MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Wil die Diesel wel eens testen, maar wel pokke duur voor 20 dagen.

Als je voor het maximale gaat wel, dus 10 caps per dag. Hoewel dat niet helemaal waar is want je neemt het 5 a 6 dagen in de week (waarschijnlijk om gewenning tegen te gaan) en doe je er iets langer mee. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 14:53 ----------

Ja die zijn best prijzig. Zelf neem ik altijd 2x 3 tabs per dag. Dan doe je iets meer als 30 dagen met een pot en ik vond dat goed werken.

Wordt die van jullie nog sterker dan Diesel Test Hardcore of ongeveer hetzelfde?

Als je voor het maximale gaat wel, dus 10 caps per dag. Hoewel dat niet helemaal waar is want je neemt het 5 a 6 dagen in de week (waarschijnlijk om gewenning tegen te gaan) en doe je er iets langer mee. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 14:53 ----------

Wordt die van jullie nog sterker dan Diesel Test Hardcore of ongeveer hetzelfde?

Het is in een andere formule. Hoe iemand reageert zal toch afhankelijk zijn van persoon tot persoon. We hebben wat studies uitgezet om de ingredienten te bepalen. De formule ondersteund meerdere processen in je lichaam die betrokken zijn bij de testosteronproductie of het volledig benutten daarvan.

Denk aan FSH, LH, reguleren oestrogeen. Zorgen voor meer vrij testosteron, controle SHBG. Ook zijn er stoffen die niet zozeer je testosteronproductie helpen maar wel goed zijn voor de zaadkwaliteit en het libido.

Van deze stoffen hebben we daarna gezocht naar de meeste geconcentreerde versies. Je kan stoffen namelijk kopen in verschillende standaarden qua concentraties. Hier hebben we steeds de sterkste gekozen. Dat maakt ook dat je met 3 caps per dag een dagdosering hebt. En een verpakking wordt 90 caps een maand dus.

Ik vind het een mooi product geworden en iedereen die ik spreek ook, ik hoop ze snel te hebben (hoop volgende week). Ze komen ook uit in een nieuwe lijn van ons de Xtreme Series. Die lijn krijgt een andere uitstraling dan de andere lijnen die we hebben. Er komen meer producten in deze lijn die we ook al in ontwikkeling hebben (totaal 4 stuks).

:thumbs:

een paar post terug (eigenlijk een heleboel geworden ondertussen ghehe) kwam de phosphatidylserine van smartpowders goedkoopst uit de bus, is dat nu nog steeds zo?
want ik zie nu ook andere merken voorbij schieten namelijk

Hoeveel gram phosphat raden jullie aan per dag?

Ik vind het een mooi product geworden en iedereen die ik spreek ook, ik hoop ze snel te hebben (hoop volgende week). Ze komen ook uit in een nieuwe lijn van ons de Xtreme Series. Die lijn krijgt een andere uitstraling dan de andere lijnen die we hebben. Er komen meer producten in deze lijn die we ook al in ontwikkeling hebben (totaal 4 stuks).

zo, ben benieuwd.
Komt de nieuwe unleash ook in die Xtreme series?
Ietsje meer info over die 3 andere producten zou leuk zijn :D (of het de moeite is om erop te wachten ;))

Ooit gedaan ja. En ken genoeg mensen om me heen die vitamine D3 tekort hebben (is uit de bloedtest gekomen) en daardoor klachten hebben gekregen.

Bovendien is er al meer dan vaak onderzoek gedaan naar vitamine D3 en hogere testosteron, indien er een tekort aan vitamine D3 is. Dat is geen speculatie maar een feit.
In Nederland zul je snel vitamine D3 tekort hebben doordat er weinig zon is.

Ik dacht trouwens dat we deze discussie al eens eerder gevoerd hadden.

Edit: waarom neem jij vitamine D3? Las dat jij het ook neemt. Gewoon omdat het kan? :P

Ik spreek dat niet tegen dat de meesten een vit D tekort hebben. Ik verkondig dat ook. Ik neem trouwens ook al jaren vit D. Heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn kale plekken (autu immuunprobleem) verdwenen zijn. Ik weet ook dat er bepaalde ziektes minder zouden doorbreken moesten de mensen een goed vit D gehalte in hun bloed hebben. Ik zeg enkel dat het helemaal niet bewezen is dat het testosteron verhoogt. En in deze topic is er nog niemand die regelmatig zijn testosteron heeft laten meten terwijl hij die supp's neemt. Eén keer je testosteron laten meten, wil niets zeggen. het kan juist zijn dat je het laten meten hebt tijdens een vruchtbare periode. Zoals je weet, heeft een man ook om de 6 weken een testosteronpiek waar je testosteronwaarde veel hoger is. In die periode zal je ook veel meer spermatozoïden in je sperma hebben.

