MuscleMeat

Testosteron laag?

Fryslanvrij

Novice
Waardering
0
Lengte
2m01
Massa
69kg
Ik ben zelf heel erg mager, en lang.

Nu doe ik wat oefeningen thuis maar nu twijfel of ik uberhaupt wel spieren opbouw. Zou het kunnen dat mijn testosteron van nature laag is en ik daardoor extreem dun ben?
Want ik ken genoeg jongens die veel breder zijn en nooit sporten en vetter eten.

Gewoon meer eten.
Reken je onderhoud uit en ga daar 500kcal boven zitten.
Train hard, en dan moet aankomen geen probleem zijn

Naar de sportschool gaan wilt ook nog wel eens helpen :p

Heb je anorexia want die stats zijn echt niet normaal. Als je lage test had zou je juist veel vet aanzetten

Genetics bro, genetics.

Begin eerst eens met je onderhoud te berekenen en ga daar 500kcal boven zitten. En ga naar de sportschool, je vooral richten op de compound oefeningen. Thuis trainen zet geen zoden (in dit geval spiermassa) aan de dijk.

Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Je testosteronaanmaak heeft ook te maken met je inname van vet, vandaar dat die vetbekken zo goed gainen

no jokes, je moet gewoon meer eten :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je anorexia want die stats zijn echt niet normaal. Als je lage test had zou je juist veel vet aanzetten

Nou heb dus ook nauwelijks vet. En nee ik heb geen anorexia, vind mezelf juist dun. Maar ik heb denk ik niet echt aanleg om breed te worden/spieren te krijgen, daarom postte ik deze vraag. Omdat ik van nature zo dun ben...Andere jongens die niet sporten zijn vaak al veel breder....

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Genetics bro, genetics.

Begin eerst eens met je onderhoud te berekenen en ga daar 500kcal boven zitten. En ga naar de sportschool, je vooral richten op de compound oefeningen. Thuis trainen zet geen zoden (in dit geval spiermassa) aan de dijk.

Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Voor mijn studie/werk zit ik de hele dag. Af en toe ga ik rondje hardlopen en doe nu 2/3x per week paar keer opdrukken of 10 min buikspieroefeningen thuis. (durf met mijn superdunne lijk niet zo goed naar sportschool)

Dit zijn twee voorbeelddagen van wat ik eet:
3 glazen melk 1 glas chocomel, rest water
500ml vruchtenkwark (iets van 600kal) als ontbijt
lunch 2 boterhammen met knakworst (of ooit vis of salami)
banaan
avondeten (vlees, groenten, pasta/rijst) vol bord
2 boterhammen met salami
cornetto ijsje

3 glazen chocomel, 1 glas appelsap
2 boterhammen boterhammenworst
lunch 2 boterhammen met salami
Grapefruit
noodles uit zo'n zakje
500ml vruchtenkwark (iets van 600kal)
banaan

Probeer meer te eten en in de avond lukt dat ook wel, maar ontbijt 11 uur en lunch om 2 uur krijg ik allebei niet echt veel naar binnen :(

Nou heb dus ook nauwelijks vet. En nee ik heb geen anorexia, vind mezelf juist dun. Maar ik heb denk ik niet echt aanleg om breed te worden/spieren te krijgen, daarom postte ik deze vraag. Omdat ik van nature zo dun ben...Andere jongens die niet sporten zijn vaak al veel breder....

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Voor mijn studie/werk zit ik de hele dag. Af en toe ga ik rondje hardlopen en doe nu 2/3x per week paar keer opdrukken of 10 min buikspieroefeningen thuis. (durf met mijn superdunne lijk niet zo goed naar sportschool)

Dit zijn twee voorbeelddagen van wat ik eet:
3 glazen melk 1 glas chocomel, rest water
500ml vruchtenkwark (iets van 600kal) als ontbijt
lunch 2 boterhammen met knakworst (of ooit vis of salami)
banaan
2 boterhammen met salami
cornetto ijsje

3 glazen chocomel, 1 glas appelsap
2 boterhammen boterhammenworst
lunch 2 boterhammen met salami
Grapefruit
noodles uit zo'n zakje
500ml vruchtenkwark (iets van 600kal)
banaan

Probeer meer te eten en in de avond lukt dat ook wel, maar ontbijt 11 uur en lunch om 2 uur krijg ik allebei niet echt veel naar binnen :(

damn je eet als een kind lijkt het wel
doe er een pak chocomel en 10 broodjes pindakaas bij en je komt al een grote stap in de goede richting

Veel meer eten en ook niet al te schoon!

Gewoon naar de gym gaan, lopen echt niet alleen maar grote beren rond hoor.
Niemand kijkt raar als je mager bent.
De oefeningen die je nu thuis doet gaan je echt geen massa opleveren.

