MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht werkt jou nieuwe booster ook zonder Phosphatidylserine (PS) Volgens dit topic is het wel een neutraal product
Is er een reden waarom je er niet voor hebt gekozen om PS toe te voegen?

Is beter deze afzonderlijk te nemen vanwege de benodigde dosis voor optimale effecten.

De samenstelling van XXL zorgt voor een optimale werking.

Zo heb men fosfatidylserine van ebay, 100gram (50%). Was dus nog eens 25 euro douanekosten op het product zelf.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 19:11 ----------

Ja is dit echt zo, hoezo dan? Sinds kort begonnen met extra magnesium namelijk. Heb een tijdje gezocht maar kan het zo snel niet vinden, weet je nog welke pagina?

Het verminderd de binding vqn SHBG met DHT, testosteron en oestrogeen. Dit geeft mogelijk een verhoogde kans op kanker. Pagina 2 staat meer info.

Zo heb men fosfatidylserine van ebay, 100gram (50%). Was dus nog eens 25 euro douanekosten op het product zelf.

Je hebt het buiten Europa besteld? Dan kan het wel kloppen... Die 25 euro zijn dan €12,50 inklaringskosten en 6% belasting. Ga je over de 150 euro, dan komen er nog douanekosten bij.

Laatst bewerkt:
Heb onlangs ZMA gekocht van Body en Fitshop. Merk wel dat het meer doet met mijn libido :D

Ik weet alleen niet of ik kan zeggen dat het meteen je test verhoogt. Iemand hier ervaring mee?

Trouwens, is het niet zo met test boosters dat ze hooguit je testlevels op normaal kunnen brengen dan werkelijk verhogen dan je lichaam normaal maximaal kan produceren? Ik kan mij een onderzoek herinneren over verzadigde vetten. Men beweerde dat verzadigde vetten je testlevel kunnen verhogen, maar uit dat onderzoek bleek toch dat ze alleen maar je levels op een normaal niveau kunnen brengen.

Het verminderd de binding vqn SHBG met DHT, testosteron en oestrogeen. Dit geeft mogelijk een verhoogde kans op kanker. Pagina 2 staat meer info.

Dat betekent lagere testosteron?

Dan vraag ik het me af, want lagere testosteron kan allerlei ziektes en klachten veroorzaken. Hetzelfde met een te hogere testosteron (bij AAS het geval) en heeft het dan niks te maken met puur de ingrediënten zelf, zoals Magnesium en Zink? Mits je een goede testosteron waarde hebt. Zit je al laag is het andere koek omdat je waardes dan nog lager uitkomen, dus te laag wat resulteert in meer klachten en *kans* op ziektes zoals kanker?

Is dit goed wat ik zeg of sla ik de plank mis?

Laatst bewerkt:
Dat betekent lagere testosteron?

Dan vraag ik het me af, want lagere testosteron kan allerlei ziektes en klachten veroorzaken. Hetzelfde met een te hogere testosteron (bij AAS het geval) en heeft het dan niks te maken met puur de ingrediënten zelf, zoals Magnesium en Zink? Mits je een goede testosteron waarde hebt. Zit je al laag is het andere koek omdat je waardes dan nog lager uitkomen, te laag wat resulteert in meer klachten en *kans* op ziektes zoals kanker?

Is dit goed wat ik zeg of sla ik de plank mis?

Meer vrij testosteron ;), maar in principe ook meer vrij DHT en oestrogeen. Totaal testosteron blijft hetzelfde normaal.

Heeft niets met de magnesium en zink zelf te maken, maar interactie met SHBG dus. Maar ligt niet aan meer vrij testosteron, maar aan meer vrij oestrogeen waarschijnlijk. Oestrogeen stimuleert IGF-1 afzonderlijk en verhoogt zelf de kans op kanker. Is wel te voorkomen met een combinatiepreparaat.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 20:09 ----------

Fosfatidylcholine van ebay heeft andere smaak en kleur dan die van Urmale. Iemand nog andere merken vergeleken?