Ik heb soms last van "paniekaanvallen" in sociale situaties. Vaak is er niks, maar sommige dingen triggeren het. Dan word ik onrustig van binnen, kan ik niet meer goed nadenken (beetje freezen), mijn hartslag stijgt. Daarnaast voelen mijn bewegingen met mijn ledematen minder soepel aan, beetje awkward, waardoor fijnmotorische handelingen stroever verlopen. Ik begin ook meer te zweten en krijg het warmer aan mijn wangen.

Nu wil ik dit dus niet meer meemaken. Ik weet dat het dopamine-serotine-gaba proces hierop inspeelt. Ik dacht om gaba te kopen en daarmee te beginnen. Maar nadat ik heel dit topic heb doorgenomen en het andere lijkt me dat niet zo'n goed idee meer.

Daarnaast heb ik soms last van stemmingswisselingen. Ene keer heel lief zijn tegen mijn vriendin en door een onbenulligheid ze vol gooien met kritiek, als ik dan weer op mijn positieven ben, doe ik weer lief.

Ik schets hier natuurlijk aspecten waar ik niet over tevreden ben. Het is niet zo dermate erg, maar ik wil er wel wat aan doen.

Iemand een biologische behandeling hiervoor zonder dat mijn hormoonbalans verslechterd (ik wil namelijk nog veel gains maken!)?

Ik heb soms last van "paniekaanvallen" in sociale situaties. Vaak is er niks, maar sommige dingen triggeren het. Dan word ik onrustig van binnen, kan ik niet meer goed nadenken (beetje freezen), mijn hartslag stijgt. Daarnaast voelen mijn bewegingen met mijn ledematen minder soepel aan, beetje awkward, waardoor fijnmotorische handelingen stroever verlopen. Ik begin ook meer te zweten en krijg het warmer aan mijn wangen.

Nu wil ik dit dus niet meer meemaken. Ik weet dat het dopamine-serotine-gaba proces hierop inspeelt. Ik dacht om gaba te kopen en daarmee te beginnen. Maar nadat ik heel dit topic heb doorgenomen en het andere lijkt me dat niet zo'n goed idee meer.

Daarnaast heb ik soms last van stemmingswisselingen. Ene keer heel lief zijn tegen mijn vriendin en door een onbenulligheid ze vol gooien met kritiek, als ik dan weer op mijn positieven ben, doe ik weer lief.

Ik schets hier natuurlijk aspecten waar ik niet over tevreden ben. Het is niet zo dermate erg, maar ik wil er wel wat aan doen.

Iemand een biologische behandeling hiervoor zonder dat mijn hormoonbalans verslechterd (ik wil namelijk nog veel gains maken!)?

Denk je niet dat dit meer een psychische oorzaak heeft dan een lichamelijke? Ik denk namelijk niet dat je hormonen hier iets mee te maken hebben. Probeer er achter te komen (eventueel met hulp) waarom je die aanvallen krijgt, en dan kan je er misschien ook wat aan doen.

Ik wens je in iedergeval veel succes want dit lijkt me geen pretje als het af en toe de kop opsteekt. Wat ik wel kan zeggen is dat het positief is dat je het zelf herkent, daar begint alles mee. Sommige mensen gedragen zich idioot en realiseren zich dat helemaal niet.

Ik herken dit probleem. Nam er zelf medicatie voor. Heb ze momenteel zo goed als helemaal afgebouwd. En vitamine D speelt hier volgens mij een groot belang. Heb al 10 tallen keren men medicatie proberen afbouwen zonder resultaat! Onmiddellijk kwamen de afkick verschijnselen ervan en herviel ik. Nu door men vit D te verhogen heb ik er geen last van deze keer. Of het in men hoofd zit of niet, voor mij werkt dit goed. Zit dus op 5000 per dag. Misschien kan het U ook helpen.

• Topic Starter Topic Starter

Is puur lichamelijk. Hormonen hebben effect op je emoties en mentale toestand. Zelfs als is er een psychologische invloed uit je verleden of heden dan nog is het uiteindelijk hormonaal. Dit omdat de psyche, net zoals stress cortisol verhoogt, je hormonen beinvloeden.

