Fitness Seller

Injectiepijn

Bezoekers in dit topic

Justin1992

Cool Novice
Lid geworden
29 feb 2016
Berichten
42
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hallo luitjes,

Ik heb mijn 1e kuur (Test E only) zonder problemen doorlopen.

Bij mijn 2e kuur (Test E + Winstrol en HCG) heb ik bij iedere Test E injectie pijn gehad. Ik injecteerde in zowel mijn glute maximus als quadtricep. Dit uitte zich in een dikke rode gloeiende plek. De klacht hield ongeveer een week aan na elke injectie waardoor ik de hele kuur last heb gehad. Ik ben daarom ook 2 weken eerder gestopt met de kuur.

Zou ik eventueel een reactie hebben gehad op een van deze stoffen? Zie foto.

Screenshot_2017-08-15-12-20-07.png


Ik wil met mijn 3e kuur beginnen en bang dat ik hier weer last van krijg. Ik houd wel van een beetje pijn maar dit maakt 't trainen vrijwel onmogelijk.
 
Is het een ander merk dan de eerste keer?

Sommige mensen kunnen niet tegen Ethyl Oleate (EO), maar dat lijkt hier niet in te zitten.
 
Zou dan eerder vermoeden dat het fake HG shit is. Ik ken echt niemand die van legit HG test last krijgt.
 
Klinkt als een ontsteking. Geen last gehad van koorts ofzo?
 
Zou dan eerder vermoeden dat het fake HG shit is. Ik ken echt niemand die van legit HG test last krijgt.

Ik denk dat pun gelijk heeft. Van sommige UG krijg ik hetzelfde. Bij HG nog nooit gehad.
 
Idd UG !

Er zijn een paar merken waar ik een zelfde soort klacht krijg. Harde dikke pijnlijke schijf cq bobbel . Trekt na een 5-7 dagen weg .

Ik heb dat alleen bij test e . Zodra ik het meng met bv deca tren of bold . Is het een stuk minder
 
Beginnen met wat minder ml weg te prikken doet ook een hoop.
geen id wat je nu zet hoor
 
Mengen met wat anders helpt idd vaak wel. 5-7 dagen zou ik al lang alles weg gepleurd hebben en iets anders gefixed hebben :)
 
Misschien een hele domme vraag maar welke maten naald gebruik je voor glutes en quads?
 
Mengen met wat anders helpt idd vaak wel. 5-7 dagen zou ik al lang alles weg gepleurd hebben en iets anders gefixed hebben :)

Word zo lastig als je het met meerdere merken hebt .
Maar inmiddels 1 gevonden waarbij het niet is .
 
Ik heb dit een paar keer met HG merk gehad. Volgens mijn huisarts kan je prima allergisch zijn voor iets in een HG merk.
Probeer gewoon een ander merk. Ik heb er met andere merken geen last van.
 
Sorry dat ik t in dit topic vraag maar beetje onzin om er een heel topic over te starten. Hoe veel ml kan ik in 1 keer in 1 spier zetten? Gaat om de quatriceps.
 
Sorry dat ik t in dit topic vraag maar beetje onzin om er een heel topic over te starten. Hoe veel ml kan ik in 1 keer in 1 spier zetten? Gaat om de quatriceps.
Ik heb er wel eens 4ml in gezet zonder problemen. Meestal zet ik zelf 3ml 2x per week.
Hoeveel wil je zetten?
 
In je Quads kun je met gemak 5ML kwijt, afhankelijk van hoe groot je benen zijn natuurlijk. Maar nu heb ik geen overdreven grote benen en 5ML is nog steeds geen probleem, te snel injecteren is wel een probleem. Neem er dus je tijd voor.
 
Zet nu 4 maar wil eigenlijk naar 5. Ik voel m aardig met 4 dus twijfel om nog meer te zetten. Zat ook al te denken aan 2 x per week maar dan moet ik m'n bold de ene x 1 ml zetten en de 2de x 2ml en dat lijkt mij ook niet ideaal.
 
Zet nu 4 maar wil eigenlijk naar 5. Ik voel m aardig met 4 dus twijfel om nog meer te zetten. Zat ook al te denken aan 2 x per week maar dan moet ik m'n bold de ene x 1 ml zetten en de 2de x 2ml en dat lijkt mij ook niet ideaal.

Ik zet ook 2x per week, hoe je dat verdeelt maakt niet uit, maar idealiter gewoon delen door 2. Dus gewoon je Bold elke inject 1,5ML zetten i.p.v. 1 om 2ML.
 
Ik heb buisjes van 1ml dus kan helaas niet delen.
 
Back
Naar boven