Thanks. Moet me is een keer verdiepen in die materie want weet er nog veels te weinig vanaf. Dat doe ik wanneer ik tijd heb!

Fosfatidylcholine van ebay heeft andere smaak en kleur dan die van Urmale. Iemand nog andere merken vergeleken?

Heb jij de verkeerde gekocht? Ik dacht dat je voor Phosphatidylserine ging...

Ps ik neem sinds een paar weken CDP choline, krijg er een betere concentratie door, zelfde als met Phosphatidylserine, maar weet niet of het ook testosteron verhoogt.

Laatst bewerkt:
Thanks. Moet me is een keer verdiepen in die materie want weet er nog veels te weinig vanaf. Dat doe ik wanneer ik tijd heb!

Heb jij de verkeerde gekocht? Ik dacht dat je voor Phosphatidylserine ging...

Ps ik neem sinds een paar weken CDP choline, krijg er een betere concentratie door, zelfde met Phosphatidylserine, maar weet niet of het ook testosteron verhoogt.

Bedoel serine :P Fosfatidylcholine of choline heeft geen effect op testosteron zover ik weet, maar is goed voor geheugen. Fosfatidylcholine ook voor lever (check topic sig). Ik neem het zelf ook fosfatidylcholine van biotics. Kost wel wat meer dat merk.

Merk dat de goekopere merken van fosfatidylserine wat minder zijn. Heb ook eens fosfatidylcholine van Optimax gehad en was ook niet zo goed.

Laatst bewerkt:
Iemand die de smaak en werking kan vergelijken tussen myprotein, smartpowders en urmale phosphatidylserine?

Apart topic voor verkoop supplementen mag dus niet :p alhoewel deze een eigen voorraad is die weg mag.

Pm'en mag dus wel. Pm voor lijstje dus.

Laatst bewerkt:
Je doet me wat verdwalen Cools, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Zoveel verschillende poeders/pilletjes en middeltjes die test boosters zouden zijn.

Momenteel:

dagelijks 1 granaatappel
en
2300 IU tot 4300 IU Vit D dagelijks.

Dat moet toch voldoende zijn lijkt me?

Het lijkt me ook dat je niet echt kan weten of je test te laag is buiten dan een bloedtest laten afnemen?

Zoveel verschillende poeders/pilletjes en middeltjes die test boosters zouden zijn.

Momenteel:

dagelijks 1 granaatappel
en

Het lijkt me ook dat je niet echt kan weten of je test te laag is buiten dan een bloedtest laten afnemen?

Klopt, maar er zijn wel veel symptomen die je kan herkenen, lage coïtusdrive, vet rond de navel, droge huid. wat lusteloos. Kleine ballen is ook een symptoom.

Momenteel:

dagelijks 1 granaatappel
en

Nou daarvoor dient de eerste post ;) staat de werking en mogelijke nadelen op. Posten erna tot en met pagina 2 staat meer uitleg over alles.

En verder in het topic worden andere test boosters besproken die op de markt zijn.

Hier nemen wij momenteel vooral vit D en phosphatidylserine.

En zoals bovenaan wordt aangegeven er zijn kenmerken die het kunnen aangeven.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 20:09 ----------

die van myprotein is beetje zandkleur... die van ebay ook?

Maakt het trouwens nog wat uit als je het ergens in mengt? whey bijv... ik neem aan van niet..

Laatst bewerkt:
Op de site van myprotein staat als dosering:

As a dietary supplement we recommend consuming 300mg, once daily

Nu zeg je dat bij XXL dit 135 dosissen van 200 mg zijn

Is 200 gr nu aan te raden dagelijks of 300 mg?

Over de supps die je verkoopt, ik heb interesse om Phosphatidylserine uit te testen. Welke heb je tegen welk prijs? (mag via PM)

Terug
Naar boven