Evenwicht tussen serotonine-dopamine-gaba is belangrijk omdat zij alles beinvloeden in je lichaam. Testosteron en oestrogeen die beinvloed worden door deze 3 hebben ook hun direct efect.

Je kan zeker GABA eens proberen.

Maar een tekort aan vit D zoals bovenaan aangegeven heeft hier ook sterke effecten op. Dit omdat vit D je hormonen beinvloed. Dus vul eerst je tekorten aan voor je wat anders probeert.

Laatst bewerkt:
Is puur lichamelijk. Hormonen hebben effect op je emoties en mentale toestand. Zelfs als is er een psychologische invloed uit je verleden of heden dan nog is het uiteindelijk hormonaal. Dit omdat de psyche, net zoals stress cortisol verhoogt, je hormonen beinvloeden.

Evenwicht tussen serotonine-dopamine-gaba is belangrijk omdat zij alles beinvloeden in je lichaam. Testosteron en oestrogeen die beinvloed worden door deze 3 hebben ook hun direct efect.

Je kan zeker GABA eens proberen.

Maar een tekort aan vit D zoals bovenaan aangegeven heeft hier ook sterke effecten op. Dit omdat vit D je hormonen beinvloed. Dus vul eerst je tekorten aan voor je wat anders probeert.

Dat snap ik cools, maar is het niet zo dat door die mentale toestand je hormonen veranderen, dan moet je toch zeker kijken naar de bron. Dus het probleem aanpakken bij de wortel?

Misschien kan je inderdaad de gevolgen van zo'n situatie inperken als de hormonen onder controle zijn, maar toch blijft er een oorzaak .

Thx voor de vele reply's!

Voor zover ik weet en geleerd heb zijn er telkens biologische factoren (erfelijkheid en/of gevoeligheid) die in interactie staat met omgevingsfactoren. Ik weet niet wat er eerst is, maar tijdens zo'n aanval veranderen zowel mijn fysieke eigenschappen als mijn inner state, als mijn gedachtengang.
Heb de indruk dat ik gewoon snel reageer op prikkels (dus verhoogde gevoeligheid) op een niet-adequate manier. Soort van adrenalinekick alsof er een fight or flight reactie nodig is, terwijl het een dagdagelijks onbedreigende situatie is.

Ik heb de laatste maanden 1000IU om de 3 dagen genomen. Dacht dat ik gewoon max600iu per dag nodig had. Hechte er ook niet zoveel belang aan, want wist niet van de effecten zoals ik hier lees. Ben dus nu begonnen met 1000iu per dag.

Wat gebeurt er met mijn hormoonspiegel als ik hier gaba bij zou nemen?

Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet en geleerd heb zijn er telkens biologische factoren (erfelijkheid en/of gevoeligheid) die in interactie staat met omgevingsfactoren. Ik weet niet wat er eerst is, maar tijdens zo'n aanval veranderen zowel mijn fysieke eigenschappen als mijn inner state, als mijn gedachtengang.
Heb de indruk dat ik gewoon snel reageer op prikkels (dus verhoogde gevoeligheid) op een niet-adequate manier. Soort van adrenalinekick alsof er een fight or flight reactie nodig is, terwijl het een dagdagelijks onbedreigende situatie is.

Ben je al is een keer naar de psycholoog geweest? Ben zelf geen expert, maar volgens mij heb je trekjes van autisme.

Ben je al is een keer naar de psycholoog geweest? Ben zelf geen expert, maar volgens mij heb je trekjes van autisme.

Heb even een stukje gelezen, aangezien ik niets wil uitsluiten..
Ik heb geen last van perseveraties, ik kan mezelf organiseren (wel opmerken dat ik last-minute type ben, maar dat ligt aan mijn persoonlijkheid, niet aan een stoornis), ik snap de betekenis achter de woorden (gevoelswaarde van de taal), ik herken heel goed lichaamstaal. Tal van gesprekken zelf aangegaan en mensen met een goed gevoel achtergelaten. Maar zoals ik zei, soms zijn er van die momenten dat het niet lukt en in die interacties krijg ik al die kenmerken. Dan wil ik daar zo snel mogelijk weg, om tot rust te komen. Ik wil namelijk niet dat mensen het door hebben dat ik mij niet op mijn gemak voel (naja, je kan maar een deel verbergen), soms heb ik dan zin om aggresief uit te vliegen via taalgebruik. maar ik weet dat het niet die persoon zijn schuld is, hij/zij heeft niets door. maar ik voel me kapot aan het gaan vanbinnen en telkens als die persoon iets zegt, verwacht hij/zij dus de aandacht van mij bij hem/haar (maar op dat ogenblik wil alles in mij dat houden op mijn panieksymptomen), zelfde als ik moet antwoorden wordt mijn aandacht telkens verlegt naar mijn symptomen. Vaak als ik weer helemaal tot rust ben, dan gebeurt er die dag niets meer.

