MuscleMeat

Testosteron veel te laag, wat nu?

Is dit zo? Ze schrijven toch voor wat ze willen...
zal es vragen voor een heel kleine dosis test creme.
Zal het hier neerschrijven wat hij zei.

---------- Post added di 28 jun 2011 at 19:09 ----------

Hij zei ik geef al veel teveel toe maar heb itnogen voorgeschreven gekregen. :)

fsl? FSH bedoel je? En ja idd, DHT bindt beter aan SHBG en aan de androgeenreceptor. Maar laat ook je prostaat lekker groeien, veroorzaakt haaruitval en haargroei op andere plaatsen. Kan je dan niet beter primobolan gebruiken?
Jup foutje van fsh, maar ja iedereen kent dht dus is eig geen uitleg nodig :)
Ik ben geen kuurder dus primobolan zal ik niet aan beginnen.

Laatst bewerkt:
Btw wat is de half life van testosteron creme/gel?

Gegroet,

In ben een 22-jarige man die al enkele jaren competitiesport doet op hoog niveau.
De laatste 2 jaren voelde ik mij futloos en had greintje energie en kracht, ondanks 3x per week zware krachttraining in de winter.
Omdat ik het gevoel had dat ik niets aan spiermassa bijkwam en mij zwak voelde op training, ben ik een uitgebreid bloedonderzoek laten doen.

Nu blijkt dat mijn testosteronwaarde veel te laag is, namelijk 1,5 ( normale man moet tussen de 2 en 11 zitten).
Dit zeer laag niveau van testosteron is ook waarschijnlijk de reden voor afname van spierkracht en -massa.

Ik heb al enige tijd dit forum afgezocht en gelezen en vroeg mij dus af wat ik zou kunnen doen voor mijn niveau van testosteron te kunnen laten stijgen.
Ik heb al grondig informatie opgezocht omtrent Andriol maar dat lijkt me te duur en te veel slikken voor het gewenste effect.
Ook Androgel lijkt me niet echt ideaal?
Kan er mij iemand advies geven welke testosteronvariant het beste zou zijn voor mij? Ik zou graag richting 7 à 8 gaan omtrent testosteronwaarde.
Ik heb ook regelmatig dopingcontrole in het seizoen (winter ) dus liefst geen zaken die 18 maanden opspoorbaar zijn.

Ik weeg een 68 kg voor 1m85 dus het is niet mijn bedoeling om naar de 80 kg te gaan:)

Alvast bedankt,

K.

En? hoe is 't nog afgelopen?

Terug
Naar boven