eigen merk. Mag niet ontbreken vind ik ;)

Hallo,

Ik weet niet welke mensen er hier psy... serine (krijgt het woord niet me strot uit) gebruiken maar ik de laatste tijd merk ik dat ik veel sneller geirriteerd ben en meer schijt aan dingen heb.
Mensen om me heen merken ook aan me op dat ik veel botter, asocialer en agressiever reageer... hebben jullie dit ook?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 19:36 ----------

Nope, niet met het product, is net nieuw.
De ingrediënten los ken ik de werking van alleen deze:
- DAA
- Vitamine D3
- Maca
- Horny goat weed
- Zinc
- Magnesium

De overige 4 zegt me niks.
de maca en goat weed is al bewezen dat geen reet doet.
zink en mag hebben negatieve bijwerkingen die zwaarder wegen vergeleken met de positieve werking (zie dit topic)
Ik heb geen idee wat DAA is eerlijk gezegt, en dus blijft er vit D over..

DAA is je handtekening. :P

Van Maca werd ik heel geil van, 2,5 week lang.

En voel me relaxter bij gebruik van phosphatidylserine (ik kopieer de naam altijd, kan het ook niet schrijven) en niet de andere wereld.

Laatst bewerkt:
DAA is je handtekening. :P

Van Maca werd ik heel geil van, 2,5 week lang.

En voel me relaxter bij gebruik van phosphatidylserine (ik kopieer de naam altijd, kan het ook niet schrijven) en niet de andere wereld.

:rolleyes: die heb ik ook besteld meen ik ( 6 weken terug). komen van denk volgende week binnen :D

Bulgaarse testeron booster heb je nodig dat werkt wel

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat nu? Je hebt nooit een bloedtest laten doen. Zuivere speculatie. Ik wil objectieve meningen en geen loze veronderstellingen.

Ooit gedaan ja. En ken genoeg mensen om me heen die vitamine D3 tekort hebben (is uit de bloedtest gekomen) en daardoor klachten hebben gekregen.

Bovendien is er al meer dan vaak onderzoek gedaan naar vitamine D3 en hogere testosteron, indien er een tekort aan vitamine D3 is. Dat is geen speculatie maar een feit.
In Nederland zul je snel vitamine D3 tekort hebben doordat er weinig zon is.

Ik dacht trouwens dat we deze discussie al eens eerder gevoerd hadden.

Edit: waarom neem jij vitamine D3? Las dat jij het ook neemt. Gewoon omdat het kan? :P

Laatst bewerkt:
Ooit gedaan ja. En ken genoeg mensen om me heen die vitamine D3 tekort hebben (is uit de bloedtest gekomen) en daardoor klachten hebben gekregen.

Bovendien is er al meer dan vaak onderzoek gedaan naar vitamine D3 en hogere testosteron, indien er een tekort aan vitamine D3 is. Dat is geen speculatie maar een feit.
In Nederland zul je snel vitamine D3 tekort hebben doordat er weinig zon is.

Ik dacht trouwens dat we deze discussie al eens eerder gevoerd hadden.

Edit: waarom neem jij vitamine D3? Las dat jij het ook neemt. Gewoon omdat het kan? :P
Notabene kun je in NL van oktober tot maart het uberhaupt niet aanmaken.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Ik weet niet welke mensen er hier psy... serine (krijgt het woord niet me strot uit) gebruiken maar ik de laatste tijd merk ik dat ik veel sneller geirriteerd ben en meer schijt aan dingen heb.
Mensen om me heen merken ook aan me op dat ik veel botter, asocialer en agressiever reageer... hebben jullie dit ook?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 19:36 ----------

de maca en goat weed is al bewezen dat geen reet doet.
zink en mag hebben negatieve bijwerkingen die zwaarder wegen vergeleken met de positieve werking (zie dit topic)
Ik heb geen idee wat DAA is eerlijk gezegt, en dus blijft er vit D over..

Kan door dopamine verhoging, test verhoging en cortisol verlaging. Heb het ook paar keren gehad en dosis verminderd. Combi met maca voorkomt het bij me ook, maakt me rustiger.

Maca heft geen effect op test, maar wel zaadkwaliteit. Dus een mogelijke FSH verhogng en dit brengt wat meer evenwicht in de dopamine verhoging.

Horny goat weed weet ik nog niet zeker of het werkt. Dus is nog mogelijk, tot nu vermoed ik van wel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 14:27 ----------

Is het ook niet zo dat je ook maar weinig uit de zon haalt?

Hangt van de stand van de zon af, pas onder een beaalde hoek kan UV-B door de ozonlaag. Winter en herfst al niet. Lente hier is ook een twijfelgeval, zomer wel.

of hij heeft het over bulgaarse chicks :)

Terug
Naar boven