Ik ben nog niet langsgeweest nee.
Volgens mij is het echt wel een aantal symptomen die toe te schrijven zijn aan een angststoornis des al niet gecombineerd met een stemmingsstoornis. Maar allezins niet volledig. Het is stimulus discriminatief, dus sommige sociale situaties zijn uiterst relax, andere situaties zeer beangstigend. Het kan ook op een gegeven moment neerwaarts omslaan, alsof ik nog niet in de opwaartse (positieve) spiraal ben gekomen en dus wat blijf hangen met een lichte spanning. Door een stimulus kan het dan opeens neerwaarts omslaan. Gedachten hebben vooral met schaamte te maken, bv. een verkeerde opmerking, niet in staat zijn een aangenaam gevoel te creëren (-> awkwardness), bang voor negatieve onverwachte reactie op mijn gedrag,..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat snap ik cools, maar is het niet zo dat door die mentale toestand je hormonen veranderen, dan moet je toch zeker kijken naar de bron. Dus het probleem aanpakken bij de wortel?

Misschien kan je inderdaad de gevolgen van zo'n situatie inperken als de hormonen onder controle zijn, maar toch blijft er een oorzaak .

Dat als de bron een mentaal probleem is. Maar 1+1=3 in dit geval. Via beiden wegen ga je het beter kunnen aanpakken.

Soms is het via het lichaam aanpakken genoeg ondersteuning om het mentale zelf op te lossen.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 18:15 ----------

Thx voor de vele reply's!

Ik heb de laatste maanden 1000IU om de 3 dagen genomen. Dacht dat ik gewoon max600iu per dag nodig had. Hechte er ook niet zoveel belang aan, want wist niet van de effecten zoals ik hier lees. Ben dus nu begonnen met 1000iu per dag.

Wat gebeurt er met mijn hormoonspiegel als ik hier gaba bij zou nemen?

Gaba gaat je kalmeren. Die fight or flight toestand wordt getriggerd door specifieke hormonen.

Min 2000iu vit D per dag.

Dat als de bron een mentaal probleem is. Maar 1+1=3 in dit geval. Via beiden wegen ga je het beter kunnen aanpakken.

Soms is het via het lichaam aanpakken genoeg ondersteuning om het mentale zelf op te lossen.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 18:15 ----------

Gaba gaat je kalmeren. Die fight or flight toestand wordt getriggerd door specifieke hormonen.

Min 2000iu vit D per dag.

Ok. Door welke hormonen dan precies?
En wat voor effect heeft gaba op mijn testosteron, cortisol, oestrogeen en HGH?
Zal ik dan nog steeds alert en gefocust kunnen zijn, dus niet slaperig worden?

Welke dosering en tijdstip van inname? Bv. ik dacht om het mss een uur te nemen voor een potentieel moment of periode dat ik zo zou kunnen reageren.

Ja idd, dat had ik al gelezen, maar ik dacht mss om eerst even bloed te laten trekken en vanaf dan 2000iu in te nemen per dag om zo achteraf een verschil te kunnen weergeven via bloedonderzoek.

Is hier iemand die weet of "Alpha Muscle" van B&F een mooie samenstelling heeft?

Heej cools, goede post.
Koste me even om er door heen te komen haha, concentratie probleem denk ik:o
Ik heb in December mijn test laten testen en was die 8 een maand later nog maar
een keer laten testen en kwam nu uit op 7,5:(
Nu merkte ik eerder al dat moeite met spier opbouw heb, ben dan ook wel niet meer de
jongste, maar ja zou het zonde vinden als ik niet het maximale uit mijn training zou halen.
Van de punten die genoemd worden bij een te lage testosteron heb ik meestal zo'n
70% raak vlak, wat na vele lezen me niet echt vrolijk maakt, qua complicaties .
Ik heb het idee dat jij wel weet waar je het over hebt, nu heb ik Dinsdag een telefonische
afspraak met mijn doc, nu kan het daar over gaan, maar zou ook over mijn knie kunnen
gaan, kraakbeen probleem, wat onder andere ook wel eens voor komt bij een te lage test.
Zou vitamine D me kunnen helpen, of zou je me kunnen adviseren ook met betrekking op mijn gesprek
met mijn doc.
gr.

Terug
Naar boven