Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Op de site van myprotein staat als dosering:

As a dietary supplement we recommend consuming 300mg, once daily

Nu zeg je dat bij XXL dit 135 dosissen van 200 mg zijn

Is 200 gr nu aan te raden dagelijks of 300 mg?

Over de supps die je verkoopt, ik heb interesse om Phosphatidylserine uit te testen. Welke heb je tegen welk prijs? (mag via PM)

400 tot 800 mg is aan te raden. 200-400mg per inname, daarom zet ik 200mg dosissen.

Pm mag altijd ;)

Laatst bewerkt:
Iemand die de smaak en werking kan vergelijken tussen myprotein, smartpowders en urmale phosphatidylserine?

De werking van phosphatidylserine bij urmale en smartpowders vind ik hetzelfde, heb dus geen mindere of betere werking ervaren en de kleur is hetzelfde. Ik dacht ook dat de smaak hetzelfde was (heb 't 1x geprobeerd). Bij myprotein heb ik niks gekocht.

XXL heeft nu ook fosfatidylserine. 3x90 caps van 100mg voor 60euro. Dat is 135 dosissen van 200mg.

http://www.xxlnutrition.nl/phosphatidylserine/swanson-health

Er staat niks bij over de actieve stof die er in zit. Heb nog niet eerder 100% gezien, wel 50% en minder.

De werking van phosphatidylserine bij urmale en smartpowders vind ik hetzelfde, heb dus geen mindere of betere werking ervaren en de kleur is hetzelfde. Ik dacht ook dat de smaak hetzelfde was (heb 't 1x geprobeerd). Bij myprotein heb ik niks gekocht.

Er staat niks bij over de actieve stof die er in zit. Heb nog niet eerder 100% gezien, wel 50% en minder.

Ok, dan ga ik smartpowders eens proberen ;) Geen douanekosten? Best via Fedex vermoed ik dan.

Ja, 50% is hoogste momenteel. Maar % is niet belangrijk bij caps. Er zit gewoon 100mg fosfatidylserine in per cap, overige is restproduct.

Laatst bewerkt:
Wij hebben deze sinds gisteren ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x (90x100mg)=24.50
2x (90x100mg)=45.00
3x (90x100mg)=59.90

En zonder verzendkosten en invoerrechten :thumbs:

Neem nu 4 dagen Diesel Test Hardcore, so far so good (beter dan ik had verwacht tot nu toe), wel duur overigens, maar heb het gekocht omdat deze goed schijnt te werken. Wordt aangeraden als PCT na een kuur en ken betrouwbare mensen die - normaal niks van supplement merken - maar van deze supplement wel en goed! Vandaar dat ik het heb gekocht en wilde testen want anders had ik het niet gedaan.

Diesel_Test_Hardcore.jpg

Cools, kun je nagaan of deze claims 'De sterke werking is te danken aan de uitgebreide werking van Test Hardcore. Verhogen van eigen testosteron aanmaak, verlagen van oestrogeen en het verhogen van het vrije testosteron. Vanwege deze 3 voudige werking is Test Hardcore zo goed.' kloppen?

Uiteraard karma voor de moeite en kan begrijpen dat je niet de hele (was)lijst doet. Wordt anders te veel werk... :D

Kzie dat je supp verkoop post is weggehaald Cools, best spijtig want stond veel tussen!

Ik kijk volgende week al uit naar m'n zending :)

Kzie dat je supp verkoop post is weggehaald Cools, best spijtig want stond veel tussen!

Ik kijk volgende week al uit naar m'n zending :)

Ja, mag het niet in een topic plaatsen. Maar via pm wel, dus wie interesse heeft stuur ik het lijstje door.

Zijn dus producten die ik gebruikt heb voor te testen, uit de meeste maar 1 of 2 pilletjes uit. Sommige verkoop ik aan helft van aankoopprijs. Is maar eenmalig, op is op.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:46 ----------

Neem nu 4 dagen Diesel Test Hardcore, so far so good (beter dan ik had verwacht tot nu toe), wel duur overigens, maar heb het gekocht omdat deze goed schijnt te werken. Wordt aangeraden als PCT na een kuur en ken betrouwbare mensen die - normaal niks van supplement merken - maar van deze supplement wel en goed! Vandaar dat ik het heb gekocht en wilde testen want anders had ik het niet gedaan.

Cools, kun je nagaan of deze claims 'De sterke werking is te danken aan de uitgebreide werking van Test Hardcore. Verhogen van eigen testosteron aanmaak, verlagen van oestrogeen en het verhogen van het vrije testosteron. Vanwege deze 3 voudige werking is Test Hardcore zo goed.' kloppen?

Uiteraard karma voor de moeite en kan begrijpen dat je niet de hele (was)lijst doet. Wordt anders te veel werk... :D

Yep, klopt. Goede samenstelling.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:48 ----------

Is niet de moeite. Ben je beter bij XXL af.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:49 ----------

Wij hebben deze sinds gisteren ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x (90x100mg)=24.50
2x (90x100mg)=45.00
3x (90x100mg)=59.90

En zonder verzendkosten en invoerrechten :thumbs:

ff quoten ;) Is idd voordelig, zeker per 3.

Diesel_Test_Hardcore.jpg

Test hardcore vinden wij al jaren de beste testbooster. Ik heb regelmatig contact met chuck van getdiesel. Onze nieuwe samenstelling is o.a. ook gemaakt in overleg met hem.

Ben nu ook wel benieuwd...

Mooi van XXL dat ze hiermee aan de slag gaan! Dikke pluspunten!

Volgens het artikel op ergogenics gaven ze de proefpersonen 10 dagen lang 600 mg phosphatidylserine en lieten hun dan 15 minuten inspannen.

Nu, is de inname van deze dagelijkse hoeveelheid phosphatidylserine (400 - 800 mg) belangrijk?
Gewoon bij het opstaan met een glas water?

iemand ervaring met APE van Athletic Edge Nutrition?
Zat onlangs op een site en daar leken er toch een paar tevreden over te zijn.

Ben nu ook wel benieuwd...

Mooi van XXL dat ze hiermee aan de slag gaan! Dikke pluspunten!

Volgens het artikel op ergogenics gaven ze de proefpersonen 10 dagen lang 600 mg phosphatidylserine en lieten hun dan 15 minuten inspannen.

Nu, is de inname van deze dagelijkse hoeveelheid phosphatidylserine (400 - 800 mg) belangrijk?
Gewoon bij het opstaan met een glas water?

Verspreiden in 2 dosissen, smorgens en savonds.

Wil die Diesel wel eens testen, maar wel pokke duur voor 20 dagen.

[/COLOR]

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:48 ----------[/SIZ

Inderdaad goede samenstelling maar Cools wat denk jij hiervan als PCT ?

[/COLOR]

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:48 ----------[/SIZ

Inderdaad goede samenstelling maar Cools wat denk jij hiervan als PCT ?

Voor pct raad ik binnekort die van XXL aan, maar deze is ook goed.

Terug
Naar boven