Heeft er niets mee te maken. t' Is veel ingewikkelder dan dat. Je kan best heel mager en lang zijn als je weinig testosteron produceert. Schildklierhormoon, groeihormoon, cortisol, enz... hebben daar ook invloed op. En nog andere zaken zoals genetische aanleg voor vetopslag, enz... En nog andere factoren.

Gewoon naar de gym gaan, schijt aan hebben wat andere mensen van je denken. Ik begon ook als een heel mager jochie en heb mijn weg ook omhoog moeten werken. (Nog steeds). 9/10 mensen gaan naar de gym of te dun of te dik. Er is niemand die is begonnen met een perfect lichaam. Als ik een mager of een dik iemand zie in de sportschool kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Hoe oud ben je eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon naar de gym gaan, schijt aan hebben wat andere mensen van je denken. Ik begon ook als een heel mager jochie en heb mijn weg ook omhoog moeten werken. (Nog steeds). 9/10 mensen gaan naar de gym of te dun of te dik. Er is niemand die is begonnen met een perfect lichaam. Als ik een mager of een dik iemand zie in de sportschool kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Hoe oud ben je eigenlijk?

Maar het is meer dat ik dan niet weet welke oefeningen ik moet doen en hoe ik ze moet doen als ik alleen ga..

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

damn je eet als een kind lijkt het wel
doe er een pak chocomel en 10 broodjes pindakaas bij en je komt al een grote stap in de goede richting

Ja ik heb moeite om meer te eten, eet nu al vaak tegen mijn zin in. 10 broodjes lijkt me wel veel haha, heb ook minder lichaamsgewiccht dus mijn lichaam vraag ook minder energie

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Veel meer eten en ook niet al te schoon!

Gewoon naar de gym gaan, lopen echt niet alleen maar grote beren rond hoor.
Niemand kijkt raar als je mager bent.
De oefeningen die je nu thuis doet gaan je echt geen massa opleveren.

Wat bedoel je met schoon?
Wil ook niet aankomen in vet...

Eten en naar de sportschool gaan. Wat wil je nog meer weten..?

Maar het is meer dat ik dan niet weet welke oefeningen ik moet doen en hoe ik ze moet doen als ik alleen ga..

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Ja ik heb moeite om meer te eten, eet nu al vaak tegen mijn zin in. 10 broodjes lijkt me wel veel haha, heb ook minder lichaamsgewiccht dus mijn lichaam vraag ook minder energie

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Kijk even bij het oefeningengedeelte van dit forum.

Je hebt dus wel anorexia?
Kerel je kan makkelijk 15kg puur vet gebruiken hoor als het niet meer is...

Hey, ik herken je probleem man, heb ongeveer dezelfde issues. Ik begon met bodybuilding en kwam 8 kilo aan in 6 maanden. Ben ondertussen nu ook al 12 broodjes per dag naar binnen aan het werken, daarnaast veel ontbijtkoek, fruit en melk. Met diner eet ik ongeveer het dubbele van normaal. Nu kom ik ongeveer 1 kilo per maand aan. Het is niet veel, maar heb geduld, ga beulen in de gym, eet elke 2 uur een maaltijd en waarschijnlijk heb je binnen no-time gains omdat wij ecto's misschien niet snel spier aan zetten, maar je het wel redelijk snel ziet. Succes.

maaltijd 1
125ml ongeklopte slagroom
250ml magere kwark
30gr eiwitten
1 banaan

maaltijd 2
200ml magere yoghurt
100 gr meusli
appel

maaltijd 3
blikje tonijn in olijf olie
verdelen over 3/4 boterhammen

maaltijd 4
200 gr zilvervliesrijst
150 gr kip
100 gr kidneybonen

maaltijd 5
200 gr zilvervliesrijst
200 gr rundertartaar
100 gr broccoli

maaltijd 6
2/3 boterhammen met kipfilet

en dan vlak voor het slape gaan

250ml magere kwark
30gr eiwitten

als je dan nog niet aankomt dan weet ik het ook niet meer;) hoop dat je hier wat aan hebt.

greetz

maaltijd 1
250ml magere kwark
30gr eiwitten
1 banaan

maaltijd 2
200ml magere yoghurt
100 gr meusli
appel

maaltijd 3
blikje tonijn in olijf olie
verdelen over 3/4 boterhammen

maaltijd 4
200 gr zilvervliesrijst
150 gr kip
100 gr kidneybonen

maaltijd 5
200 gr zilvervliesrijst
200 gr rundertartaar
100 gr broccoli

maaltijd 6
2/3 boterhammen met kipfilet

en dan vlak voor het slape gaan

250ml magere kwark
30gr eiwitten

als je dan nog niet aankomt dan weet ik het ook niet meer;) hoop dat je hier wat aan hebt.

greetz

Goed schema inderdaad. Tevens niet te duur.

dat dacht ik haha ;)
kijk hier word me kennis die ik wil delen wel gewaardeerd, in tegenstelling van andere topics haha

Terug
Naar boven