Fitness Seller

Testosteron Enathate

Bezoekers in dit topic

Er is een groot verschil tussen een HRT dokter en een endocrinoloog of androloog. De endo of andro zullen je pas wat hormonen toedienen wanneer het voor hun echt nodig is. Ik ben zelf bij HRT dokter Hertoghe op consultatie geweest en heb ook zijn boeken. Hij werkt vanuit een heel ander standpunt. Een man van 50 jaar met 15 nmol/l krijgt ook test toegediend want hij vind 25-30 nmol/l een normale waarde. En zijn consultaties kosten 15 jaar geleden al 150 euro. Over welke HRT dokter in NL heb jij het dan? Ik ken daar maar één HRT dokter en die werkt volgens het principe van Hertohge. Hij heeft zelf bij hem opleiding gevolgd.

Zoals Dirk zegt: Een gewone endocrinoloog zal pas tot behandeling overgaan wanneer je testosteron veel te laag is (ze zijn zelfs vaak te afwachtend om te behandelen). Een anti aging dokter streeft naar optimale testosteronwaarden en zal zelfs behandelen ook al val je net binnen de referentiewaarden.

Een anti aging dokter is dan ook een heel stuk duurder ;)

Zelfs al heb je normale waarden, gaan de meeste anti aging dokters je behandelen. Je moet niet juist boven de referentiewaardes zitten. En niet enkel met test. Ook hgh (zeer lage dosis), dhea, schildklierhormoon, hydrocorison. En dan ben ik er zeker van dat ik nog iets vergeten ben want het is lang geleden.

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen haha. Het verschil tussen een anti aging/HRT arts en een endo is duidelijk. Wat ik bedoel is dat TRT/HRT niet zo makkelijk te krijgen is in NL, behalve als je een medische indicatie hebt. De meeste mensen in NL komen niet verder dan hun huisarts of endo en een anti-aging arts is voor de meesten een te dure optie, als ze er überhaupt eentje in de buurt kunnen vinden.
 
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen haha. Het verschil tussen een anti aging/HRT arts en een endo is duidelijk. Wat ik bedoel is dat TRT/HRT niet zo makkelijk te krijgen is in NL, behalve als je een medische indicatie hebt. De meeste mensen in NL komen niet verder dan hun huisarts of endo en een anti-aging arts is voor de meesten een te dure optie, als ze er überhaupt eentje in de buurt kunnen vinden.

Klopt, we bedoelen hetzelfde :) Inderdaad jammer dat een anti-aging arts vaak niet in de buurt te vinden is! Ook in België is het vaak +1u rijden...
 
Hoi ik heb ook een vraagje. Ik was begonnen met testo enathate 1 keer per week 1 ml en de week erop na 2 ml dit heb ik 4 weken gedaan. Ik kreeg toen flink pijn in mijn linker teelbal en hij werd heel snel kleiner. Ben meteen gestop en ben begonnen met nakuren en na 2 dagen werd de pijn ook minder. Heb ik misschiens te veel gespoten ????? Wie kan mij hier raad in geven. Ik wacht nu 3@4 maanden ga dan weer proberen
 
Hoi ik heb ook een vraagje. Ik was begonnen met testo enathate 1 keer per week 1 ml en de week erop na 2 ml dit heb ik 4 weken gedaan. Ik kreeg toen flink pijn in mijn linker teelbal en hij werd heel snel kleiner. Ben meteen gestop en ben begonnen met nakuren en na 2 dagen werd de pijn ook minder. Heb ik misschiens te veel gespoten ????? Wie kan mij hier raad in geven. Ik wacht nu 3@4 maanden ga dan weer proberen
Kun je geen nieuwe topic openen ipv je vraag in andermans topic te plaatsen. Dit is een topic van een jaar geleden.
 
Back
Naar boven