AndroidHealthClinic

TestoSting-Forte - interessant of in de schappen laten liggen?

Bassianius

Cool Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
TestoSting-Forte
Link naar artikel

Ik ben al een tijd gecharmeerd van dit product, maar heb nog niet de stap genomen het daadwerkelijk aan te schaffen. Zijn er tussen de DBB'ers mensen die het al een keer gebruikt hebben?

Afgezien van een verhoogd libido (waar naar mijn mening niks mis mee is) zijn er volgens het artikel geen nare bijwerkingen. Wat is jullie mening over dit supplement? Aanschaffen? Of gewoon laten rotten in de schappen?

(Edit: Als ik het zou aanschaffen zou ik het pas gaan gebruiken als ik 18 ben, en m'n voedingsschema helemaal tip top in orde heb)

Het laatste...zoals proradost zou zeggen: "Het is allemaal brol"...

Ik heb mn beste gains gemaakt op testosting.

Laten liggen die zooi

Troep is dat, zeker niet kopen!!!!! genoeg mensen hebben dat geprobeert en 9 van de 10 spijt dat ze het gekocht hebben

en ik ben er 1 van haha

4 centimeter op mijn biceps in 6 weken!! Testosting=legale anaboluh, don't tell your mum.

Melk is oké maar testo sting = anabool.

testosting=anabrool

Wtf, 4 cm op je biceps?? Waarvan 3cm vocht dan ofwat?
1cm winnen op je biceps in omtrek is al veel en dan 4cm in 6 weken ... Geloof er niets van

Trasher geloofde het zelf ook niet.. dus ik heb zn armen nog eens nagemeten en het was echt. 4cm PURE DROGE MASSA. Testosting is een wondermiddel.

En Trasher traint zijn biceps niet eens :eek:

Heb een treetje besteld.

geweldig spul haha 40 kg meer squaten en 10 kg meer spier in 6 weken

ik heb het ook gebruikt..2cm op me benen, borst omtrek 3cm erbij, 3cm op me armen erbij..veel droger ook, 30 kg op de squat erbij...20 op de bench en 30 op de DL...

Ik heb nog nooit zown goed spul gehad...ik heb nu ook 1 treetje thuis staan.

:eek: Mikeeeeeee!!!!!!!!!!!

train en eet goed en neem er een eiwitshakeske gewoon bij ? je zal ook wel resultaat boeken . Das mijn mening

Er zijn verschillende meningen over de testo ; bij de ene werkt het en de andere vindt het brol en weggegooid geld .
en je moet toch weten dat je eigenlijk niet weet wat er in die pillen zit tenzij je dokter bent of apotheker of ze zelf gemaakt hebt .

Isn't amazing Tony!!! Yes I'll think I'll buy two!!

Terug
Naar boven